Ohimoissa tuntuu verisuoni?
Eli ohimojen kohdalla tuntuu koskiessa selvästi verisuonet. Niitä painaessa tuntuu myös sydämen syke. Onko tämä normaalia? Huomasin vasta äsken ja en ainakaan muista, että oliko mulla ennen. Oon menossa kyllä aamulla lääkäriin muiden vaivojen takia, mutta ajattelin nyt kysyä jos jollain olis ollu samaa.
Kommentit (17)
On minullakin sellaiset, ollut vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo ihan normaalia?
On. Verisuonten puuttuminen päästä olisi hankalampi homma. :)
Voi hemmetti ku rupes ahdistaan. Ne suonet oikeen näkyy ihon läpi ja sit kysyin äitiltäni onko sillä tommosta, niin ei sillä oo. ap
Kumarrupa niin, että pääsi on reilusti alhaalla, niin tuntuuko otsassasi suoni myös? Minulla tuntuu ja se myös näkyy, se pullistuu huomattavasti tuossa asennossa.
Niin kauan kun siinä tuntuu syke, tiedät olevasi elossa. Minullakin on valtimoita.
No kun rupes hdistaan toi ohimovaltimon tulehdus, mistä joku kirjotti. Kun siinä on pullistuneet ohimosuonet.uskallanko odottaa huomisaamun aikaan vai pitääkö mennä päivystykseen. ja myönnän olevani todella luulotautinen. 😭ap
Sanokaa nyt joku tuntuuko teillä ohimoissa verisuonet??????
Huomasin itelläni ohimolla pullistuneen suonen eilen. Oon nyt flunssassa, en tiedä onko se aiheuttanut. Merkillistä ja vähän pelottavaa 😬
Huomasin peniksessäni suonen. Olenko suolemasairas? Pitääkö penis amputoida?
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli on ihan normaalia? T.ap
On. Ihan normaali. Minkä ikäinen olet?
Se on se tykyttävä ohimosuoni.