Kiinnostaako parinvaihto yleisesti?
Otsikossa kysymys. Parinvaihtoa käsitellään julkisuudessa säännöllisin väliajoin. Kiinnostaako tämä oikeasti ihmisiä? Oletteko keskustelleet aiheesta ystäviesi tai kumppanisi kanssa?
Kommentit (33)
Sukuelin-herpes leviää kulovalkean tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi. Ehdotinkin miehelleni, mutta hän kieltäytyi. Kävisi minulle myös 2 miestä ja 1 nainen kimppa, mutta ei käy miehelle. Kävisi myös avoin suhde, mutta ei käy miehelle.
Olemme ns samantasoisia ja kumpikin saisi helposti seuraa. Miehellä on ollut enemmän suhteita, joten olisi reilua, että minäkin voisin kokeilla.
Ilmeisesti 2 naista ja yksi mies ei kuitenkaan käy?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi. Ehdotinkin miehelleni, mutta hän kieltäytyi. Kävisi minulle myös 2 miestä ja 1 nainen kimppa, mutta ei käy miehelle. Kävisi myös avoin suhde, mutta ei käy miehelle.
Olemme ns samantasoisia ja kumpikin saisi helposti seuraa. Miehellä on ollut enemmän suhteita, joten olisi reilua, että minäkin voisin kokeilla.
Sinulla ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa noiden ehdotustesi kanssa.
Olisi ehkä kannattanut hankkia enemmän kokemuksia ennen pariutumista, ettei tarvitse elää katkerana.
Ei täällä kannata edes yrittää herätellä keskustelua näistä asioista. AV:n uskonnollinen siipi on alapeukuttamassa ja kaikkein kärkkäimmin kommentoimassa aihetta.
Kiinnostaa tietenkin muut naiset. Vaimoa ei vaan taida kiinnostaa tällainen.
Löytyisipä pariskunta jossa miehellä iso kulli ja nainen olisi anaalifriikki. Meillä anaalifriikkimiehellä normikalu ja naisella ei oikein haluja anaaliseksiin mutta 20 cm kalu kyllä kelpaisi..
Kiinnostaa ainakin neljän kimppa (siis kaksi paria) noin ajatuksena, olisi kiva nähdä kun toinen mies panee vaimoani, ja samalla itse saisin vierasta ihan luvan kanssa. Ja on erityisesti yksi tuttavapariskunta jonka kanssa kiinnostaisi TODELLA paljon (nainen on tosi seksikäs, ja tiedän varmuudella että vaimoani kiinnostaa kyseinen mies ainakin jollain tasolla). Mutta tämä tulee aina jäämään fantasian asteelle, ei koskaan toteudu monestakin syystä, ja varmasti parempi niin.
Parinvaihto varmasti kiinnostaa ihmistä, joka muutenkin nauttii seksistä ja on ennakkoluuloton ja avoin kokeiluille, mutta olisi peräti kiusallista jonkun tyypillisen palstamamman ukkonsa kanssa osuessa kohdalle.
Seksi on älykkäiden ja rohkeiden harrastus, te muut teette sitä vain äärimmäisestä pakosta ja velvollisuudentunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sukuelin-herpes leviää kulovalkean tavoin.
Kiitos varoituksesta, en sitten ryhdy seksiin sinun kanssasi. Minun kumppanini käyttävät kaikki kondomia, koska ovat älykkäitä ja vastuullisia.
Ei kiinnosta, kun seksi ei enää kiinnosta.
Itkisin lopun ikää kun olisin joutunut näkemään rakkaani toisen naisen kanssa. Olen mustasukkainen. Eipä hänkään haluaisi, että joku muu minua p**ee.
Periaatteessa kiinnostaisi olla vaikka samassa huoneessa, katsella, olla katseltavana.
Ei kiinnosta ollenkaan, en todellakaan halua muita ihmisiä suhteeseeni. Muut aikuiset tehköön makuuhuoneissaan ihan mitä huvittaa kunhan ei kosketa eläimiin tai lapsiin, ihan sama minulle.
Parinvaihto = vaihdetaan pareja
Ryhmäseksi = neljä ihmistä harrastaa seksiä