Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen huono hygienia vie seksihalut - Mitä tehdä??

Vierailija
09.04.2018 |

Mieheni on alkanut seksuaalisessa mielessä suoraan sanoaen ällöttää minua viimeisimmän vuoden aikana. Hän ei kotioloissa huolehdi ulkonäöstään yhtään (esim. parta rehottaa jatkuvasti ylikasvaneena, haisevat kotiverkkarit ja samat virttyneet paidat aina päällä). Lisäksi olen nyt huomannut, ettei hän useimmiten pese käsiään wc-käynnin jälkeen. En voi millään syttyä hänestä seksuaalisesti kun tiedän, että niillä likaisilla käsillä koskisi minuun.

Meillä on kaikinpuolin muuten hyvä suhde, mutta seksi ei meinaa toimia. Kertokaa miten toiselle voi sanoa, että toivoisi vähän enemmän panostusta omaan ulkomuotoon ja hygieniaan?? Siis ilman, että toinen saa siitä hirveää kolausta itsetunnolleen. Mieheni itsetunto ei taida muutenkaan olla kovin hyvä, eli en haluaisi romuttaa sitä lisää tällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äijää ehtoolla ennen nukkumaan menoa korvasta kiinni ja istuta pesuvatiin. Valuta kuumaa vettä, laita kumihanskat käteen ja pese sen munat ja perse. Jos rupee poraan, niin iske tissi suuhun.

Vierailija
2/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tästähän olikin apua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusstrategia:

Et sano hänelle mitä hän tekee väörin vaan kannustat tekemään oikein.

Luen juuri fbi panttivankineuvottelijan neuvottelukirjaa...

Olen huono ja hidas omaksuja ja joudun varmaan lukemaan uudelleen. Joka tapauksessa vähän ideoita:

Ensin kysy mitä miehelle kuuluu. Kuinka hän voi.

Jatkaa kysymyksillä joihin hän vastaa ei.

”oletko lakannut haluamasta minua?”

”Onko sinulle yhdentekevää miltä näytät silmissäni?”

Tai vast. Nämä varmaan rajuimmat mitä saat käyttää koska niihin sisältyy syyttävä sävy. Tarkoitus on saada hänet vastaamaan kielloilla.

Sitten selität, että sinulle on tullut tunne, että hän ei enää välitä ulkoisesta olemuksestaan.

Sano että pidät siitä miltä hän näyttää, mutta nuhjuiset verkkarit ja risuparta vievät siitä terän.

Anna hänen vastata ja kuuntele.

Kysy häneltä miten voisit häntä kannustaa.

Jos jankkaa vastaan selitä, että olet pahoillasi mutta rehellisesti sanottuna leväperäisyys on alkanut vaikuttaa haluihisi.

Kysy mitä hänestä asialle voisi tehdä.

Kuuntele.

Ja sitä rataa. Älä syytä häntä ihmisenä tai kyseenalaista hänen henkilöään. Kysy avoimia kysymyksiä aidosti apua pyytäen (älä ano vaan ole utelias). Avoin kysymys on siis ”miten, kuinka”, johon ei voi vastata viisi, ei, kyllä, tms.

Jos miehesi selittää että haluaa olla rennosti tai että nipotat tms. Hyväksy tämän mielipiteen olemassa olo äläkä väitä vastaan. Toista se hänelle.

Sinusta minä olen kohtuuton kun toivon puhtaita hiuksia.

Sinusta on kiva ottaa rennosti kiireisessä arjessa.

Toistamalla selvennät, että ymmärrät. Se ei tarkoita, että siihen täytyy tyytyä tai, että hyväksyt hänen käytöksen.

Selitä että haluat huolehtia siitä että halu ja himo voi hyvin.

Älä puhu käsienpesusta tässä keskustelussa.

Joskus toiste kohtaa hänet siitä niinkuin viisivuotiaan: ”et kai sä jätä käsiä pesemättä? Aikuinen mies!”. Positiiviselka ja jämptillä hiukan nolaavalla, muttä ei mäkättävällä äänellä.

Vierailija
4/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan samaa. Ei halua vaihtaa tarpeeksi usein vaatteita, ei halua käydä riittävän usein suihkus vaikka kovin hikoileva ihminen ja työ laittaa viel lisämausteensa huonolla tapaa. Ja sit se et sen hammashygienia ei todellakaan ole riittävällä tasolla. Mä olen sanonu sille monesti et nytko ollaan tultu siihen ettei tarvi välittää miltä näyttää toisen silmissä. Se tietää että se vaikuttaa huomattavasti seksiin ja siihen ettei paljon pussailla. Ärsyttävää aina laskea päiviä koska voidaan harrastaa seksia ja koska pitää jättää väliin tai käyttää kumia ku ei sitä pysty sisällee ottaa. Ja yhtä ei vaivaa yhtään. Liiaksi ku otan puheeksi niin sitä vain ärsyttää ku se ei ymmärrä mikä siinä on mulle muka ongelma et hänen hygienia-asiat muka paremmin ku kunnossa :/

Vierailija
5/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon poissa kotoa. Poissaollessani mies oli juopotellut päivittäin, eikä sitten ollut viitsinyt viikkoon ajaa partaansa eikä vaihtanut boxereitaan. Tarkistin nimittäin pyykkikorin, eikä siellä ollut likaisia boxereita tai muita vaatteita. Sen seurauksena miehen ulkomuoto oli vähän päässyt "rapistumaan".

Minä olen suorapuheinen nainen, joten otin asian puheeksi kahdenkesken illallispöydässä, että päivittäisestä hygieniasta pitää huolehtia, boxerit vaihtaa riittävän usein ja parta täytyy ajaa ainakin joka toinen päivä. Käskin miehen laittamaan saunan päälle ja parta leikattava. Onhan se nyt falta, että raikas mies on houkuttelevampi sängyssä kuin virittynyt renttu.

Jatkossakin tulen kertomaam asiat suoraan tai sitten voin vaikka hellästi silittää mieheni poskea ja kuiskata hänelle, että tänään olisi hyvä ajaa parta. Kyllä mies sitten parran ajaa, mutta joskus pitää vähän muistuttaa asiasta.

Kädet puolisoni kyllä pesee wc-käynnillä ja hampaat pesee aamuin illoin.

Vierailija
6/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se asia on päinvastoin. Nainen käy suihkussa kerran, korkeintaan 2 viikossa. Hampaita ei pese koskaan. Pikkuhousut on kusen polttamat ja monet riekaleina.