Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni unohti synttärini...

Vierailija
09.04.2018 |

Kuinka yksinäiseksi sitä voikin tuntea itsensä...?!? Onneksi huomenna on tavallinen päivä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Paljon onnea sulle.

Vierailija
2/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan minulta, muistini on äärimmäisen huono, enkä unohtele asioita tahallisesti...

Vierailija
4/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, mutta silti ihmettelen, miksi merkkipäivät ovat toisille niin tärkeitä? Eikö muina päivinä kukaan muista vai halutaanko olla huomion keskipisteenä?

Vierailija
5/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksin elävä ihminen, ystävät ovat silloin "perheesi", ne läheisimmät ihmiset. Halu tuntea tärkeäksi on kaikkien ihmisten perustarve.

Onnittelut sinulle, ap. Miten muuten vietit juhlapäivääsi? Juhlistitko itse itseäsi?

Oikeastaan itsensä kanssa juhliminen voi olla äärimmäisen hupaisaa. Suo itselleen esim. lahjaksi jonkun kivan vaatteen tai matkan, jota ei muuten raskisi tehdä tai ostaa. Tai tekee jotakin,  mitä ei yleensä arkena tee, esim. ostaa itselleen kakun kotiin ja katsoo suosikkisarjaa tai jotakin uutta leffaa. Tai tekee jotakin muuta tavallisesta arjesta poikkeavaa.

Vierailija
6/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot juhlia, voit kutsua ystäväsi synttäreillesi - reilua molemmille (kaikille). Hän saa tilaisuuden "muistaa" kunnolla ja sinä järjestät kakkua ja kuohuviiniä.

Tämä on minun menetelmäni, eikä tule paha mieli kenellekään.

Vierailija
7/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu, itse olen myös joskus muistanut synttärit myöhässä. Joskus on oikeasti kiirepäiviä ja tuollaiset unohtuu valitettavasti.

Vierailija
8/8 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset muista synttäreitä. Sen jälkeen kun piilotin syntymäpäiväni facebookista, ainoa joka sen on oma-aloitteisesti, on äitini 😄

En ole ajatellut, että se olisi syy loukkaantua, kun ystävät kuitenkin muuten osoittavat välittävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän