Poikani tyttöystävä itki, mutta ei kerro miksi
Oli jo toinen kerta, kun menen pojan huoneeseen, kun tyttöystävä itki. Ei suostu kertomaan miksi. Painanko villaisella?
Kommentit (22)
Älä tiedusteluissa käytä poikasi menetelmiä...
Teineille on niin moni asia järkyttävää, kun sen ensimmäistä kertaa kohtaa. On voinut tulla riitaa jostakin pienestä, joka on yllättäen tuntunut valtavan merkitykselliseltä.
Ehkä itkee, kun pojalla on napanuora kaulan ympärillä. - Vai miksi ravaat hänen huoneessaan silloin, kun siellä on tyttöystävä?
Poika kiusannut tai tyttö on vaan itkutuulella.
Riippuu vähän itkun laadusta ja itkujen aikataulusta. Ainakin pitäisi saada joku uskottava ympäripyöreä vastaus. Esim "se aika kuusta" tai kaverihuolia.
Mun mielestä sun pitäisi antaa heidän olla. Voit sanoa tytölle, että jos on jotain mistä hän haluaa jutella niin sulla on korvat, mutta älä änge sinne kolmanneksi osapuoleksi.
Voi olla, että heillä on riitaa, voi olla että hänen lemmikkimarsu sairastaa, voi olla että hän ei päässy matikankokeesta läpi, voi olla että hän on raskaana, voi olla että sun poikas on pettänyt häntä, voi olla, että hän suree Atlantin kalojen puolesta - Mä en usko, että sä pystyt häntä auttamaan yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itkee, kun pojalla on napanuora kaulan ympärillä. - Vai miksi ravaat hänen huoneessaan silloin, kun siellä on tyttöystävä?
Itseasiassa kävin, koska kuulin itkeminen.
-ap
Anna olla, ei kuulu sinulle, elleivät ole jtn 14-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ovat sen 14 molemmat.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ovat sen 14 molemmat.
-ap
Okei, no kyllä sit voit kysyä, on ihan ok, että vähän puutut.
Tuo ikä muuttaa kyllä koko tilanteen erilaiseksi. Keitä kaakaota ja pyydä juttelemaan, kerro että voit yrittää auttaa oli pulma mikä hyvänsä.
Ekaksi tulee mieleen, että poika on ollut ilkeä. Mutta voi tietysti olla muutakin. Noin nuorten kanssa voisi kyllä koittaa asiaa käydä läpi. Jos tyttö suostuu puhumaan. Varovaisesti voi tiedustella.
Mitä tuossa iässä nyt oli.. Pojat haukkuvat läskiksi tai laudaksi.
bump