Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin ikäero tuntemillasi sisaruksilla? Entä suurin ikäero?

Kertokaa.
09.04.2018 |

????

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaanko tässä, että molemmat vanhemmat ovat yhteisiä?

Vierailija
22/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tuntemassani perheessä syntyi kolme poikaa peräkkäin niin että kahden vanhimman välillä oli 1v2kk ja toisen ja kolmannen välillä 1v1kk ikäeroa. Kaikki syntyivät täysiaikaisina. Tosin tuossa perheessä oli lähemmäs 20 lasta ja ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä oli 24 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaanko tässä, että molemmat vanhemmat ovat yhteisiä?

ts. lasketaanko puolisisarukset sisaruksiksi?

Vierailija
24/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkusiskoon päivää vaille vuosi, isosiskoon 14,5 v. Lisäksi on veli, 10 v vanhempi.

Ei nyt kovin ihmeellistä, 30v ikäero alkaa olemaan siinä main jo.

Vierailija
25/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja veljeni ikäero on 2 minuuttia.

Vierailija
26/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan AuPairina Saksassa ja perheen isällä Ernstillä ja hänen isoveljellään Bertillä oli ikäeroa 30v. Ernstin äiti oli 48v., kun sai hänet. Molemmilla samat vanhemmat, eikä muita sisaruksia. Bertin esikoinen oli 2v. vanhempi setäänsä.

Vierailija
27/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmät on tuon 10kk:n luokkaa. Suurin ydinperheessä oli 31 vuotta, kun äiti yllättäin raskautui vielä viisikymppisenä ja perheeseen tuli todellinen iltatähti. Aiemmat lapset oli syntyneet siellä parikymppisenä.

Uusperheessä taas tiedän noin 25 vuoden ikäeron isän vanhimman pojan ja nuorimman tytön välillä. Isä oli aloittanut nuorena, nuorimman syntyessä oli jotain 45 eli ei kuitenkaan ikäloppu nykymittapuulla.

Vierailija
28/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttimme Sauli Niinistön vanhimmassa ja nuorimmassa lapsessa on melko huima ikäero.

Vierailija
29/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä on sektiolla syntyneet kaksoset, joilla ikäeroa alle minuutti. Toisen syntymäaika on "väärennetty" kun samalle minuutille ei voi johonkin järjestelmään merkitä sisaruksia syntyneeksi.

Pisin ikäero on mun mummin sisarusparvessa, isomummi sai 13 lasta joilla vanhimman ja nuorimman eroa 23 vuotta.

Vierailija
30/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja minun ikäero 10 kk 1 vk 5 pv. Isoin ikäero 15 vuotta, samat vanhemmat.

Vierailija
31/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuplat 2 min. Isoisäni vanhin veli oli 33v, kun perheen kuopus syntyi. Välissä oli 4 muuta lasta ja todennäköisesti lukuisia keskenmenoja.

Tuskin oli samalle äidille.

Mitäpä yötä miinustamaan. Jos äiti olisi saanut 16 vuotiaana olisi 33 vuoden kuluttua 49 vuotta vanha. Hyvin epätodennäköistä. Isoisä on siis vaihtanut vaimoa välillä. Ennen vaimo saattoi vaikka kuolla ja otettiin uusi vaimo ja lapsia tuli lisää.

Vierailija
32/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksoset 1 min ikäerolla (kiireellinen sektio). A-lapsi haluaa itseään kutsuttavan isosiskoksi 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme