Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja epävarma itsestäni

Vierailija
09.04.2018 |

Mietin, että mikähän on vikana itessäni. Esimerkiksi en saa haettua minkäänlaisia töitä kun työpaikkailmoituksia luetessa tulee jo hirveä ahdistus että en taida osata. Koska on tunne etten osaa, en kehtaa edes hakea. Koulutetanko työpaikalla? Entä jos en heti opi? Tällaisia kysymyksiä tulee päähän.

Sama heijastuu melkein kaikessa: koska ei ole ollut ystäviä moneen vuoteen, en edes uskalla mennä minnekään missä voisi tavata ihmisiä. Mietin, että miltähän minä näytän ja mitähän muut ajattelee.
Nämä vaan esimerkkinä. Pelkään torjuntaa ja pakkeja.

Osaan kuitenkin sosialisoida ja delegoida ihmisten kanssa mutta en aloittaa keskustelua eli ei siitä johdu että olisin täysin onneton keskustelija.

Olenkohan syntynyt väärään sukupuoleen vai mistähän sitä lähtisi selvittämään että mikä on vialla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Ehkä voisit mennä jonnekin tarapiaan?

Vierailija
2/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut mies joka on epävarma itsestään.

Itsellä sama tilanne. On ollut pitkään jopa sosiaalisten tilanteiden pelkoakin.

Ei kavereita, ei parisuhdetta, ei hajuakaan mitä haluaisin opiskella tai tehdä työkseni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne, olen tosin tyttö. Käyn terapiassa, se auttaa selvittämään omia ajatuksia ja muuttamaan omaa ajattelutapaa.

Vierailija
4/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, tosin jollain ilveellä psyykkaan itseni uskomaan itseeni ja päädyn yrittämään. Lopputuloksena tietystikkin poljetaan maahan, mutta siihen on kai tyydyttävä toistaiseksi. Lokaa tullut niskaan lapsesta asti, rupeisi onnistuminenkin kelpaamaan pikkuhiljaa.

Vierailija
5/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko rumia vai mistä epävarmuutenne johtuu?

Vierailija
6/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit. Tämän päivän miehistä ei ole mihinkään. Kannattaa mittauttaa testosteronit.

Vierailija
7/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette te epävarmat miehet? Itse olen vähän samanlainen nainen, mutta en ihan nuori enää.

Vierailija
8/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täyttää justiinsa 21. Viitoselle tiedoksi: Oma kriittinen arviointi on että hieman ehkä rumemman puoleinen. Komeaksi ei ole kuin äiti kehunut :'D

Vierailija
9/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hakea myönteisiä kokemuksia. Jos on ollut jatkuvasti huonoja kokemuksia peräkkäin, sitä lannistuu. Tulee sinnikkäästi vain yrittää eikä olla liian kriittinen itseään kohtaan. Kun menee ihmisten pariin, huomaa että muut ovat yhtä epävarmoja. Toiset osaavat peittää sen epävarmuuden vain helpommin. Pienin askelin vain.

Vierailija
10/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet naisia ja naiset miehiä...tähän on tultu...

Vierailija
11/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että mikähän on vikana itessäni. Esimerkiksi en saa haettua minkäänlaisia töitä kun työpaikkailmoituksia luetessa tulee jo hirveä ahdistus että en taida osata. Koska on tunne etten osaa, en kehtaa edes hakea. Koulutetanko työpaikalla? Entä jos en heti opi? Tällaisia kysymyksiä tulee päähän.

Sama heijastuu melkein kaikessa: koska ei ole ollut ystäviä moneen vuoteen, en edes uskalla mennä minnekään missä voisi tavata ihmisiä. Mietin, että miltähän minä näytän ja mitähän muut ajattelee.

Nämä vaan esimerkkinä. Pelkään torjuntaa ja pakkeja.

Osaan kuitenkin sosialisoida ja delegoida ihmisten kanssa mutta en aloittaa keskustelua eli ei siitä johdu että olisin täysin onneton keskustelija.

Olenkohan syntynyt väärään sukupuoleen vai mistähän sitä lähtisi selvittämään että mikä on vialla?

Montako työpaikkaa menetät joihin et edes hae? 100%

Montako tilaisuutta tavata uusia ihmisiä menetät, kun et mene ulos? 100%

Tekemällä jotain, ihan mitä tahansa, et ainakaan huononna mahdollisuuksiasi. Mieti asiaa loogisesti ja ota riski, se voittaa joka kerta sen ettei edes yritä.

Jos tulee pakit niin mitä sitten? Mitä väliä? Et sä niihin pakkeihin kuole. Ei kukaan toinenkaan ihminen tee hakuja ja yrityksiä vain silloin kun voi olla 100% varma. Kasvata selkäranka hyvä mies...

t. Toinen mies

Vierailija
12/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä siis itsensä ilmaisu on naisellista nykyään? Olet varmaan niitä ihmisiä jotka ajattelevat, että maapallo on litteä.

Vierailija
13/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette te epävarmat miehet? Itse olen vähän samanlainen nainen, mutta en ihan nuori enää.

Anna näille p,llua niin ne parantuu

Vierailija
14/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tota et terapia vois toimia, sais muutettua omaa ajattelu tapaa itseään kohtaan. Onko mitään mielenkiinnon kohteita, mihin vois keskittyä ja sitä kautta saada onnistumisen tunteita. Itsellä salilla käynti on ns.terapiaa ja siellä tulee ylitettyy itsensä kun purkaa treeniin olonsa, sen jälkeen on hyvä olo :) ja ihan alottaa siitä että pitää huolta itsestään. Laittaa kämpän kivaan kuntoo, syö hyvin, jtn urheilua.

Vierailija
15/15 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkä siis itsensä ilmaisu on naisellista nykyään? Olet varmaan niitä ihmisiä jotka ajattelevat, että maapallo on litteä.

Yhtä litteä kuin sun takamus? Tuskin...