Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat väitteet mitä et kuulemma voi tehdä "koska olet äiti"

Vierailija
09.04.2018 |

Mitä olet kuullut?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa omia harrastuksia

Nukkua pitkään

Vierailija
22/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni syntyi 17 vuotta sitten. Tuoreen isoisän mielestä nenäkoru olisi pitänyt tuolloin ottaa pois, koska "olet nyt äiti". Se on paikoillaan edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää omaa elämää, nukkua aamuisin pitkään, syödä mitä haluan, matkustella, nähdä ystäviä, mitä näitä nyt on mitä velat aina listaa...

Lapset on pieniä vaan hetken, ja mitä isommat lapset, sen enemmän vapautta. Ja hyvillä turvaverkoilla sitä vapautta on aina.

Just olin kirjoittamassa samaa 😂 Kerran yks vela jankkasi sivutolkulla siitä, että en _oikeasti_ voi makoilla rauhassa sohvalla vapaapäivänä, koska jos teini-ikäinen tyttäreni nukkuu yläkerrassa mulla EI VAAN OLE omaa aikaa koska en ole yksin kotona sillä hetkellä 😂

Vierailija
24/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitkiä hiuksia. Kokoajan joku kitisee et mun pitää leikkauttaa hiukset - Ei lasta voi hoitaa pitkillä hiuksilla! .. en hoidakaan vaan ihan käsillä, sylillä ja hoivalla 😁

Vierailija
25/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, päivittelyjä on tullut esim. miehen kanssa kahden reissaamisesta, opiskelusta, kun ei tuttu voinut ymmärtää miksi käytän lasten lapsuuden omaan juttuun..

Vierailija
26/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa elämääni mitään mukavuuksia, työ ja kotityön riittävät

Vierailija
27/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan ole henkilökohtaisesti kuullut paljoa kommentteja, ainut mikä on jäänyt mieleen on se ettei lapsen kanssa voi lähteä ulkomaan lomamatkalle.

Vierailija
28/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei voi pysyä henkisesti nuorina, keski-ikä iskee molempiin viimeistään synnytyslaitoksella.

Vierailija
29/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ainoa on tuo "missä lapsesi on?", kun olen ollut viihteellä/harrastuksessa/viikonloppureissulla. Kun olen vastannut, että isänsä kanssa kotona, ei keskustelu ole siitä yleensä jatkunut. Korkeintaan joku vanhempi täti on ihaillen päivitellyt, että on se hienoa, kun isäkin pärjää lapsen kanssa. Normaalia mielestäni. Eihän mieheltäkään kukaan kysele, missä lapsi on, kun hän on viihteellä. 😊

Vierailija
30/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydä jumpassa. Työpaikalla juoruttiin, että jätän lapseni heitteille kun itse olin tunnilla ja muksu Elixian lapsiparkissa. Arvostelijat olivat itse hiukan pulskempia mutseja.

Nyt täytyy sanoa, että ymmärrän työkavereidesi pointin. Lapsesi oli jo päivät päivähoidossa, eikö? Jos sulla kerran on työkavereita? Ja sen päivän päätteeksi raahasit sen lapsen vielä johonkin lapsiparkkiin? Me ratkaistiin tuo aikoinaan niin, että mä kävin aamulla ennen duunia liukumassa ja isä hoiti lapsen ja isä kävi illalla työpäivän päätteeksi ja mä hoidon lapsen. Eli kyllä munkin mielestä toi sun toiminta jo heitteillejättöä muistuttaa. T: äiti, BMI 21

Vierailija
31/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi lähteä matkalle ja jättää lasta isän kanssa. Miksihän en? Ei isänkään menemisiä kukaan laske.

Riippunee vähän onko lapsi rintaruokinnassa vai ei.

Vierailija
32/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydä jumpassa. Työpaikalla juoruttiin, että jätän lapseni heitteille kun itse olin tunnilla ja muksu Elixian lapsiparkissa. Arvostelijat olivat itse hiukan pulskempia mutseja.

Nyt täytyy sanoa, että ymmärrän työkavereidesi pointin. Lapsesi oli jo päivät päivähoidossa, eikö? Jos sulla kerran on työkavereita? Ja sen päivän päätteeksi raahasit sen lapsen vielä johonkin lapsiparkkiin? Me ratkaistiin tuo aikoinaan niin, että mä kävin aamulla ennen duunia liukumassa ja isä hoiti lapsen ja isä kävi illalla työpäivän päätteeksi ja mä hoidon lapsen. Eli kyllä munkin mielestä toi sun toiminta jo heitteillejättöä muistuttaa. T: äiti, BMI 21

*) liikkumassa .. helkkarin nakkisormet...

Vierailija
33/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää on tää pitkät hiukset -juttu? Mulla on aina ollut pitkät hiukset enkä niitä aio leikkauttaa siksi että olen äiti, vaikka joidenkin mielestä äidillä ei voi olla pitkiä hiuksia. En ole vielä saanut tyhjentävää ja hyväksyttävää vastausta siihen, että miksi äidillä ei saisi tai voisi olla pitkät hiukset. Olen kuitenkin ollut äiti jo kohta 18 vuotta.

Vierailija
34/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsettoman kaverini kanssa laivalla vuosia sitten. Laivasta poistuminen oli lähellä ja kaverini harmitteli kun on ostanut painavia tuliaisia eikä hänen miehensä ollut mukana kantamassa niitä, niin tämä kaverini ihan pokkana sanoi minulle että kanna sä mun tuliaiset. Olin vähän hölmistynyt ja sanoin, että on tässä omiakin ihan tarpeeksi kannettavana, niin tämä siihen, että koska oot äiti niin oot tottunut kantamaan kokoajan painavia kauppakasseja ym niin mun olis myös helppo kantaa meidän molempien ostokset laivasta ulos. Sanoin että et oo tosissas ja kävelin laivasta ulos ainoastaan omia ostoksiani kantaen.

Vierailija
35/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ihan ole tätä kategoriaa, mutta lähellä kuitenkin. Kun odotin esikoistamme, lähdimme autolla käymään Ruotsissa mieheni kanssa. Lähdimme aamulla Etelä-Suomesta ja tulimme yöllä takaisin.

Pitkä reissu kyllä, mutta silti ihmettelen vieläkin anopin järjenjuoksua.

Tästä reissusta puhuessamme kauhisteli minulle kovaan ääneen, etten voi raskaana ollessani tehdä tällaisia reissuja. Kysyin sitten, että miksi ihmeessä en? Pitkälti kuitenkin vain istuin autossa ja kiertelin kauppoja, miksi ihmeessä näitä ei voisi tehdä raskaana ollessaan? Tähän anoppi ei osannut vastata mitenkään.

Vierailija
36/53 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kutsuttu serkun tupareihin koska olen äiti. Veljeni oli noissa kemuissa ja kertoi jälkeenpäin. Ei kuulemma olisi kiinnostanut nuo juhlat minua. Ihan kiva olisi kyllä itse päättää mikä kiinnostaa...

Vierailija
37/53 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pettää miestään. Ok, en tarkoita sitä että minun mielestäni saisi, mutta jotkut ovat sitä mieltä että pettäminen on jotenkin hyväksytympää jos ei ole vielä lapsia.

Vierailija
38/53 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella (nuoria) miehiä sillä silmällä. Olen siis eronnut äiti. 

Vierailija
39/53 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pitkiä hiuksia. Kokoajan joku kitisee et mun pitää leikkauttaa hiukset - Ei lasta voi hoitaa pitkillä hiuksilla! .. en hoidakaan vaan ihan käsillä, sylillä ja hoivalla 😁

Mitä ihmettä??? :D :D Minulla on kolme lasta, joista vanhin on yli 20-vuotias, ja aina mulla on ollut pitkät hiukset! Ja samoten - en minäkään lapsiani ole hiuksilla hoitanut :D :D 

Vierailija
40/53 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutua niinkuin haluan, pitää nenäkorua, kiroilla, polttaa viihteellä tupakkaa, olla pitämättä yleisesti lapsista... kaikki olivat ihan järkyttyneitä kun sanoin bussissa kerran kavereille etten kestä yhtään riehuvia ja huutavia lapsia. ”mutta sulla on oma?! Sä olet äiti!” Niin? Äiti omalleni, en millekkään random riiviöille.