Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mitä kuuluu?" En jaksa pitää sosiaalisia suhteita tuttaviin yllä!

Vierailija
09.04.2018 |

Olen uupunut. Ihmisten seura ei kiinnosta harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ei tekisi mieli puhua tai viestitellä tuttaville omista tai heidän kuulumisistaan. Miten saan tällaisen vuorovaikutuksen määrää vähennettyä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viestittele äläkä vastaa viesteihin. Helppoa.

Vierailija
2/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viestittele äläkä vastaa viesteihin. Helppoa.

Aivan, mutta ihmiset loukkaantuvat. Jonain päivänä ehkä energiaa on enemmän. Silloin olisi kiva, ettei olisi polttanut välejä lähes kaikkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa amerikkalaisitten "Kuuluu oikein hyvää! Entäs sulle?", useimmiten ihmiset tästä hämmentyvät eivätkä oikein osaa vastata takaisin. Toimii ehkä parhaiten kasvotusten, mutta luulisi että viestillä samoin.

Vierailija
4/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa amerikkalaisitten "Kuuluu oikein hyvää! Entäs sulle?", useimmiten ihmiset tästä hämmentyvät eivätkä oikein osaa vastata takaisin. Toimii ehkä parhaiten kasvotusten, mutta luulisi että viestillä samoin.

Kokeilen tätä! Kiitos. Uupumuksen takia tunne-elämä on vähän mitä sattuu ja siksi kuulumisten vaihtaminen tuntuu vaikealta. Varsinkin jos vastauksena olisikin vain kehotus piristyä yms.

Vierailija
5/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usealle ja miten usein sää laittelet noita mitä kuuluu viestejä? Joka päivä?

Vierailija
6/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usealle ja miten usein sää laittelet noita mitä kuuluu viestejä? Joka päivä?

Nykyisellään en itse laita viestejä kenellekään, mutta saan niitä silloin tällöin ja tapaan joskus tuttavia. Koska olen uupunut, niin tällainen hyvin pinnallinen vuorovaikutus tuntuu minusta hyvin raskaalta. Se vaatii paljon keskittymistä, muttei anna minulle minkäänlaista mielihyvän tunnetta.

Vierailija
7/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita? Haluaisin keksiä jonkun tavan toimia tilanteessa tyylikkäästi.

Vierailija
8/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vaan lyhyesti ja jos viestittely jatkuu, sanot et sul on kotihommat pahasti kesken. Mitä tommosesta stressaa, oo onnellinen et sulla on ihmisii ympärillä!

Vierailija
10/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisipä joku minultakin.

Vierailija
11/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. En halua kertoa asioistani kenellekään eikä ole paljon kerrottavaakaan.

Vierailija
12/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat vaan lyhyesti ja jos viestittely jatkuu, sanot et sul on kotihommat pahasti kesken. Mitä tommosesta stressaa, oo onnellinen et sulla on ihmisii ympärillä!

No jaa. Nämä suhteet tuttaviin eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä ihmissuhteita.

Vierailija
13/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisipä joku minultakin.

Olen huomannut sen, että todella hyvät ystävät luottavat siihen, että kerron kyllä jos minulla jotain erityistä kerrottavaa on.

Vierailija
14/14 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän vain vastaamatta mutta mua ei haittaakaan "polttaa siltoja" vaan olen vain tyytyväinen jos ei-läheiset ihmiset lakkaa kokonaan pitämästä yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme