Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykynuorison ylipainoa ja vertailua 80-lukuun käsittelevä ketju katosi

Vierailija
09.04.2018 |

Minä poistatin sen.:D Ottaako päähän?

Nykynuorison ylipainoa ja vertailua 80-lukuun käsittelevä ketju katosi

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen poistatin, koska sanoin sen synnyttävän läskivihaa, mitä en lihavien tyttöjen ihailijana saata sallia. Lihavia tyttöjä on nytkin aivan liian vähän ja he ovat liian vähän lihavia. Tyttöjen ja naisten lihavuus ei ole ylipainoa ennen bmi 60.

Naisten ja tyttöjen lihavuus on Jumalan tahto, Raamatussa ilmoitettu. Mm. Laulujen laulu 7:4 ja Snl. 28:25.

Vierailija
2/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatadmirer4life kirjoitti:

Minä sen poistatin, koska sanoin sen synnyttävän läskivihaa, mitä en lihavien tyttöjen ihailijana saata sallia. Lihavia tyttöjä on nytkin aivan liian vähän ja he ovat liian vähän lihavia. Tyttöjen ja naisten lihavuus ei ole ylipainoa ennen bmi 60.

Naisten ja tyttöjen lihavuus on Jumalan tahto, Raamatussa ilmoitettu. Mm. Laulujen laulu 7:4 ja Snl. 28:25.

Uskovaiset on ääliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fatadmirer4life kirjoitti:

Uskovaiset on ääliöitä.

Sinä olet.

Vierailija
4/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt nähdä kyseistä ketjua. Tuskin olen kutenkaan väärässä, jos arvaan ketjun käsitelleen lähinnä tyttöjen ja naisten ylipainoa. Niitä ketjuja on ollut palstalla sadoittain. Suomessa pojat ja miehet ovat kaikissa ikäluokissa ylipainoisempia kuin tytöt ja naiset. Jostain syystä se ei tunnu av-pappoja häiritsevän. Miesten elinikäkin on naisia lyhyempi, siitä av-papat kyllä jaksavat itkeä. Elinikään voisi auttaa normaalipaino. Se ehkäisisi monia sairauksia.

Kaikissa ikäluokissa ihmiset ovat nykyään lihavampia kuin 80-luvulla. Miksi nostaa esille vain nuoret?

Vierailija
5/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt nähdä kyseistä ketjua. Tuskin olen kutenkaan väärässä, jos arvaan ketjun käsitelleen lähinnä tyttöjen ja naisten ylipainoa. Niitä ketjuja on ollut palstalla sadoittain. Suomessa pojat ja miehet ovat kaikissa ikäluokissa ylipainoisempia kuin tytöt ja naiset. Jostain syystä se ei tunnu av-pappoja häiritsevän. Miesten elinikäkin on naisia lyhyempi, siitä av-papat kyllä jaksavat itkeä. Elinikään voisi auttaa normaalipaino. Se ehkäisisi monia sairauksia.

Kaikissa ikäluokissa ihmiset ovat nykyään lihavampia kuin 80-luvulla. Miksi nostaa esille vain nuoret?

Ei normaalipaino mitään sairauksia ehkäise eikä ylipaino aiheuta sairauksia. Kyse on ravinnosta, sopivasta tai sopimattomasta.

Vierailija
6/6 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ihan asiallinen ketju jossa mietittiin syitä nykytilalle ja muistuteltiin siitä että sohvaperunoita ja herkkujenmättääjiä on ollut kaikilla vuosikymmenillä mutta ylipaino on kuitenkin uudempi ilmiö.