Montako yhdyntäkertaa kuussa, jossa tulitte raskaaksi? OV.
Meillä normaali yhdyntämäärä kuussa on seitsemän yhdyntää. Joka toinen tai kolmas päivä on meille luonnollista. Lapsi toiveissa, ja pyydän asiallisia vastauksia: onko tämä tahti sopiva, vai liian vähän näitä kertoja lapsitoivetta varten?
Ei ole onnistunut tällä tahdilla :(
Kommentit (59)
Minulla 27-28 päivän kierto. Seksiä kp 8, 10, 12 ja jonain näistä kerroista tulin raskaaksi. Tosin meni kesken myöhemmässä vaiheessa.
23 tosi sairas kommentti! Mun mielestä sun kaltaiset nettikiusaajat lisää sitä stressiä ja pahaa mieltä, kun toiset haluaa kysyä/ keskustella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, taas sinä. Milloin sinä ymmärrät, että tuo sun stressi ei ainakaan auta teidän asiaa.
Ehkä luonto yrittää vaan kertoa teille, että ette sovi toisillenne.
Joka tapauksessa, elämä voi olla ihanaa ilmankin lapsia.
Olipa ikävä ja ilkeä kommentti. Älä ap välitä, ja tsemppiä yritykseen! ☺
Tähän voisi tosiaan listata ainakin 30 aloitusta samalta tyypiltä tämän vuoden puolella. Mietityttää, että noinkohan hän oikeasti ehtii sitä seksiä edes missään välissä harrastaa.
Kaksi lasta, kumpikin yhdestä kerrasta, kun asia oli sovittu
1. lapsi sattoi olla useampia kertoja, olimme villejä nuoria
2. lapsi yksi kerta
3. lapsi yksi kerta
4- lapsi yksi kerta
Olen oppinut jo pelkäämään raskaaksi tulemista, koska raskaudun niin helposti, jopa siinä määrin että pelkään sitä, vaikka minulle on tehty sterilisaatio.
Meillä noin 20 kertaa. Ja kuukausia tarvittu yleensä yksi, kerran tarvittiin kaksi. Neljä lasta.
Tarkistinpa ihan sovelluksesta. Pupuiltiin näköjään kp 8, 9, 11, 15 ja 17. Kierto noin 25-30 päivää. Haamuplussa kp 25, kunnon plussa kp 28. Oli 9 yrityskierto kun tärppäs.
32 siis 20 kertaa seksiä per kuussa? Eli joka päivä yhdyntä paitsi kuukautisten aikana?
Eikö 20 kertaa ole aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Tarkistinpa ihan sovelluksesta. Pupuiltiin näköjään kp 8, 9, 11, 15 ja 17. Kierto noin 25-30 päivää. Haamuplussa kp 25, kunnon plussa kp 28. Oli 9 yrityskierto kun tärppäs.
Kiitos kovasti 33 ihan että tarkistit asian! Teitkö tuossa kierrossa ovulaatiotestin? Minä päivänä noista sulla oli ovulaatio, voisitko millään vielä vastata.
Mitä sovellusta käytät? Ne taitaa olla tosi hyviä! Voitko suositella sitä?
Teillä ollut 5 yhdyntäkertaa on mun mielestä hyvä tahti! Meillä tämä 7-8 kertaa vaatii tosiaan työtä lyhyessä kierrossa!
Huhuu, 33 vitsi kun näkisit tämän.
Kuka täällä käy koko ajan alapeukuttaa?
Ekan kohdalla oli yksi ainoa yhdyntä ovulaation aikaan ja heti tärppäsi. Toisesta oli vähän ennen ovulaatiota 2-3 kertaa. Tai itse asiassa taisi olka viikko ennen ovulaatiota. Miehellä kestävät siittiöt... yksi raskaus ( joka meni kesken ) oli kun piti olla ”varmat päivät”, menkat oli juuri loppu ja kierron puoliväliin joku 6-7 päivää ja niin vaan olinkin raskaana.
ette saa tulla raskaaksi, ei enää lapsia tähän maailmaan
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa nylpytettiin kuin kanit, eikä tärpännyt. Sitten kerta alakerran Ramin kanssa, niin heti paloi pohjaan. Eli kannattaa hakea apua.
Tää on ihan sikahyvä keino, kas kun en itse keksinyt. Kiitos. -ap.
7 yhdyntää kuussa! Wtf? Sehän on päiväannos.
Kuopuksen kanssa kaksi suojaamatonta kertaa siinä kierrossa - tärppäsi kp 28... Oli tarkoitus varsinaisesti yrittää vasta seuraavalla kierrolla, mutta hän halusi näköjään jakaa synttärit isosiskonsa kanssa :D
20 ja ikää oli?