Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen yh-isää

Vierailija
09.04.2018 |

Hänellä 10v tytär. Tulee joka viikonloppu minun luo (välimatkaa n.55min). Sinänsä hienoa, mutta tytär on joka viikonloppu milloin exän siskon luona tai jonkun tutun hoivissa. Minun käy sääliksi lasta.
Ajatuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli miten oli, mies ei tule muuttumaan ja kohtelee sua ja mahdollista tulevaa jälkikasvua samoin.

Vierailija
4/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tollasessa tilanteessa lapsia käy sääli. Ihan samanlaisia pompottelijoita voivat olla myös yh-äidit. Heillä omat menot ajavat aina lapsen ohi.

Vierailija
5/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen äiti?

Vierailija
6/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti asuu kaukana ja luo uraa, eli ei vaikuta kovin kiinnostuneelta lapsensa kasvatuksesta.

Ja kyllä on mietityttänyt miten tämä vaikuttaa lapsen kehitykseen. Ja millainen ihminen tekee näin.

Ap

Vierailija
7/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
8/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten jos he viettävät päivittäistä arkeaan yhdessä?

Vierailija
9/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex tietää minusta ja olen viettänyt myös aikaa hänen luonaan.

Ap

Vierailija
10/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan meidän  4 lapsen ydinperheessä jo teinilapset tykkää kun tulee viikonloppu, ja saa olla äidin ja isin kanssa yhdessä, nukkua pitkään omassa sängyssä, juoda kahvia yhdessä ja vaikka leipoa tai mennä iskän kanssa urheilemaan tai kävelyttää sitä koiraa yhdessä ja saa höpötellä omia juttujana. Koti on koti ja arki on aika erilaista kuin viikonloput, paljon kiireisempää.

Ymmärrän ap. Onko paljon välimatkaa vai miksi se lapsi pitää aina rahdata hoitoon?

Vierailija
11/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekuntiakaan en olisi miehen kanssa, jolle ei oma lapsi ole ensisijalla.

Vierailija
12/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioviritys, missä on lapsia -> tuhoon tuomittu, aina..... Täytyy sen vastapuolen olla erikoinen ihminen, että ihmiset jaksaa hypätä tähän rinkiin riitelemelään ex puolisoiden ja tuntemattomien kersojen kanssa, kun 99% ei kuitenkaan hommasta tule kun sanomista. Ei kyllä ymmärrä, ei.

Vierailija
13/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
14/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä 10v tytär. Tulee joka viikonloppu minun luo (välimatkaa n.55min). Sinänsä hienoa, mutta tytär on joka viikonloppu milloin exän siskon luona tai jonkun tutun hoivissa. Minun käy sääliksi lasta.

Ajatuksia?

Minä ajattelen, että sinusta kertoo hyvää, että mietit, että lapsi joutuu harmillisesti olemaan toisen hoivissa, kun te vietätte yhteistä aikaa! Osaat asettua lapsen asemaan - älä koskaan menetä tuota ajatusta. Toisaalta lapsen kannalta on hyvä, että vähän aikaa tutustelette isän kanssa ja sitten lapsi tulee mukaan yhteiseen aikaanne! Teille selviää, että tuleeko teistä pari vai ei!

En osaa sanoa, että pitäisikö sinun sanoa miehelle, että vietä nyt joku viikonloppua lapsesikin kanssa!

Vierailija
15/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut, että lapsi on myös tervetullut?

16/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä taitaa kiinnostaa laatuaika uuden muikkelin kanssa enemmän kuin kakaran kanssa puljaaminen.

Ihan tyypillistä, yleensähän nämä etäisät kärräävät naperot isovanhemmille hoitoon kun on oma viikonloppu kyseessä. Perävalot vaan näkyy kun isi kaahaa viikonlopun viettoon.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä oltu niin kauaa yhdessä että tyttären tapaaminen olisi ajankohtaista (pian kyllä). Tärkeää on, että suhde on niin vakaalla pohjalla että tyttärelle kannattaa esitellä uusi aikuinen (mahdollisesti äitipuoli). Aibakaan itse en esittelisi ketä tahansa jos olidin tuossa tilanteessa.

-Ap

Vierailija
18/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että ottaa tytön aina mukaansa. Hän voi esitellä sinut kaverina, ei minään äitipuoliehdokkaana. Miksi yleensä mies on yh? Onko leski? Onko äiti sopimaton äidiksi eli on joku ongelma? Vai onko niin narsistinen, että on taistellut huoltajuuden itselleen? Minä nimittäni tapailin yhtä yh-isä. Kävi ilmi, että oli tosi narsistinen tyyppi eikä välittänyt lapsesta vaan niistä rahoista, joita lapsesta yh-isänä sai. En jatkanut tapailemista.

Vierailija
19/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekuntiakaan en olisi miehen kanssa, jolle ei oma lapsi ole ensisijalla.

Niin kyllä miehen tulee vain unohtaa oma elämänsä ja elää pelkästään lapselleen. Ehkä mies tarvitsee tasapainoa elämäänsä että pää kestää sen yh-arjen..

Vierailija
20/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä, että ottaa tytön aina mukaansa. Hän voi esitellä sinut kaverina, ei minään äitipuoliehdokkaana. Miksi yleensä mies on yh? Onko leski? Onko äiti sopimaton äidiksi eli on joku ongelma? Vai onko niin narsistinen, että on taistellut huoltajuuden itselleen? Minä nimittäni tapailin yhtä yh-isä. Kävi ilmi, että oli tosi narsistinen tyyppi eikä välittänyt lapsesta vaan niistä rahoista, joita lapsesta yh-isänä sai. En jatkanut tapailemista.

Tuota... Onhan siinä lapsettomalle aika lailla sulateltavaa että toisella on lapsi. Olisihan se tutustuminen myös erilaista jos lapsi olisi koko ajan läsnä. Toki on puhunut minusta lapselleen siinä mielessä että on 'uusi ystävä' ja tapaammekin pian (mikäli suhde etenee muilta osin lupaavasti).

Lapsen äiti ei alunperinkään halunnut lasta vaan tekee vain kaiken välttämättömän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä