Mä en saa koskaan sellaista elämää kuin haluan
Kommentit (26)
En minäkään, mutta muukin voi olla hyvää.
Miksi tajusit sen viime yönä? Mitä tapahtui?
Voi ei. Ei varmaan suurin osa maailman ihmisistä. Vain länsimaissa on aikaa ajatella moisia.
Mikset saa? Millaisen elämän sitten haluat?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ja olen tajunnut sen jo vuosia sitten : ( Mitä järkeä elää elämää jota ei halua? Ei yhtään mitään. Toivon etten olisi koskaan edes syntynyt.
Sitä minäkin mietin. Yhtä kitumista päivästä toiseen.
Sama täällä, olen jo 10v ajan vaan tuijottanut seinää ja odottanut kuolemaa.
Haaveeni eivät edes olleet mahdottomia: puoliso, vaatimaton asumus, pari lasta. Mutta joillekin sekin on mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, olen jo 10v ajan vaan tuijottanut seinää ja odottanut kuolemaa.
Haaveeni eivät edes olleet mahdottomia: puoliso, vaatimaton asumus, pari lasta. Mutta joillekin sekin on mahdottomuus.
Vaatimaton asumus on saavutettavissa melko monelle mutta puoliso ja pari lasta on jo aikamoisia saavutuksia, joita pidetään itsestäänselvyyksinä eikä siksi arvosteta tarpeeksi.
Elämässä ei ole kysymys saada sitä mitä haluaa vaan haluta sitä mitä saa. Kaikkea ei voi saada, elämä on epäoikeudenmukaista ja toiset on onnellisempia kuin toiset.
Silti elämä on tarkoitettu elettäväksi. Jos vain odottaa kuolemaa, miten voi olettaa että elämä edes viihtyisi lähistöllä?
minäkin haluaisin elää miljonäärielämää monacossa mutta yyh ja byyh kun minulle ei sitä anneta :,,(
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, mutta muukin voi olla hyvää.
Tämä! Häntä pystyyn ja eteenpäin! 😘
Mä haluaisin elää Töölössä kirjailijan vaimona isossa kerrostaloasunnossa, jossa olisi seinät kirjahyllyjä. Järjestäisin kutsuja ja viikonloppuisin oltais purjehtimassa. Lapset kävisi välillä kylässä.
Totuus: elän sinkkuna Vantaalla kaupungin vuokra-asunnossa ja olen lihava.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei ole kysymys saada sitä mitä haluaa vaan haluta sitä mitä saa. Kaikkea ei voi saada, elämä on epäoikeudenmukaista ja toiset on onnellisempia kuin toiset.
Silti elämä on tarkoitettu elettäväksi. Jos vain odottaa kuolemaa, miten voi olettaa että elämä edes viihtyisi lähistöllä?
Elämä on ihan turhaa pskaa. En tajua miten useampi ihminen ei tapa itseään. Itse tappaisin, jos saisin aseen.
Kun on joskus käynyt ihan oikeasti pohjalla, niin sen jälkeen ei-niin-unelmaelämäkin kelpaa oikein hyvin, ellei mitään varsinaista hätää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kun on joskus käynyt ihan oikeasti pohjalla, niin sen jälkeen ei-niin-unelmaelämäkin kelpaa oikein hyvin, ellei mitään varsinaista hätää ole.
En toki tarkoittanut vähätellä. Pettymyksesi on ihan todellinen asia. Ja rehellisesti sanottuna, kyllä minuakin yhä yksi sun toinen asia yhä ottaa päähän.
Voit saada sen vaikka heti. Elämässä ei ole kyse tavoitteiden saavuttamisesta, vaan niihin pyrkimisestä. Aseta jokin tavoite itsellesi ja tee töitä sen eteen. Se on ainoa tapa olla tyytyväinen itseensä. Huomasit varmaan, etten puhunut onnellisuudesta. Sellaista pysyvää tilaa ei ole olemassakaan, joten älä sellaista lähde tavoittelemaankaan.
Oma asenne ratkaisee aika paljon. Jos oot jo valmiiksi sillä asenteella että kaikki on paskaa niin ei se siitä ainakaa iloksi tuu muuttumaan.
En mäkään ja olen tajunnut sen jo vuosia sitten : ( Mitä järkeä elää elämää jota ei halua? Ei yhtään mitään. Toivon etten olisi koskaan edes syntynyt.