Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka pesette käsisuihkulla vessassa?

Vierailija
09.04.2018 |

Niin. Tänä aamuna taas muistin miksi inhoan alapesua käsisuihkulla ison hädän jälkeen: Vessan lattia lainehti, vesi tulee takamuksen takaa pytyn reunojen yli eikä tullut edes puhdasta ahteria! Inhottavaa lotrausta. Ei minun takamukseni ainakaan peitä sitä pytyn aukkoa ja vaikka kuinka suuntaan suihkun, aina sama juttu. Miten siis teette tämän??
Paperilla pyyhkiessä tulee siistimpää ja kyllä, pesen p€rsaukseni päivittäin mutta tavallisessa suihkussa, samalla kuin koko kropan.
Ärsyttää.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikkalaji. Suihkua ei tarvitse laittaa ensinnäkään täysille. Se tulee suunnata kohteeseen läheltä, ihan muutaman sentin päästä.

Vierailija
2/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikkalaji. Suihkua ei tarvitse laittaa ensinnäkään täysille. Se tulee suunnata kohteeseen läheltä, ihan muutaman sentin päästä.

Näin teenkin. Ei täysille, ja läheltä. Monta minuuttia. Tulos: paskainen pehva ja märkä lattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin teenkin. Ei täysille, ja läheltä. Monta minuuttia. Tulos: paskainen pehva ja märkä lattia.

Monta MINUUTTIA? Siinä kestää 10 sekuntia. :D

Vierailija
4/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa. Ei mulla vaan kastu ikinä muu kuin se paikka, mikä pitääkin. Tai sitten sulla on joku oudon voimakas vesisuihku siinä bideessä.

Vierailija
5/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesettekö te pe*s-suihkuttelijat sitä suihkua ikinä? Koska eikö sitä kakkavettä roisku siihen suihkun päälle, jos sitä kerran pidetään vain parin sentin päässä kakkapehvasta?

Olen itse ap:n kannalla ja pesen ahterini kerran päivässä, sitten kun otan kokosuihkun.

Vierailija
6/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos pitää rautalangasta vääntää:

Sinulla on ehkä 2 kättä ja lisäapuna voit käyttää wc-paperia.

Vierailija
7/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? No kuule kun ei tullut puhdasta edes niillä minuuteilla niin sekunneilla sitten? Eikä ole edes mikään liimakakka.

Paperilla on paljon siistimpää, eikä tarvitse lattiaakin kuivailla. ap

Vierailija
8/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vanha kunnon bidee-allas ja käsisuihku, ei roisku vettä lattialle.

Vierailija
9/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että osumatarkkuus on ollut heikko. Harjoittelu auttanee asiaa. 

Vierailija
10/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesettekö te pe*s-suihkuttelijat sitä suihkua ikinä? Koska eikö sitä kakkavettä roisku siihen suihkun päälle, jos sitä kerran pidetään vain parin sentin päässä kakkapehvasta?

Olen itse ap:n kannalla ja pesen ahterini kerran päivässä, sitten kun otan kokosuihkun.

Kiitos! Tätä minäkin mietin että se suihkun pää on epähygieeninen.

Alapesu menkkojen aikaan sujuu, mutta pehva, ei yök!

ap

Vierailija
11/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on vanha kunnon bidee-allas ja käsisuihku, ei roisku vettä lattialle.

Mikä on bideeallas?? Mulla on ihan perinteinen pytty. Että oikein bidee..

Taidatte te suihkuttelijat olla niitä paskaperseitä.

Vierailija
12/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuntaako ap suihkun vesipaineen myös etupesän puolelle?

Vierailija
13/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkunpää pestään tietenkin aina vessan viikkosiivouksen yhteydessä, eikä mua kyllä yökötä käyttää vain omassa käytössä olevaa suihkua, käytän sitä myös ”isojen hätien” välissä. Mutta en ikinä käyttäisi juuri hygieenisyyssyistä yleisten vessojen käsisuihkuja.

Vierailija
14/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? No kuule kun ei tullut puhdasta edes niillä minuuteilla niin sekunneilla sitten? Eikä ole edes mikään liimakakka.

Paperilla on paljon siistimpää, eikä tarvitse lattiaakin kuivailla. ap

Se et vaan osaa... Oikealla kädellä pidät sitä käsisuihkua ja vasemmalla sitten peset hanurin. Tässä taitaa olla nyt sellainen evotus kyseessä, että luulet pelkän vesisuihkun puhdistavan kakat pois.

Vierailija
15/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osuu, ei lainehdi ja puhdasta tulee. Käsisuihku pestään pesemisen jälkeen. Harjoittele vielä.

Vierailija
16/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, jos lattialle tulee vähän vettä.

Vierailija
17/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ainakaan lapsia hanki, ennen kuin opit pitämään itsesi puhtaana.

Ehkäpä ostat sellaisen pienen vesikauhan, jollaisia monet käyttivät vessassa ennen käsisuihkujen aikaa. Semmoisen avulla on turvallista harjoitella eikä lainehdi.

Vierailija
18/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap ainakaan lapsia hanki, ennen kuin opit pitämään itsesi puhtaana.

Ehkäpä ostat sellaisen pienen vesikauhan, jollaisia monet käyttivät vessassa ennen käsisuihkujen aikaa. Semmoisen avulla on turvallista harjoitella eikä lainehdi.

Mulla on 3 lasta ja olen keski- ikäinen. Että ei ole harjoittelusta kiinni tämä..

En ala tässäkään iässä hankaamaan kädellä ahteria puhtaaksi vessassa samalla suihkuttaen.

Ap

Vierailija
19/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa, jos lattialle tulee vähän vettä.

Haittaa. Vessassa ei ole viemäriä, pytyn ympärillä lainehtii! Eikä tule edes puhdasta!

Vierailija
20/66 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin sitten. Ja kyllä mulla pelkkä vesisuihku puhdistaa tarpeeksi.