Onnea sen uuden sensuurivapaan keskustelupalstan perustajalle!
Tule sitten heti kertomaan kun olet saanut sen avattua! Ihanaa päästä keskustelemaan myös niistä älyttömän kiinnostavista kiistanalaisista aiheista!
Kommentit (35)
Olisikohan se ollut ylikin 750 % joka kannatti namia ja limsaa?
Itse aion kyllä kirjoittaa siellä paljon vihaisia aloituksia, sellaisia oikein provokatiivisia ja kiistanalaisia. Aion käyttää myös rumaa kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan se ollut ylikin 750 % joka kannatti namia ja limsaa?
Ehkä, jopa enemmänkin. Hys hys, koska narratiivi!
Menkää nyt jo! Minä haluan keskustella kurahaalareista ilman että joku tulee sättimään kansanryhmiä.
Saahan siellä eisensuroidulla palstalla, jonka media-aktivisti-iskuryhmä avaa huomenna myös heittää lokaa ja ajojahdata?
Mitä spammia?! Yksi ja sama keskustelija kaikissa viesteissä?
Vierailija kirjoitti:
Saahan siellä eisensuroidulla palstalla, jonka media-aktivisti-iskuryhmä avaa huomenna myös heittää lokaa ja ajojahdata?
Thoudellakin. Sinne ei saa edes kirjoittaa jos ei ajojahtaa, koska ajojauhtaus on uusi kiinnostava ja asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt jo! Minä haluan keskustella kurahaalareista ilman että joku tulee sättimään kansanryhmiä.
Ei näin! Et voi haluta koska kurahaalarit eivät ole kiistanalaisia. Kyllä esimerkiksi vaateliikkeen kurahaalariosastolla keski-ikäisen miehen tulee saada tyydyttää itseään koska kiistanalaisista ja sananvapaus!
Uudella sensuroimattomalla keskustelupalstalla voi sitten istua ilman housuja ja kirkua pahaa oloaan pilkkaamalla toisia ja kilpailemalla siitä kuka keksii vielä tyhmemmän ja loukkaavamman jutun. Ja kaikki kiinnittävät sinuun huomiota ja ihailevat sitä kuinka luontevasti vatkaat muniasi.
Vierailija kirjoitti:
Uudella sensuroimattomalla keskustelupalstalla voi sitten istua ilman housuja ja kirkua pahaa oloaan pilkkaamalla toisia ja kilpailemalla siitä kuka keksii vielä tyhmemmän ja loukkaavamman jutun. Ja kaikki kiinnittävät sinuun huomiota ja ihailevat sitä kuinka luontevasti vatkaat muniasi.
Kiitos vinkistä! Olin aikeissa olla menemättä mutta nyt menenkin!
Pliis tehkää se pian ja menkää!!! Mahdollisimman nopeasti!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä spammia?! Yksi ja sama keskustelija kaikissa viesteissä?
Nämä trollit ovat näköjään perustamassa uutta keskustelupalstaa, jossa voisivat sitten trollata mukamas törkeinä ja keskustelukyvyttöminä tavallisina ihmisinä, ja sitten olisi todistettu taas, kuinka anonyyminä ja rekisteröimättömänä keskustelu ei onnistu ja kuinka kamalaa väkeä keskivertokirjoittelijat ovat.
Sitten esitellään tulokset täällä av:lla ja kehutaan päälle, kuinka sensuuri on tärkeää ja ilman sitä keskustelusta ei tulisi mitään.
Kun me ihmiset ollaan vaan niin kamalia. Eihän me osata edes keskustella. Nämä trollit kyllä osaa.
Miksette mene suoraan Hommaforumille?
Ensimmäiset kiistanalaisen aiheiden ei-sensuroidulla keskustelupalstalla saavat namia, herkkuja ja tietysti limsaa!