Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-heilan naurettava Facebook-käytös

Vierailija
08.04.2018 |

Heilastelin tuossa jokunen vuosi takaperin jännittävän ja hurmaanvan, toisaalta hieman lipevän miehen kanssa. Jossain vaiheessa paljastui, että miehen toinen heila, josta minulle oli unohdettu kertoa, olikin raskaana ja häät oli suunnitteilla. Erohan siitä tuli, mies katkaisi kaiken yhteydenpidon ja poisti Facebookista. Se siitä sitten.

Pari vuotta tämän jälkeen mies pyysi uudestaan Facebook-kaveriksi, ja kappas, parisuhdestatus näytti sinkkua ja koko seinä oli täynnä itkuisia mietelauseita naisten julmuudesta ja eron tuskasta. Messengerissä mies lähetti minulle viestiä ja kertoi loistavasta taloudellisesta tilastaan: ero riipi sielua, mutta yrityksellä meni hyvin ja oli varaa ostella huviloita maaseudulta! Vastailin viesteihin neutraalisti ja kohteliaasta, en erityisen innostuneesta mutta reagoin niihin kuitenkin, koska oli mielenkiintoista tietää mitä miehelle kuuluu.

Nyt on sitten tuuli taas kääntynyt: huomasin että mies on poistanut minut Facebookista ja parisuhdestatus taas onnellisesti naimisissa tämän alkuperäisen morsion kanssa. Naurettavaa. Onko yleistäkin käytöstä, että ex-heilat poistetaan parisuhteen alkaessa, pyydetään taas takaisin kavereiksi sinkuuden aikana ja poistetaan taas kun uusi suhde alkaa? Eikö voisi vain pitää kaverilistalla jos kiinnostaa tietää mitä toiselle kuuluu eikä harrastaa tällaista naurettavaa temppuilua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko eksien vilpittömään ystävyyteen.

Vierailija
2/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse jos poistan niin poistan for good.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sut poistettiin koska olit varanumero ja se vakinumero vois saada selville teerenpelin..

Vierailija
4/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi <ituttaa, kun huomasit, että mies pitää sinua luuserina ja palasi yhteen platinablondin kanssa. Jatka sinä vauvapalstalla valittamista niin kuin minäkin.

Vierailija
5/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös poistamisesta ei ollut miehen vaan naisen. Mies on joustava, mikä lupaa hyvää hänen liitolleen.

Koeta sinäkin ajatella hyvää toisista ihmisistä.

Vierailija
6/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksyit kaveripyynnön? En olisi kyllä hyväksynyt tuollaisen paljastuksen jälkeen. 

Vierailija
7/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisen kanssa enää kaveraamaan? Ei kiinnostaisi minua häntäheikin kuulumiset.

Vierailija
8/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä kiinnosta sekuntiakaan mun eksien kuulumiset. He ovat syystä eksiä. Yhden hyväksyin FB kaveriksi... aikani sitä seurasin ja alkoi ahdistamaan sen typerät jutut, joten blokkiin samantien. Ei saakeli, että olipa tyhmä jätkä.

Vierailija
9/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin naurettavalta ja lapsellista tuo lipevän miehen käytös. Häntä varmasti kiinnosti tietää, mitä sinulle kuuluu ja sinkuksi tultuaan otti sinuun yhteyttä. Ehkä hän haikaili vielä perääsi ja ajatteli, että kertomalla menestyksestään saa sinut kiinnostumaan itsestään. Kenties hänen vaimonsa on niin mustasukkainen, ettei mies saa pitää yhteyttä muihin naisiin. Minkähän ikäisestä miehestä mahtaa olla kyse, ei kuulosta kovin aikuiselta...

Vierailija
10/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis naimisissa x kanssa, erosi jossain vaiheessa ja sitten oli taas naimisissa x kanssa? Aika epeli.

Vierailija
11/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein jännittävään mieheen sitten lankesit.

Kuten tekee kaikki muutkin naiset.

Vierailija
12/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tehnyt miehenä tilin. Halusi nähdä onko teillä jotain.

Vierailija
13/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisia... Ei kestä olla hetkeäkään yksin, eroaa dramaattisesti kun omat sotkut paljastuvat, sitten vikittelee takaisin ja ottaa heti ensimmäisen joka lankeaa loveen. Tosi hyvä ettet enää itse halunnut yrittää, ei tuollaisten kanssa saa kestäviä suhteita aikaiseksi. Nämä tyypit ovat ihan kuin saman opaskirjan lukeneita - kehuskelua ulkoisilla saavutuksilla jotka todennäköisesti pelkkää filunkia, julkinen näyttävä uhriutuminen, isot rakkaudentunnustukset kunnes hups paljastuu se toinen heila tai kolmaskin, jolle lirkuteltu samoja, ja sitten liinat äkkiä kiinni vaikka vika olisikin itsessä. Ja kierros alkaa alusta...

Vierailija
14/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin eksä lähetti kaveripyynnön erottuaan tyttöystävästään. Juteltiin sitten pari kuukautta messengerissa, kunnes yhtäkkiä katosi ja poisti kavereista. Kuulin yhteisiltä kavereilta, että oli löytänyt uuden. En tiedä onko ylestäkin käytöstä, mutta AP et ole ainut, joka on tuntenut itsensä tyhmäksi eksän facebook-käytöksen takia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän