Apua! Vaimoni ei suostu tekemään mulle ruokaa, vaikka olen ollut ihan kiltti poika ja suorittanut kaikki kunnollisen aviomiehen velvollisuudet!
Mitä mä teen?! Mitä mä teen?! Onko tässä nyt mun loruni loppu?! Mähän kuolen tätä menoa ihan kohta nälkään!!!
Kommentit (22)
Voi sua reppanaa. Laittoiko se sen keittiön oven lukkoon? Jääkaapista nyt puhumattakaan?
Vierailija kirjoitti:
Tee voileipä? Tai ruokaa?
No enhän mä nyt osaa kertakaikkiaan tehdä ruokaa, kun koko ikäni olen joutunut keskittymään vaan miesten töihin!
AP
Vierailija kirjoitti:
Voi sua reppanaa. Laittoiko se sen keittiön oven lukkoon? Jääkaapista nyt puhumattakaan?
No eihän sitä nyt raavas mies jaksa kauaa painaa ilman päivittäistä tuhtia ja kaloripitoista lämmintä ateriaa. Eniten pelkään, että jos sama meno jatkuu vielä huomenna ja ylihuomennakin, niin pikkuhiljaahan tässä joutuu jo hauta-arkkua kattomaan.
AP
Käy kaupasta hakemassa äitien tekemää ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Lähde ravintolaan?
Meidän perheessä on sellainen periaate, että vaimo kokkaa, eikä ravintoloissa syödä kuin korkeintaan juhlapäivinä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupasta hakemassa äitien tekemää ruokaa?
Eihän minun elimistöni yksinkertaisesti kestä mitään einesmyrkkyjä.
AP
Tee ruokaa, syö se, sulje kone ja vietä aikaa vaimosi kanssa.
Väijyykö nainen rynnäkkökivääri kädessä keittiössänne vai mikset voi itse tehdä ruokaa?
Mene ravintolaan syömään. Minäkin istun juuri nyt odottamassa pippuripihviäni, vaikka olenkin nainen.
Syö kaikki vanukkaat sieltä jääkaapista.
Opettele tekemään itse ruokaa niin et kuole nälkään, luuseri!
Soita Ahmedille. Rasvalätty suoraan ovelle.
Mistä lähtien kilteillä ja kunnollisilla miehillä olisi elämässä helppoa ollut?
Provo, palstalta olen lukenut, ettei kilteillä miehillä ole parisuhteita.
Kai se kuitenkin sun pyypyyn pyyhkii?
Vierailija kirjoitti:
Opettele tekemään itse ruokaa niin et kuole nälkään, luuseri!
Missä välissä minä sellaista ehtisin tekemään? Ja siinähän nauraisi sekä lapset, naapurit että vaimo, kun tällainen raavas äijä kokkaa keittiössä essu päällä.
AP
-5/5