Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lomakohteesta olet yllättynyt positiivisesti ja siitä on jäänyt hyvä fiilis?

Vierailija
08.04.2018 |

Tässä ketjussa kehutaan lomakohteita ja kerrotaan niiten hyvistä puolista :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpompi haukkua kuin kehua. Maailma on täynnä huonoja lomakohteita missä turistit käy. Ilmeisesti kukaan ei käy hyvissä kohteissa ollenkaan...

Vierailija
2/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo oma ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa olen käynyt kolme kertaa ja se on ihana paikka! Mykistävää historiaa ja elokuussa oli mukavan lämmin kun viimeksi olin.

Italiassa myös muita ihania paikkoja ja taidetta, jota ei voi todeksi ymmärtää. Esimerkiksi Firenzessä Uffizin museossa Botticellin maalaukset.

Puolassa käytiin suolakaivoksissa ja ne oli tosi vaikuttavat, haluaisin viedä lapsetkin sinne.

Vierailija
4/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo oma ketju

No niinpä näköjään onkin, en huomannut.

Ap

Vierailija
5/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros. Otimme äkkilähdön Agia Napaan, emmekä odottaneet oikein muuta kuin että aurinkoa saisi talvilomalla. Hotellin lähellä ei tosiaan ollutkaan niin kauheasti mitään, lähinnä toisia hotelleita, baareja, pikkukauppa. Toisaalta ei syrjäisen sijainnin takia ollut pahamaineisia bilettäviä brittejä tai venäläisiäkään, vaan huoneistohotellissa perheitä. 

Mutta me vuokrasimme auton jo toisena päivänä ja lähdimme saarta kiertämään. Löysimme aivan ihania ruokapaikkoja, todella ystävällisiä paikallisia esim. vuoristossa kun kävelimme, niin joku mummeli tuli ojentamaan meille pussillista juuri puusta poimittuja luumuja ja hymyili todella sydämellisesti, kauniita maisemia. Lapset nauttivat polkuveneilystä ja rantaelämästä ja kaupungeissa erilaisista herkuista.

Vierailija
6/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon.

Olen hyvin viihtynyt joka puolella.

Pohjois -Norja ja Skotlanti heti tulee mieleen.

Amsterdam, Praha, Kööpenhamina, Firenze, Lissabon, NYC.

Paljon mukavia paikkoja. Aurinkorantoja en harrasta.

Vierailija
7/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sellaista kohdetta jolta etukäteen ei paljoa osannut odottaa mutta joka osoittautui sitten paremmaksi niin vastaan Lanzarote. Kuvittelin sen olevan samaa tasoa kuin Bulgarian kohteet tai Alanya mutta sehän olikin sitten oikein kiva, siisti ja rauhallinen paikka. Playa blancassa oltiin ja voisin vaikka mennä uudestaankin. Aiemmin olin hyvinkin ennakkoluuloinen Kanarian saaria kohtaan mutta ainakin tuo yksi ja toistaiseksi ainoa reissu oli kyllä oikein positiivinen yllätys!

Vierailija
8/8 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa positiivisesti yllättynyt siitä miten kreikasta löytyy paljon löydettävää, ja vielä on aitoa kreikkalais-tunneltaa. Useilla eri saarilla paljon ravintoloita, kauniit maisemat, ja rannat.