Onko olemassa sivustoa, jonka kautta voisi etsiä uusia ystäviä?
Olen 25v lapseton nainen. Olen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa, on kiva koti, olen terve, on ammatti alla ja on mukavia harrastuksia. Se mikä multa puuttuu on kuitenkin ystävä tai pari.
Mitä kautta tämän ikäinen nuori nainen voisi saada uusia ystäviä elämäänsä? Onko netissä jotain sivustoa, jonka kautta voisi lähteä huhuilemaan ystäviä?
Kommentit (24)
Yxinöinen kirjoitti:
Lataa Kaverisovellus puhelimeesi: kaverisovellus.fi
Onko joku kokeillut tätä? Onko hyvä sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
We3 sovellus puhelimeen. Tinderin tapaan muodostaa kolmen kaverin ryhmiä sen mukaan keillä on yhteensopivat profiilit.
Okei! Kiitos tästä vinkistä! Kuulostaa mielenkiintoiselta sovellukselta! Oletko itse tätä kokeillut? Onko tämä kenellekään muulle tuttu?
Olen kokeillut ja tavannut ihan kivoja kavereita. En kyllä asu Suomessa, joten en tiedä käyttääkö moni siellä, mutta tosiaan voi myös valita matsaako lähiseudun ihmisten kanssa vai haluaako kansainvälisiä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt netistä löydä ketään hyviä ihmisiä, hanki joku harrastus niin sieltä löytyy. Mieluiten urheiluharrastus.
Mukavasta harastuksestahan hän aloitessan kertoi.Samalla hänestä tekstin perustella saa kuvan: Jos ei harrastuksesta löydä ystäviä? On TROLLI!
Lataa Kaverisovellus puhelimeesi: kaverisovellus.fi