Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sivustoa, jonka kautta voisi etsiä uusia ystäviä?

Vierailija
08.04.2018 |

Olen 25v lapseton nainen. Olen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa, on kiva koti, olen terve, on ammatti alla ja on mukavia harrastuksia. Se mikä multa puuttuu on kuitenkin ystävä tai pari.

Mitä kautta tämän ikäinen nuori nainen voisi saada uusia ystäviä elämäänsä? Onko netissä jotain sivustoa, jonka kautta voisi lähteä huhuilemaan ystäviä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Kaverisovellus puhelimeesi: kaverisovellus.fi

Vierailija
22/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yxinöinen kirjoitti:

Lataa Kaverisovellus puhelimeesi: kaverisovellus.fi

Onko joku kokeillut tätä? Onko hyvä sovellus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

We3 sovellus puhelimeen. Tinderin tapaan muodostaa kolmen kaverin ryhmiä sen mukaan keillä on yhteensopivat profiilit. 

Okei! Kiitos tästä vinkistä! Kuulostaa mielenkiintoiselta sovellukselta! Oletko itse tätä kokeillut? Onko tämä kenellekään muulle tuttu?

Olen kokeillut ja tavannut ihan kivoja kavereita. En kyllä asu Suomessa, joten en tiedä käyttääkö moni siellä, mutta tosiaan voi myös valita matsaako lähiseudun ihmisten kanssa vai haluaako kansainvälisiä kavereita.

Vierailija
24/24 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä nyt netistä löydä ketään hyviä ihmisiä, hanki joku harrastus niin sieltä löytyy. Mieluiten urheiluharrastus.

Mukavasta harastuksestahan hän aloitessan kertoi.Samalla hänestä tekstin perustella saa kuvan: Jos ei harrastuksesta löydä ystäviä? On TROLLI!