Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisnäkökulmaa tarvitsisin kipeästi ja kokemuspohjaisia neuvoja myös miehiltä.

Menetinkö elämäni naisen
08.04.2018 |

Ongelma on seuraavanlainen. Tapasin naisen, joka nopeasti rakastui minuun. Olin itsekin alkuun ihastunut sillä hän on järkevä, hyvännäköinen, halukas ja hyvä sängyssä, kohtalaisen varakas.
Kaiken kaikkiaan siis hyvää vaimoainesta.

MUTTA minä typeryyksissäni sotkin kaiken. Vuosi sitten näihin aikoihin nainen alkoi tuntumaan riippakiveltä.
2 parasta ystävääni mollasi minua ja irvailivat, että yhteiset retkemme ovat ohi jne. Lisäksi kuulin juoruja tästä naisesta, jotka jälkeenpäin on osoittautuneet valheiksi.

Kun halusin päästä hänestä eroon, sanoin kännissä asioita joita en oikeasti tarkoittanut. Arvostelin hänen ulkonäköään sanomalla, että en kehtaisi kävellä hänen kanssaan ihmisten ilmoilla. No siis kauheita asioita, joita nyt häpeän.

Ennen joulua nainen sitten ilmoitti, että kun selvästikin haluat eroon minusta niin lopetetaan tämä pelleily. Ja hän lähti.
Se kieltämättä tuli minulle pienoisena yllätyksenä mutta tyhmyyksissäni vielä varmistin, että hän ei sitten pidä mitään yhteyttä. Että haluan sellasen kerrasta poikki eron, koska emme asuneet yhdessä.

Tulin katumapäälle jo muutaman päivän kuluttua. Soittelin hänelle välillä niitä näitä ja hän vaikutti hyvin asialliselta. Vähän liiankin asialliselta ja etäiseltä.
Aloin tivaamaan häneltä, että eikö hän rakastanutkaan minua, kun ei mitään feedbackiä tule hänen puoleltaan.

Kun näin hänet eron jälkeen sattumalta, hän näytti upealta ja ihan sydänalassani tuntui vihlaisu. Luulin jo, että nyt kävi tuuri ja saan toisen mahdollisuuden mutta hän oli poistunut ravintolasta, eikä ollut mennyt kotiin. Ikkunat oli pimeänä vielä aamuyölläkin.

Nyt kaduttaa ero ja olen pyytänyt anteeksi käytöstäni. Mutta hän ei lähde keskustelemaan mistään meidän yhteisistä asioistamme.
Jos kysyn, että muistatko, vastaus on en muista. Tai jos kysyn haluaisitko, vastaus on en halua jne.

Onko mitään enää tehtävissä? Olisiko kenelläkään antaa käytännön neuvoja miten saisin edes keskusteluyhteyden avattua.

Tiedän että olen täysi kusipää ja idiootti mutta olen läksyni oppinut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään ole oppinut, tietyn luonteinen ihminen käyttäytyy tavalla jolla käyttäydyit. Kasvata kullikarvat ja mieti naisasioita uudelleen vaikkapa viiden vuoden päästä. Fiksi nainen ei olisi kaltaisesi kanssa enää missään tekemisissä. Nyt ylläri; tuon eroasian olisi voinut hoitaa ihan keskustelemalla niin kuin aikuiset tekevät ja toteamalla, että nyt ei ole hyvä hetki seurustella.

Vierailija
2/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä. Löydä uusi nainen ja kohtele häntä paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli dissasit naista oikein urakalla ja nyt ihmettelet kun nainen ei rakasta? Urpå. Et ansaitse häntä.

Vierailija
4/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tilaisuus mennyt jo siinä, kun sanoit, että et kehtaisi kävellä hänen kanssaan ihmisten ilmoilla. Tuollainen mollaaminen oli sinulta lapsellista ja typerää, kuten itsekin myönsit.

Vierailija
5/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi suhteen alkuaikoina kohdellut minua noin, siis siinä vaiheessa, kun olisin itse hyvin rakastunut, niin kyllä se suhde olisi siinä. Jonkun todella pahan riidan aikana sanotut asiat voisin unohtaa, jos toinen selvästi katuisi sanojaan eikä enää sellaisia suustaan päästäisi. Vaikea uskoa, että teistä enää paria tulee, olet loukannut naista sen verran pahoin.

Vierailija
6/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ajoit hänet pois kuten itse kerroit ja hän lähti kuten halusit. Jos sussa on grammaakaan miestä painat leuan rintaan ja jatkat eteenpäin toivottavasti viisaampana.

Vierailija
7/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei selvästikään tule yhtään vastaan, niin parempi lopettaa hänen kiusaamisensa. Ja itsesi kiusaaminen.

Vierailija
8/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei teillä ole enää toivoa, mutta pyydä nyt jotenkin tältä naiselta sanomiasi anteeksi ja kerro tarkalleen, miksi niin sanoit ja mikä siihen tarkalleen johti. Ole rehellinen. Kirjoita vaikka viesti. Vaikka hän ei sulle todennäköisesti enää lämpiä, niin tuo olisi silti paikallaan. Osoita jonkinlaista kypsyyttä edes itsellesi.

P aska tilanne kuitenkin. Ei kai tuossa muuta voi kuin pyytää anteeksi ja toivoa, ettei jää sentään sua vihaamaan. Et oikein muutakaan voi tehdä.

Vierailija
9/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoiset sanomiset noin vain unohdu vaikka miten pyytäisit anteeksi. Minä en ainakaan alkaisi suhteeseen uudestaan sellaisen miehen kanssa, joka on loukannut tuolla tavalla.

Vierailija
10/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi elämäni rakkaus, niin jos hän hoitaisi eron noin niin en katsoisi enää päinkään. Ei siis siksi että tuollainen olisi loukkaavaa, vaan siksi että se on niin lapsellista että hävettää. Et ole aikuinen mies, olet lapsi.

Vierailija
11/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teksti piti siis alunperin mennä Reginaan, mutta laitoin sen nyt tänne.

t. ap

Vierailija
12/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollisuuden puolikas on että kirjoitat selkeät syyt omalle idiotismillesi (pelot ja epävarmuuden). Vaatii melkoista nöyryyttä - ja sitä että nainen edes viitsii lukea viestisi. Veikkaisin että tää oli tässä, sen verran huolella tunnut ryssineen..

Vierailija
13/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Samantyyppisen kokeneena naisena voin sanoa, että jos aikaa ehtii mennä liikaa, ei mikään enää auta. Jos et pyytänyt välittömästi anteeksi, vaan jäit siihen kuvitelmaan, että tuon naisen rakkaus on ikuista riippumatta mitä olet tehnyt... Rakastuminen voi loppua hyvinkin äkkiä, vaikka olisi ollut suurtakin rakkautta.

Vierailija
14/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä näiden kanssa, jotka ehdottaa kirjallista yhteydenottoa.

Ja ei sitten mitään textareita tai säpöjä, vaan käsin kirjoitettu kirje.

Kirje, jossa kerrot syyt käytökseesi. Juorut, kavereiden kommentit ja omat mietteesi.

Äläkä missään tapauksessa ehdota yhteen paluuta! Vaan ystävyyttä.

Jos nainen suopuu edes hieman, etene varovasti. Baby steps.

Jos teet kaiken oikein, saatatte olla yhdessä kesän jälkeen.

Mutta jos näin onnellisesti SINUN KANNALTASI käy, muista että et voi enää koskaan mokata hänen kanssaan.

Mieti tarkkaan, oletko valmis kohtelemaan naistasi kuin kuningatarta koko loppuelämäsi? Voitko muuttaa luonnettasi, sillä tunnut olevan aika v****mainen mies ihan luonnostaan.

Vierailija
15/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi tuollaista anteeksi vaikka olisin ollut rakastunut ko. henkilöön. Oppia sinulle tosiaan, nyt tiedät miten ei kannata toimia seuraavassa suhteessa.

Vierailija
16/16 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saman mokan tehneenä vastaukseni on ettei mitään mahdollisuuksia.

Exälläsi on varmaana jo uusi ukko ja voit unohtaa hänet.

Anteeksi sun on pyydettävä niin monta kertaa että nainen sanoo antaneensa anteksi.