Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tilanteeni toivoton? Olen 25-vuotias neitsyt ja seksuaalisesti hyvin epävarma ja kokematon nainen

Vierailija
08.04.2018 |

Minua on käytetty ihan lapsena seksuaalisesti hyväksi. Sitten yläasteella murrosiässä olin todella pahasti koulukiusattu. Kiusaaja oli samalla luokalla oleva poika ja koin mm. löymistä, maahan kaatamista, kaikenlaista pelottelua, ulkonäön haukkumista.

Kaipaan parisuhdetta ja rakkautta, mutta pelkään että kukaan mies ei minua huoli. Antaisin oikeasti mitä tahansa, että olisin normaali enkä joutuisi kantamaan näitä traumoja. :/

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta en kyllä miehenä jaksaisi noin ongelmaista ihmistä. Ei mun tehtävä ole olla kenenkään kainalosauvana. Haluan nauttia elämästä ja naisen, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa. M26

Niin, ja AP:n varmaan olisikin hyvä löytää ennemmin  lempeä ja ymmärtäväinen kumppani. Sinä et sellaiselta vaikuta.

Vierailija
22/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tehtävä ole hyväksyä tai käsitellä sinun traumojasi. Hoida ensin itsesi kuntoon. 

Tämä. Ap varmaan etsii miehestä jotain ymmärtäjää. Etsiköön suhteen vasta sitten kun on päässyt eroon traumoistaan ja peloistaan. Ei miehen tarvitse olla tuollaisessa tukena.

Mikä mielestäsi on parisuhteen tarkoitus, jos toinen toisensa tukeminen ei sisälly siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko ihastunut kehenkään?

Vierailija
24/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tehtävä ole hyväksyä tai käsitellä sinun traumojasi. Hoida ensin itsesi kuntoon. 

No ei tietenkään kukaan voi kumppaninsa traumoja tämän puolesta käsitellä, mutta mun mielestä tukena kuuluu olla ja jos suhteeseen lähtee, niin kyllä toisen puutteet pitää voida hyväksyä. Parisuhde on yhteinen asia eikä siinä voida mennä pelkästään toisen tahtiin.

Vierailija
25/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti monikin sinut huolii, älä ole huolissasi. Kun löydät miehen joka rakastaa sinua, on hän valmis tukemaan sinua. Hyvä, että koet saavasi apua terapiasta. Itsekin ajattelin, että pitää kokea seksuaalisesti kaikki mahdollinen jo nuorena... Voi kunpa väärässä olinkaan. Et ole jäänyt paljosta paitsi, seksi ja rakkaus on kuitenkin yhdessä se paras asia. Nauti elämästä ja pidä itsestäsi huolta, äläkä stressaa turhia! Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
26/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon nainen on kyllä täysi turn off jokaisen normaalin aikuisen miehen mielestä. Peräkammarinpojat ja muut luuserit asia erikseen.

Vierailija
27/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaat ihan hyvin! Tosin en tiedä ihastunko sitten lopulta, mutta paperilla ei ongelmaa!

Vierailija
28/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannu; onko sulla ollut ihastuksia? Vai tahdotko vaan jonkun seuraksi? Pystytkö ihastumaan?

Vierailija
29/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa uskovainen mies. Heiltä neitsyet saavat arvostusta ja reilusti ilmaistu epävarmuus on hieno juttu. Se mieskin on neitsyt ja epävarma...

Vierailija
30/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap etsi jotain uskovaista miestä? Sellaiset ehkä arvostaa neitsyitä. Me muut miehet haluamme kokeneemman naisen.

Vierailija
31/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua pari vuotta vanhempi kokematon mies. Naisen kokemattomuus ei sinänsä olisi mikään ongelma, se olisi jopa ihan kivaa "olla toisten ensimmäiset" ja tutustua yhdessä seksiin ja seurusteluun.

Eniten minua sinun kertomuksessasi mietityttää tuo traumatausta. Miten se näkyisi käytännössä jos tapailtaisiin / seurusteltaisiin? Tottakai olisin valmis keskustelemaan ja historiasi ymmärrettyäni tukemaan sinua parhaan mukaan. Koetko että voisit "parantua" traumoistasi jos löytäisit rakkauden ihmisen kanssa johon luotat?

M28

Vierailija
32/32 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi