Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tilanteeni toivoton? Olen 25-vuotias neitsyt ja seksuaalisesti hyvin epävarma ja kokematon nainen

Vierailija
08.04.2018 |

Minua on käytetty ihan lapsena seksuaalisesti hyväksi. Sitten yläasteella murrosiässä olin todella pahasti koulukiusattu. Kiusaaja oli samalla luokalla oleva poika ja koin mm. löymistä, maahan kaatamista, kaikenlaista pelottelua, ulkonäön haukkumista.

Kaipaan parisuhdetta ja rakkautta, mutta pelkään että kukaan mies ei minua huoli. Antaisin oikeasti mitä tahansa, että olisin normaali enkä joutuisi kantamaan näitä traumoja. :/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan en ole koskaan seurustellut. Olen nyt käynyt vuoden psykoterapiassa ja se tuntuu auttavan ainakin vähän. Ap 

Vierailija
2/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi ei varmasti ole toivoton. Hyvä kun olet terapiassa. Itse löysin ensimmäisen kumppanini vasta 28-vuotiaana ja hyvin ehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka terapiaa, älä  vielä  etsi suhdetta.

Vierailija
4/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti saa miestä, jos olet noin epävarma. Miehet ei kiinnostu epävarmoista naisista. 

Vierailija
5/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27, enkä saa miestä, vaikka olen "normaali".

Vierailija
6/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et varmasti saa miestä, jos olet noin epävarma. Miehet ei kiinnostu epävarmoista naisista. 

Miehet eivät kiinnostu ylipainoisista ja masentuneista naisista. Epävarmuus on vain seuraus.

Vierailija
7/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity terveyteesi. Mikään kiire vielä ei ole.

Vierailija
8/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan sama tilanne. Kuin olisin viestin itse kirjoittanut. En tiedä miten sinua neuvoisin. Haluan vain sanoa, että on meitä muitakin ja uskon, että voi vielä onnistaa. Itsekin haluaisin olla "normaali", mutta en varmaan enää koskaan pysty täysin olemaan. Nytkään en elä mitään normaalinuoren elämää. Antaisin myös mitä vaan jos olisin saanut normaalin elämän. Pelkään, että jäljet jäävät, enkä koskaan täysin pääse yli. 

Vierailija
9/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne ja olen vielä saman ikäinenkin. Omalla kohdalla alkaa jo luopua toivosta.

Vierailija
10/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tehtävä ole hyväksyä tai käsitellä sinun traumojasi. Hoida ensin itsesi kuntoon. 

Vierailija
11/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena myös traumatisoitunut, todella epävarma ja kärsin sosiaalisista peloista ja ahdistuksesta. Selvisin siitä ihan tuurilla kohtaamalla miehen joka oli kärsivällinen ja lempeä. Ei voi sanoa että kaikki olisi mennyt ihan putkeen, mutta kokemattomuudesta pääsy helpotti tilannetta todella paljon.

Vierailija
12/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt höpöttäkö. Tilanteet voivat muuttua hyvinkin nopeasti. Sitä ei tiedäkään milloin se "oikea" tulee vastaan. Toki on asia erikseen, mitä on valmis tekemään sen eteen.

Olin noin 25v, kun aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran, muutenkin ihan samassa tilanteessa kuin ap.  

Nykyään olen 30 v, eronnut ja muuttanut töiden perässä periferiaan. Välillä koen yksinäisyyttä, mutta uskon, että tämä on vain yksi vaihe elämässä. Jos tuntuu, että en ala löytämään ketään harrastukset, töiden tai kavereiden illanistujaisten kautta, niin viimeinen vaihtoehto on tinder yms.

Vierailija
13/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka terapiaa, älä  vielä  etsi suhdetta.

Voi kumpa ymmärtäisitte, kuinka typerä neuvo tämä on. Ei peloista ja traumoista pääse eroon kohtaamatta niitä, ja teratia saattaa vain passivoittaa muuten muutoshaluista ihmistä.

Vierailija
14/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tehtävä ole hyväksyä tai käsitellä sinun traumojasi. Hoida ensin itsesi kuntoon. 

Tämä. Ap varmaan etsii miehestä jotain ymmärtäjää. Etsiköön suhteen vasta sitten kun on päässyt eroon traumoistaan ja peloistaan. Ei miehen tarvitse olla tuollaisessa tukena.

Vierailija
16/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta en kyllä miehenä jaksaisi noin ongelmaista ihmistä. Ei mun tehtävä ole olla kenenkään kainalosauvana. Haluan nauttia elämästä ja naisen, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa. M26

Vierailija
17/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla enemmän miesten kantoja tähän.

Vierailija
18/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh, lopeta valitus. 

Vierailija
19/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta en kyllä miehenä jaksaisi noin ongelmaista ihmistä. Ei mun tehtävä ole olla kenenkään kainalosauvana. Haluan nauttia elämästä ja naisen, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa. M26

Miksi sitten sanoit sen, jos se kerran oli niin ikävää? Kun et ole mikään kaikkien miesten puhemies, niin mielipiteelläsi ei ole oikein mitään merkitystä. Et siis varmastikaan kertonut sitä vilpittömästä halusta auttaa kertomalla totuus.

Vierailija
20/32 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh, lopeta valitus. 

Sanoisitko näin myös omalle lapsellesi tai siskollesi, joka olisi hyväksikäytetty ja kiusattu? Hanki sydän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi