Mitä voin tehdä kun jotkut naapurit yrittävät esitellä asuntolaan?
Remontin teettäneet naapurit pitävät tarkoituksella valoja päällä pimeään aikaan. Olen minäkin teettänyt remontin mutta en silti esittele asuntoani kaikille.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Älä katso sinne
Mutta moni muu katsoo ja sitähän esittelijät haluavatkin.
Kateus tappaa kalatkin vedestä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Kateus tappaa kalatkin vedestä, ap.
Olen itsekin teettänyt remontin nykyiseen kotiini. Mikä kateus? Ap
Ihan hirrrveetä. Voitkohan tehdä lasun / rikosilmoituksen / valittaa johonkin ylemmälle taholle tai jotain.
Tässä on nyt sinun mielenterveytesi vakavasti vaarassa. Että oikein tarkoituksella hierovat suolaa sinun haavoihisi. Jos ei muu auta, muuta heti pois moisien naapureiden läheltä. Jaxuhali, olet sen ansainnut.
Todella brutaalia käytöstä naapureiltasi, hävetkööt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä katso sinne
Mutta moni muu katsoo ja sitähän esittelijät haluavatkin.
Miten se sinulta on pois tai häiritsee jos joku katsoo jonkun toisen asuntoa?
Siis mitä juuri luinkaan? Naapurit pitävät valoja päällä pimeän aikaan? Ai kauheaa, millaista energian tuhlausta! Ottaisivat sinusta oppia ja istuisivat pimeässä.
Minulla on usein valot myös niissä huoneissa joita en ole remontoinut. Mitähän tiedostamattani yritän sillä viestittää. Ehkäpä jos joku remppamies vaikka innostuisi lyöttäytymään seuraani. ;D
Menikö kaikki rahat remonttiin, eikä ollut enää varaa verhoihin?
Vierailija kirjoitti:
Menikö kaikki rahat remonttiin, eikä ollut enää varaa verhoihin?
Sanoinko että naapuri asuu vastapäätä minua??
Energiansäästäjä kirjoitti:
Siis mitä juuri luinkaan? Naapurit pitävät valoja päällä pimeän aikaan? Ai kauheaa, millaista energian tuhlausta! Ottaisivat sinusta oppia ja istuisivat pimeässä.
En kyllä istu pimeässä? Minulla on sellaiset jutut joita kutsutaan verhoiksi.
Mulla on remontoitu ja kauniisti sisustettu koti. En pidä kaihtimista, tykkään nähdä ikkunoista ulos. Tämä on varmaan ihan hirveää naapureille. Itse toki olen ajatellut, että onpa kiva kun vihdoin sain sen ruman keittiön rempattua, että nyt se hirvitys ei enää häiritsevästi näy. Verhot oli meinaan aikaisemminkin auki ja valot päällä.
Vilkuta valoja joka ilta kaksi-kolme tuntia niin saat siirrettyä huomion omaan asuntoosi
Miksi sinun sitten pitäisi tehdä jotakin?
Vierailija kirjoitti:
"En kyllä istu pimeässä?" Miksi kysymysmerkki? Etkö ole varma, istutko pimeässä?
Vierailija kirjoitti:
"En kyllä istu pimeässä?" Miksi kysymysmerkki? Etkö ole varma, istutko pimeässä?
Hämmennyin tyhmästä väitteestä. Siksi kysymysmerkki. Ap
Siis miksi tuolle pitäisi tehdä jotain?
Ei kannata kurkistella naapurin ikkunoista sisään, jos on kateellinen luonne.
ASUNTOJAAN. Perhana puhelin.