Pitäisi varata matka. Antakaa vinkkejä?
Egyptiin en halua, mutta onko esim. Länsi-Afrikka turvallinen?
Kommentit (10)
Ei ole turvallinen. Ja Aasia taas on kaukana ja ruoka outoa.
Itse suosittelen kiertomatkaa luonnonkauniissa Kymenlaaksossa. Siellä on Kotka, Hamina ja tietenkin Kaakon Helmi, Kouvola.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole turvallinen. Ja Aasia taas on kaukana ja ruoka outoa.
Itse suosittelen kiertomatkaa luonnonkauniissa Kymenlaaksossa. Siellä on Kotka, Hamina ja tietenkin Kaakon Helmi, Kouvola.
Pärjääkö siellä Kouvolassa pelkällä koulu englannilla?
Ihan normaalin turvallinen. Itse tykkään Itä-Afrikasta. Sadekauden aikaan ei kannata matkustaa, jos on vara valita. Afrikkaan tehdyt paketti- ja kiertomatkat on turvallisimpia ja helpoimpia. Kenia-Tansania-Zansibar
Santaan, että Länsi-Afrikassa on kulttuuri ja Itä-Afrikassa luonto.
Mene Kanarialle, turvallinen sivistysvaltio mutta likimain Afrikan ilmasto.
Ehdottomasti Heinola. Jos on ruuhkaa, Kouvolakin käy. Englannilla pärjää ainakin Kouvolassa.
Suosi kotimaan matkailua. Lentäminen on ehdoton EI, koska lentäminen tuhoaa luontoa enemmän mikään muu yksittäisen kuluttajan tominta.
Ulkomailta saatavat sairaudet ovat vaarallisia, voit saada ameban tai viruksen, joka ei poistu elimistöstäsi ja vammaudut loppuiäksi.
Jos katsot ehdotettujen keskiarvon, keskikohdan kartalta, oisko etelä-Saksa.
Jos opettelet Saksan kielen, voit lukea maailman uutisia heti, eikä vasta kahden päivän kuluttua, kun ne on ensin käännetty englanniksi ja sitten suomeksi.
Eipä ole valkoiselle turvallinen. Saattapi tulla kidnappaus kohalle.
Osta lennot Bangkokiin ja sieltä kotimaanlento Trat:iin. Satamasta vene ja reilun tunnin ajomatkan jälkeen paratiisirannalle Koh Kood. Etsit kivan mökin rannalla ja otat rennosti.