Kannattaako alkaa seurustella? Auttakaa!!
Löysin unelmieni miehen: Meillä on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita ja silti molemmilla oma elämäkin. Mies on komea ainakin minun makuuni, korkeakoulutettu ja työpaikkakin tiedossa. Mies on välittävä, rakastettava ja huumorintajuinen ja muutenkin upea persoona. Kohtelias mutta ei vässykkä. Oikea naisten mies! Ja meillä on lisäksi jokin aivan erityinen yhteys.
Mutta mies haaveilee perheen perustamisesta ja minä en :( Olen siis 23 ja mies 28. Kannattaako meidän siis seurustella?
Tunteet ovat molemmanpuoleisia, olen ihastunut monesti ennenkin mutta tässä on lisänä jotain aivan erityistä sielunkumppanuutta, jota en ole ennen kokenut enkä ole varma tulenko koskaan enää kokemaankaan kenenkään muun kanssa.
Kommentit (4)
Kyllä varmastikin kannattaa. Nuo perheen perustamiset on ainakin alkuun vaikea kysymys, mutta jossain vaiheessa se tulee kuitenkin eteen, ja jos muuten menee hyvin (=teillä yhtä hyvin kuin nykyään), ei siinä sen kummemmin käy, vaikka saattaa tuntua aika suurelta hypyltä tuntemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun mieli voi vielä muuttua perheen perustamisen suhteen, oot sen verran nuori :) Mä aloin haaveilemaa lapsista vasta 30 vuotinaana ja esikoisen sain vasta 32 vuotiaana
Mutta entä sitten jos ei muutukaan mieli 30-vuotiaana? :(
Silloin olen varastanut miehen elämästä parhaimmat vuodet ja mies olisi jo 35. Vaikka miehillä ei biologia tulekaan niin äkkiä vastaan, on hänen silti varmasti helpompi löytää lisääntymishaluinen nainen 28-vuotiaana kuin esim. 35-vuotiaana tai myöhemmin.
-ap
Sanot vaan miehelle, että et ole varma että haluatko lapsen. Mies joko jättää tai ottaa sinut.
Kyllä sun mieli voi vielä muuttua perheen perustamisen suhteen, oot sen verran nuori :) Mä aloin haaveilemaa lapsista vasta 30 vuotinaana ja esikoisen sain vasta 32 vuotiaana