Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastumistaan ei saa hehkuttaa?

Vierailija
08.04.2018 |

Miksi se pitää salata, usein myös kohteelta? Itse olen jo aikoja sitten kertonut ja olen saanut hauskaa "vastakaikua" . Mutta siis, miksi sen näyttäminen että pitää jostain on niin kiellettyä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell onni on, se onnen kätkeköön. Joku toinen kohde voi tuntea olonsa tukalaksi jos ei vastaa tunteisiin.

Vierailija
2/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää hehkuttamasta? Minä hehkutan ainakin jos olen ihastunut :D ei ole minun ongelma mitä se vastaanottajan tunteissa herättää, en välitä siitä. Olen muutenkin avoin ihminen ja sanon suoraan miltä tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi tietty kertoa miehelle että on ihastunut ja se on ihan ok ja jopa toivottavaa.

Mutta jos mies on ihastunut naiseen niin sitä ei kannata kertoa koska niin tehdessään mies alettaa itsensä naisen alapuolella ja se on tunnetusti huono juttu.

Jos mies ihastuu naiseen niin pitää vain vähän välinpitämättömästi pyytää johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin kuitenkin sillä tavalla että muitakin naisia riittää jos tuo nainen ei suostu.

Naisia viehättää erityisesti (peli)miehet jotka saa muitakin naisia, siksi tuollainen pakkomielteinen ihastuminen on miehelle huono juttu.

Vierailija
4/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää jos miehet ajattelee noin ettei saa näyttää naiselle jos on ihastunut :/ eihän tuossa ole mitään järkeä. Aivan turhaan naiset sitten miettivät päänsä puhki tykkääkö mies vai ei! Ihan liikaa kuluu energiaa moisen pähkäilyn kanssa riehuessa. Tunnustakaa reilusti miehet jos kerta tykkäätte!!

Vierailija
5/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omahyväiseltä jos hirveästi hehkuttelee muille ihmisille. Moni on yksin ja voi olla kateellinen ja tulla paha mieli kun itsellä ei ole ketään. Onko tätä nyt niin vaikeaa ymmärtää? Jos on, niin olet ehkä vähän narsisti.

Vierailija
6/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää ne ihastumiset itsellään. Kyllä se nainen kertoo jos kelpaa.

Vierailija
7/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää jos miehet ajattelee noin ettei saa näyttää naiselle jos on ihastunut :/ eihän tuossa ole mitään järkeä. Aivan turhaan naiset sitten miettivät päänsä puhki tykkääkö mies vai ei! Ihan liikaa kuluu energiaa moisen pähkäilyn kanssa riehuessa. Tunnustakaa reilusti miehet jos kerta tykkäätte!!

Ei ole järkeä tunnustaa kun ei saa koskaan vastakaikua.

Kysyin viimeksi ihastukseltani että haluaisiko lähteä joskus vapaa-ajalla lenkille, ei vastannut siihen mitään.

Vierailija
8/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä tunnustaa kun ei saa koskaan vastakaikua.

Kysyin viimeksi ihastukseltani että haluaisiko lähteä joskus vapaa-ajalla lenkille, ei vastannut siihen mitään.

Ei minunkaan ihastus juurikaan sano juuta eikä jaata mutta näenhän minä hänestä että kiinnostusta on myös häneltä, se sitten on eriasia sanooko koskaan mitään. Minusta on mukava näyttää asia, en tietenkään ahdistele tai ehdottele sopimatgomia enkä edes iske silmää. Mutta kun hän on paikalla, teen hänelle selväksi kenestä pidän.

Vierailija
9/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä vastakaikua vaan ole vielä tullut, niin ei siinä ihastumisessa mitään hehkuttamisen aihetta ole ollut tähän mennessä.

Vierailija
10/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää hehkuttamasta? Minä hehkutan ainakin jos olen ihastunut :D ei ole minun ongelma mitä se vastaanottajan tunteissa herättää, en välitä siitä. Olen muutenkin avoin ihminen ja sanon suoraan miltä tuntuu!

Sun kaltaisia ihmisiä alkaa olemaan ihan liikaa, jotka eivät välitä ollenkaan muiden tunteista, tärkeintä on vain minä minä ja minä.

Vierailija
11/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin jostain, että mitä enemmän suhteen alussa on hehkuttamista, hössöttämistä ja semmoista disney-elokuvien pusipusi meininkiä, niin sitä todennäköisemmin ero tulee ja suhde ei kestä. Se vaan on niin feikkiä.

Vierailija
12/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin että kun ei tule vastakaikua ette enää ole ihastuneita? Minä ainakin olen jo kilometrin päästä ihastuksesta ihan liekeissä, jalat spagetilla, haron hiuksiani, hymyilen ja puhun ihan pöhköjäni ja naamastani näkee varmasti että olen ihastunut isolla iillä. En siis edes välttämättä huomaa toisen reaktiota. Ja kun ihastuminen on pitempiaikaista, kerron sen kohteelle. Pakkeja on tullut. Mutta myös sitä että toinenkin on kiinnostunut. Tällähetkelläkin olen todella ihastunut ollut jo puolivuotta. Kertonut kohteelleni joka vain virnuili asialle. Mutta siltikään en voi tunteilleni mitään ja olen sitä mitä olen hänelle. Mies ei kuitenkaan ole kieltänyt minua mitenkään.

Vierailija
13/13 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun hehkutat, ei ole minulta pois. Mutta asia voi tuntua kiusalliselta esim sen ihastuksen kohteen, sukulaisten (esim lapsien) tai tulevan kumppanin mielestä. Itse en ainakaan haluaisi, että minuun ihastunut julistaisi ihastustaan erityisen näkyvästi. Ei olisi myöskään kiva, että oma äiti hehkuttelee jotain hanipööviestejä jatkuvasti. Ja jos tapailen jotain miestä, niin kyllä se on vähän turn-off, jos näen hänen kuolanneen jonkun perään esim fb:ssä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi