Mies mököttää :(
Olen alkanut miettiä pitäisikö erota miehestä. Mies ei tee työn ulkopuolella muuta kuin pelaa playstationia ja katsoo tv:tä (kotitöitä tekee), ja käyttää rahaa tosi paljon (pankkipäivän rahat menee tosi nopeasti). Lisäksi mies tuntuu harjoittavan henkistä väkivaltaa minua kohtaan eli kyräilee ilkeästi ja pitää mykkäkoulua välillä. Olen myös usean kerran kertonut omista lapsihaaveista mutta mies haluaa lapsia vasta 2-3 v päästä eikä jousta siitä. Minusta tuntuu että lapsia pitäisi alkaa pikku hiljaa tehdä.
N27
Kommentit (27)
Minusta 28-vuotiaan miehen pitäisi osata jo käytöstapoja ja olla heittelemättä tavaroita.
Ap
Mitä mieltä olette? Mies on hajottanut rikkaimurin ja heittänyt Playstationin ohjaimen seinään.
Ap
UP
Mies osaa myös olla ihana ja huomioiva, esim. Saattaa joskus leipoa minulle jotain yllätyksenä. Mutta sitten toisena ääripäänä on tuo tavaroiden heitteleminen yms... Ja mies tekee joskus niin että lyö minua takapuoleen (sanoo ettei voi vastustaa sitä, takapuoltani) ja vaikka sanon että sattuu ja en tykkää niin mies vaan jatkaa. :(
Ap
Sulle on annettu hyvät neuvot, varaa aika pariterappeutille, piste. Ite et saa tilannetta muutettua, eikä aika auta jos mies ei halua kehittyä. Mene itse ensin pariterapiaan, mies tulee todennäköisesti perässä.
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…
Entä jos mies ei suostu pariterapiaan? Voisin kyllä itse mennä ja varata ajan sinne.
Ap
Mielestäni mies on vaan kypsymätön. Ei kannata vaan odottaa, että jotain tapahtuisi suhteessanne itsestään. Ei tapahdu. Kaikki jatkuu ennallaan. Jos lapsia tulee, niin tilanne kaatuu kokonaan sinulle. Jos todella rakastat miestä ja haluat jakaa elämäsi ja vanhemmuuden hänen kanssaan, niin kannattaa tehdä asialle jotakin. Alkuun nyt saada jotakin ulkopuolista ammattiapua. Jos rakkaus ei roihua, niin unohda koko tyyppi. Ei kannata vaivautua.
Anteeksi vaan, mutta vaikutat itsekin vähän kypsymättömältä ja naiivilta. Kuitenkin huomattavasti kehittyneemmältä kuin avokkisi. Älä kiirehti turhaan lasten kanssa.