Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joiden hiuksia luullaan värjätyiksi, vaikka ne eivät ole.

Vierailija
07.04.2018 |

Minulla tumman ruskeat hiukset, joissa aavistus punapigmenttiä. Lähes kaikki luulevat, että värjään hiuksiani. Jopa kampaajat. Yllätys on suuri, kun kerron, etten ole koskaan värjännyt hiuksiani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Se on kai se tumman ja punertavan yhdistelmä, joka hämää.

Vierailija
2/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tummat hiukset joissa aavistus punertavaa. Ei koskaan juurikasvua, ihanaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mullakin. Ja ikääkin jo sen verran, että kaikki kuvittelee, että täytyy jo värjätä harmaita piiloon. Onneksi ei vielä tarvitse.

Vierailija
4/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanruskeat ja kiharat. Jopa kampaaja on kysynyt värjäyksestä ja permanetistä. Samoin teiniltä on kysytty, mitä väriä hän on käyttänyt. Hänellä on tummempi ruskea ja hyvin kullanhohtoinen.

Vierailija
5/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, tummat, lähes mustat hiukset, joissa hivenen punapigmenttiä ja lähes jokainen kampaaja epäillyt värjätyiksi.

Vierailija
6/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, punaiset hiukset. Oudointa on se, että jotkut sellaiset, jotka on tunteneet mut pikkulapsesta saakka inttää, että kyllähän nyt edes sävytän.

Vierailija
7/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hiukseni olivat vielä erittäin oranssit. Väri on nykyään kadonnut lähes täysin eivätkä ihmiset usko oikeastaan ollenkaan että valokuvissa oli siihen aikaan aito värini. Monet eivät kai tiedä että punainen voi kadota hiuksista iän myötä?

Enemmän ärsyttää se, että ihmiset väittävät minulle että käytän oikeasti värillisiä piilareita vaikka silmäni eivät ihmeellisen väriset edes ole. Kirkkaassa luonnonvalossa voimakkaan siniset mutta muuten lähinnä siniharmaat.