Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä sorrun aina uudelleen ja uudelleen herkkuihin. Auttakkaa

Vierailija
07.04.2018 |

En onnistu koskaan muuttaan tapojani. Päätän joka sunnuntai, että huomenna alkaa uudenlainen elämä kunnes huomannu että olen syönyt pizzan tms. Painan enemmän kuin koskaan.
Mitä mä teen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ostamatta ne hetkut ja osta hedelmiä/ kasviksia niiden tilalle. Siinä jo alkua muutokselle. Herkuttele niillä.

Säästyneillä rahoilla ostat pienempiä vaatteita

Vierailija
2/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se onnistuu huomenna ! Huomenna siirryt ajattelemaan, että se onnistuu tänään. Siitä jokainen päivä on onnistunut tänään ja kyllä se siitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Sokerin kanssa tosin. Aina "vielä tämä yksi" ja "huomenna". Huoh.

Vierailija
4/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat asiaan liikaa. Koeta välittää vähemmän. Ennen pitkää ei enää kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on jättää herkut ostamatta. Ei tuu syötyä kun niitä ei ole kaapissa kummittelemassa. Eka viikko on vaikein mutta sit helpottaa. Ja tuloksia kun syntyy niin motivaatio kasvaa ☺️ Tsemppiä ja pysy lujana ❤️

Vierailija
6/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että päätät aloittavasi huomenna, päätätkin aloittavasi tänään. Ja sitten et vaan osta niitä herkkuja. Ei siihen mitään vippaskonstia ole. Et vaan osta niitä.

Vierailija
7/14 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tilanteen niin toivottovana ettei tuollaiset "aloita tänää" ajatukset enää auta.

Mieli on jumiutunut.

Vierailija
8/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi muutos kerrallaan.

Vierailija
9/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili on paras ystäväsi.

Säännölliset ruoka-ajat ja vain yksi annos. Aikatauluta elämäsi ruoka-aikojen mukaan. Sitten vain ajattelet: klo 14.30 välipala. Yhtään ruokailua ei saa jättää väliin, eikä yhtään ylimääräistä välipalaa saa ottaa. Jos minä pystyin sihen, pystyt sinäkin.

Vierailija
10/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun on pakko vinkata sulle munapaasto ja vhh. Facen Munapaasto - eggfast -ryhmä pelasti mun painonhallinnan. Olen menossa leikkaukseen johon pitää pudottaa viitisen kiloa painoa. Armottomana sokerihiirenä ja laihisyrityslierteisenä olen jumiuttanut painoni elämäni korkeumpiin lukemiin.

Munapaastoviikolla pudotin 6 kg ja sen jälkeen sokerittomuutta on helpompi jatkaa. Mun keho toimii niin, että sokerihimo loppuu vasta kun jätän leivät, pastat, perunan jne. myös pois. Plus keinomakea ja xylitol-purkka esim. Vaan lisää mun mussutushimoa, nekin vähiin.

Vierailija
11/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mun on pakko vinkata sulle munapaasto ja vhh. Facen Munapaasto - eggfast -ryhmä pelasti mun painonhallinnan. Olen menossa leikkaukseen johon pitää pudottaa viitisen kiloa painoa. Armottomana sokerihiirenä ja laihisyrityslierteisenä olen jumiuttanut painoni elämäni korkeumpiin lukemiin.

Munapaastoviikolla pudotin 6 kg ja sen jälkeen sokerittomuutta on helpompi jatkaa. Mun keho toimii niin, että sokerihimo loppuu vasta kun jätän leivät, pastat, perunan jne. myös pois. Plus keinomakea ja xylitol-purkka esim. Vaan lisää mun mussutushimoa, nekin vähiin.

Ei ap halua toimivaa systeemiä, haluaa vain vinkua ja saada "sympatiaa"

Vierailija
12/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi muutos kerrallaan.

Minä tein tämän saman ja paino on alkanut pudota. Pidän kasviksista, mutta huomasin, että en juurikaan syö niitä. Olen vaihtanut iltapalaleivät hedelmiin ja kasviksiin, pilkon niitä itselle ja miehelle illalla isohkot kupilliset. Niitä on kiva napsia telkkaria katsellessa. Muuten syön kuten ennenkin, käyn pitsalla, jos mieli tekee, mutta olen huomannut, että vatsa ei vedä enää niin kuin ennen.

Tämä on siitä hyvä systeemi, että laihdun vaikka en laihduta. Vaakaa en käytä enää ollenkaan. Se on aiemmin tehnyt sen, että jos paino alkaa jumittaa, olen vähentänyt syömistä reilusti, jonka seurauksena olen ollut nälkäinen ja pahantuulinen. Sitten on tullut syötyä liikaa ja olo on ollut pettynyt. Kyllä sen vaatteista huomaa, että ne alkavat pikkuhiljaa mennä väljiksi.

Vierailija
13/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Söin juuri aamupalan ja sen päätteeksi neljä riviä suklaata ja kaksi Jim-patukkaa : ( Suklaa on mun pahin vihollinen! Kuin huumetta.

Vierailija
14/14 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ohjelmoida aivonsa ajattelemaan mikä oikeasti tekee sinut onnelliseksi. Sekö, että syöt nyt jotain hyvää, vai että olet hoikka. Ajattele, että sinun täytyy rakastaa itseäsi niin paljon, että pidät hyvää huolta itsestäsi. Muiden mielipiteistä viis, sinä itse haluat olla kevyempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä