Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kappas, naapuripariskunta on lähtenyt taas viihteelle

Vierailija
07.04.2018 |

Asia ei toki mulle kuulu mutta en kyllä tiedä toisia pienen lapsen vanhempia jotka on viihteellä lähes joka viikonloppu. Poika on eskarissa ja n. Joka toinen viikonloppu tai useamminkin laitetaan isovanhemmille... usein omat poikani olisivat kysymässä lasta seuraksi ulos viikonloppuisin mutta siellähän poika on taas mummun luona... virpomaan piti lähteä kolmisin mutta pari päivää ennen palmisunnuntaita tulikin viesti että poika meneekin uimahalliin isovanhempien kanssa joten tiettyhän sitä lähdettiin yökylään niin su-aamun virpomiset piti unohtaa.

Kivahan se on että lapselle on hoitajia mutta millaiset vanhemmat haluavat olla erossa 2-3 viikonloppua kuussa lapsestaan. Itse aidosti ihmettelen. Minä en saa lapsiani kuin pari-kolme kertaa vuodessa yökylään hoitoon... toki olisi kiva viettää joskus miehen kanssa aikaa kaksin ( vähän useamminkin kuin nyt )mutta ei tulisi mieleenkään lykätä lapsia lähes joka viikonloppu pois kotoa. Ja kyseessä nelikymppiset vanhemmat eli ei kyse edes mistään ”nuoruuden huumasta”. Miksi hommata lapsi jos sen kanssa ei huvita koskaan olla....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan klo 5:00 kotiin ja aletaan panemaan.

Vierailija
2/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lykkää myös lapsensa joka viikonloppu mummolaan. Vaikka mummo olisi töissä viikonloppuna, niin sinne vaan yökylään. Ja arvostelee mummoa vielä kovin sanoin kiitokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tullaan klo 5:00 kotiin ja aletaan panemaan.

Arvatenkin 😂 hyvä teille 👍🏻 Kai sitä voi panna vaikka lapsi olisi kotonakin, kuitenkin?

Vierailija
4/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. En voisi kuvitellakaan tekeväni noin. Ei silti, kaikki miehen sukulaiset arvostelevat minua siitä, etten tahdo antaa pientä lastani, joka vierastaa, yön yli hoitoon, tai edes niin, että itse lähden pois.

Minulla sentään on silti mieheni, joka puolustaa minua, eikä kyllä hänkään halua lasta hoitoon antaa. Miksi tästäkin pitää arvostella vanhempia? Emme tarvitse apua lapsen hoitoon, lapsi on vielä pieni ja vierastaa näitä hoidon tarjoajia.

Vierailija
5/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pojan äiti on myös työmatkalla viikolla niin että on 1-2 yötä pois kotoa, viikonlopun tullen kuitenkin on kiire saada lapsi mummulaan. Mummu kun on niin pyytänyt että koska saa taas pojan yöksi...

En tiedä olenko sitten liikaa kiinni lapsissani mutta itselleni ei tulisi mieleenkään että työviikon jälkeen veisin kiireellä lapset pois kotoa, varsinkin jos olen ollut heistä jo viikolla öitä erossa. No, meitä on moneksi. Vähän kyllä käy jopa poikaa sääli, vanhemmat ovat mieluummin viikonloput hänestä erossa kuin hänen kanssaan. Ap

Vierailija
6/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä erikoista laittaa lapsia jatkuvasti hoitoon. Tulee mieleen, että olisko perheessä jotain ongelmia, mt- tai alkoholiongelmat voi olla hyvinkin taustalla.

Vierailija
7/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mitä on taustalla mutta oikeasti asian huomaa väkisinkin kun seinänaapureina asutaan. Omasta mielestäni ei ole normaalia laittaa lasta lähes joka viikonloppu mummulaan, mielestäni se on hyvinkin epänormaalia. Minä rakastan lapsiani ja haluan olla heidän kanssaan ja vakka isovanhemmat kuinka kinuisivat lapsiani heille hoitoon niin en antaisi heitä yökylään kuin ehkä kerran kuussa. Itselläni toki ei ole sellaista tilannetta, lähinnä pyydän äitiäni hoitamaan lapsia joskus että päästään miehen kanssa reissuun jne. Ap