Siis wau! Missä Severi Saarinen on piileskellyt koko elämäni
Katsoin nyt telkkua ekan kerran noin vuoteen ja näin tämän miehen. Mikä on suhdestatus ja kaikki juorut kehiin.
Kommentit (53)
Odotin kyllä aika lailla jotain muuta tällä hehkutuksella :D Ei mun makuun sitten yhtään, mutta kiva että ottajia löytyy eri näköisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Odotin kyllä aika lailla jotain muuta tällä hehkutuksella :D Ei mun makuun sitten yhtään, mutta kiva että ottajia löytyy eri näköisille ihmisille.
Mutta ymmärrän, että karisman ja persoonan vaikutus on suuri ja ylipäätään olemus luonnossa. Toiset todellisuus kaunistaa, toiset rumentaa. Mutta lähtökohtaisesti Severi ei kyllä yhtään ole ulkonäöllisesti mun makuun.
Silmissä ja virneessä on "paha poika"-pilkettä ja kasvonpiirteissä jotain karskin komeaa, joka eroaa perusjampasta. Vähän sama juttu kuin amerikkalaisnäyttelijän Norman Reedusin kanssa .D Ei ole perinteisellä tavalla komea, mutta naiset ihan sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Silmissä ja virneessä on "paha poika"-pilkettä ja kasvonpiirteissä jotain karskin komeaa, joka eroaa perusjampasta. Vähän sama juttu kuin amerikkalaisnäyttelijän Norman Reedusin kanssa .D Ei ole perinteisellä tavalla komea, mutta naiset ihan sulaa vahaa.
No kuka sulaa ja kuka ei.
Hah, mä oon seurannut paljonkin Severin tekemää duunia teatterin puolella.
Tampereella oli useamman vuoden teatterissa, ennen kuin siirty freelance näyttelijäksi ja enemmän tv n ja elokuvien puoleen.
Oon tykännyt Seven roolityöstä aina, monipuolisuus näyttelijänä ja äänen ja eri murteiden käyttö niin puheessa kuin laulussakin ovat Severin valttikortteja.
Karismaattinen mies toki on muutoinki! :)
Jees, tänää taas Severi telkkarissa :pp
Ohhoh. Siis seurusteleeko tämä (keski-ikää lähestyvä) jamppa teinin kanssa? :o Vaikuttaisi siltä että jotain on meneillään 18-vuotiaan tytön kanssa joka oli jossain tv:n laulukilpailussa, olikohan tyttö Veera tms.
Mä olen tavannus Seven viimeksi vuonna 87...:)
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Siis seurusteleeko tämä (keski-ikää lähestyvä) jamppa teinin kanssa? :o Vaikuttaisi siltä että jotain on meneillään 18-vuotiaan tytön kanssa joka oli jossain tv:n laulukilpailussa, olikohan tyttö Veera tms.
Veera Kaasalainen, esiintyy Turun kaupunginteatterin Varissuo-musikaalissa yhdessä mm. Severin kanssa.
Perus pallopäinen perunanenähän tuo on. Saman näköisiä tulee vastaan useita päivässä. Näyttelijöillä tosin usein se karisma lyö läpi ja jonkun leffan jälkeen voi olla ihan lääpällään, vaikka ei olisi alunperin yhtään minään pitänyt pelkän ulkonäön vuoksi. Uskon tässä käyneen monelle niin.
Nuo silmät <3 On aikas hemmetin kuuma mies !