Miksi plussaat omia viestejäsi?
Aktiivisena päivittäjänä pistää välillä silmään käyttäjät jotka kirjoitettuaan tänne viestin antavat välittömästi itselleen ylänuolen. Tämän huomaa siitä että ylänuoli ja viesti ilmestyvät samaan aikaan, saman keskustelijan kaikissa viesteissä on yksi ylänuoli vaikka ovat aivan tyhjänpäiväisiä jne. Sinä joka teet noin, miksi ihmeessä?
Kommentit (31)
Sellainen on mautonta ja nousukasmaista. Pyh.
Miksi sinä plussasit omaa viestiä?
Mä voin myöntää etten ikinä laita omiin aloituksiin tai kommentteihin nuolta.
😎 miksi ei saa? Mitä väärää siinä on?
Enemmissä määrin olisin huolissani viestien hymiöinnistä, kuin niiden plussauksesta!
Koska olen samaamieltä viestini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
😎 miksi ei saa? Mitä väärää siinä on?
Ei sanottu etteikö niin saisi tehdä tai että siinä olisi jotain väärää. Kysyttiin syytä sille oman viestin plussaamiselle. Ymmärsitkö nyt?
Jos vain tykkää omasta viestistään niin paljon että näkee sen ylänuolen arvoiseksi, niin miksei sitä saisi laittaa?
Koska olen kirjoittamiseni takana.
Ja tykään erityisesti siitä, miten tuhlasin aikaa tähän Idioottien Mekkaan.
Näin varhaiskasvattajana uskoisin että omien viestien plussaaminen ilmentää jonkinlaista itsepäistä, hieman lapsekasta uhmaa. "MINÄ olen tehnyt tämän hienon viestin. Katsokaa nyt!"
Ettei tarvi pyytää äitiäni laittamaan.
Kukapa ei plussaisi niin älykkäitä ja nasevia kommentteja.
Eihän omaa viestiä voi plussasta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän omaa viestiä voi plussasta?
Voi. Plussaan aina. Paitsi jos kirjoitan jotain josta olen eri mieltä.
Viestini on niin paljon parempia kuin muiden, että tuntuisi väärältä olla plussaamatta niitä.
Koska ihmiset on niin lampaita etteivät plussaa ennen kuin joku muukin on niin tehnyt.
Olit unohtanu, ni pistin