Ulkomaille toimittavat nettikaupat?
Apua! Olen hulluna selannut nettiä ja suomalaisia nettikauppoja löytääkseni sellaisen, joka toimittaisi myös toiseen EU-maahan! Mutta ei. :(
Kirjoja, dvd-leffoja, vaatteita, kenkiä, parfyymeja?
Auttakaa nyt, onko sellaisia?
Kiitos kaikille vastaajille!
Kommentit (13)
Suomalaista haen lähinnä kirjojen perusteella. Muuten kyllä englanti taittuu hyvin, mutta suomalaiset uutuskirjat tuskin löytyvät englanninkielisinä.
Kiitos muuten vastauksestasi! Mitä nettikauppoja suosittelet, kun englanninkielisetkin käyvät? Olen arka tilaamaan luottokortillani, kun kerran takavuosina menetin Visani yhteen enkkukauppaan; Visaa en enää saanut, mutta Mastercardin kyllä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista haen lähinnä kirjojen perusteella. Muuten kyllä englanti taittuu hyvin, mutta suomalaiset uutuskirjat tuskin löytyvät englanninkielisinä.
Kiitos muuten vastauksestasi! Mitä nettikauppoja suosittelet, kun englanninkielisetkin käyvät? Olen arka tilaamaan luottokortillani, kun kerran takavuosina menetin Visani yhteen enkkukauppaan; Visaa en enää saanut, mutta Mastercardin kyllä.
ap
Adlibriksestä olen tilannut niin suomen- kuin englanninkielisetkin kirjat.
Ehdin jo ilahtua. Sitten kaupan sivuille: "Adlibris Finland toimittaa kirjoja ainoastaan Suomeen." Eli se siitä suomenkielisestä kirjallisuudesta.
Miksi muuten on noin? Mikseivät suomalaiset myy muihin maihin? Meitä ulkosuomalaisia on aikamoinen joukko ja ostovoimaakin varmaan olisi.
Hiljattain kyselin Yliopiston Apteekista jotain asiaa ja farmaseutti tuntui hämmästyvän, kun sanoin, että tilaan yhdestä suomalaisapteekista tavaraa tänne toiseen maahan. Eikä osannut sanoa syytä, miksei YA tee kauppaa ulkosuomalaisten kanssa.
Monet uutuuskirjat saa nykyään myös e-kirjana.
Etkö ap oikeasti muka tiedä ainuttakaan kansainvälistä nettikauppaa? Amazon, Zalando, H&M, kaikkeahan voi tilata netistä minne vaan päin maailmaa. Ja Suomalainen kirjakauppa toimittaa ulkomaille kirjoja, mutta mikset tilaisi e-kirjana helpommalla?
H&M on ihan täälläkin siis "oikeana" kauppana.
Kirjat: Suomalaisen kirjakauppa ilmoittaa toimittavansa kirjoja vain Suomeen. Ja e-kirjoista en pidä, haluan oikean kirjan, jota lukea ja lehteillä.
Lisää ehdotuksia?
Cdon.com
Booky.fi
Antikka.net on nettidivari jossa siis eri myyjiä. Varmaan voi myyjältä kysyä suostuuko lähettämään kirjoja ulkomaille
Värvää ystävä tai sukulainen Suomesta lähettämään sinulle paketillisen haluamiasi kirjoja postitse?
Miksi haluat tilata esimerkiksi tuoksuja ja kenkiä nimenomaan suomalaisesta nettikaupasta? Presiis samoja tuotteita ja merkkejä saa huomattavan edullisemmin sieltä ulkomailta.
Yksi syy on järkyttävät postimaksut. Suomesta postittaminen on todella kallista ja usein kannattamatonta.
Suomalainen kirjakauppa tai akateeminen ainakin ennen toimitti ulkomaille.
up