Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v poikani viettää aikaa 31v miehen kanssa

Vierailija
07.04.2018 |

Miksi tuon ikäinen mies haluaisi olla ystävä nuoren pojan klopin kanssa? Äsken haki poikani taas autolla ja poikani sanoi menevänsä ajelemaan autolla tämän miehen kanssa. Ei ole minusta normaalia, että tuon ikäinen mies viettää aikaa lapsen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa mitäs luulet? Älä ihmettele täällä sitten millä rahalla poika ostelee uusia vaatteita ja puhelimia.

Vierailija
2/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he ovat tutustuneet ja mikä heitä yhdistää? Olen itse 37 ja hengailen välillä teinien kanssa. Mulla on harrastukseni kautta teini-ikäisiä tuttuja ja saatan käydä heidän kanssaan välillä joissain tapahtumissa tai muuten harrastukseen liittyvissä jutuissa. He ovat tietenkin aina kyytiä vailla ja mä ihan tykkään heidän seurastaan. Ei tätä nyt ihan jatkuvasti kuitenkaan tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä he ovat tutustuneet ja mikä heitä yhdistää? Olen itse 37 ja hengailen välillä teinien kanssa. Mulla on harrastukseni kautta teini-ikäisiä tuttuja ja saatan käydä heidän kanssaan välillä joissain tapahtumissa tai muuten harrastukseen liittyvissä jutuissa. He ovat tietenkin aina kyytiä vailla ja mä ihan tykkään heidän seurastaan. Ei tätä nyt ihan jatkuvasti kuitenkaan tapahdu.

Netissä ovat tutustuneet. No voiko tuon ikäisiä yhdistää mikään? Mies on mustahiuksinen kiharatukka ja viiksekäs. Ajelee corvetella.

Vierailija
5/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupano heidät yhdistäääää.

Vierailija
6/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut sen merkille, että kun poikani saapuu takaisin kotiin hän menee usein heti tai lyhyen ajan silällä suihkuun.

Vierailija
7/9 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo nyt ole selvä peli? Pojallasi on miesystävä, sinulla kikkarapää viiksivallu vävypokana, onnea!0

Vierailija
8/9 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä saa nuorta persettä. Tuohan on vielä 16 veekin, ihan laillista lihaa. 

Vierailija
9/9 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sugarboy hommaan halua uskoa niin kyse voi olla myös huumeista. Seuraavalla kerralla kun poika menossa autoon, menet mukana takapenkille ja vaadit saada kuulla totuuden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi