Minkälainen vartalon muoto teillä on?
Kommentit (23)
Päärynä. Olen siro ja jopa melko laiha, mutta reiteni osuvat silti yhteen. Vartalotyyppini on aika lailla tällainen:
Muistuttaa päärynää. Olen lyhyt, minulla on siro ylävartalo, pienet rinnat, kapea vyötärö ja vähän leveämpi lanne. Olen myös hoikka, mutta reidet hankaavat toisiaan kuten toinen kommentoijista kuvailikin.
Jotain omenan ja timantin tapaista, oon hoikka.
http://www.stylecraze.com/articles/different-body-shapes-of-women/
Vierailija kirjoitti:
Päärynä. Olen siro ja jopa melko laiha, mutta reiteni osuvat silti yhteen. Vartalotyyppini on aika lailla tällainen:
Mulla sama, yläkroppa tosi pieni ja siro ja reidet aika vahvat.
Joku ihme sekoitus.
Selkäni on leveä, hartiat jykevät, jos olen normaalipainoinen. Alipainoisena näytän hyvältä.
Vyötärö on ohut, lanteet myös, mutta takamus on pyöreä ja lihaksikas. Jalat aika ohuet, lihaksikkaat reidet.
Harrastin lapsuuden kilpauintia.
En tiedä. Mitat on 90-70-90. Hartiat on melko leveät.
Kaasupullo-vartalo. Lyhyt ja pitkulainen.
Pitkäjalkainen. Nimityksiä riittää. Mua miellyttää 'lollipop'.
En osaa sanoa. Varmaan aikalailla jotain tiimalasia? C-kupin tissit, kapea vyötärö, mutta leveä lantio ja reidet. Onhan sitä ylimääräistäkin kertynyt esim. pyllyyn ja käsivarsiin.
Mikä lie?! Semmoinen puikula. Puikulaperuna. Joo, se.
Siro tiimalasi. Onni on potkaissut kun luusto tällainen.
En tiedä. Kainaloista alaspäin olen päärynä, mutta ymmärtääkseni päärynällä kuuluisi olla kapeat hartiat, minulla ei ole. Vyötärö, rinnat ja rintakehä on pieniä, lantio ja reidet isot.
Vierailija kirjoitti:
Jotain omenan ja timantin tapaista, oon hoikka.
http://www.stylecraze.com/articles/different-body-shapes-of-women/
Huonot määritelmät, kuvat surkeat.
Perusjako: pitkät jalat vs. pitkä selkä.
Tarkempi jako: ks. Trinny ja Susannah.
"Luonnostaan" olisin varmaan siro x-mallinen, mutta olen aika lihaksikas joten kropan malli on enempi laatikko.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Saimaan norppa
Moi Pullervo! :D
Ns. Tiimalasi, mummeli jo olen. Kroppa on ollut suurinpiirtein sama muodoltaan jo yli 40 vuotta.