Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt nopeasti!: Säilyykö pissa purkissa raskaustestiä varten iltaan asti?

Vierailija
07.04.2018 |

Voinko pissata nyt purkkiin ja tehdä siitä pissasta testin illalla? Mulla on siis "aamupissa" vielä rakossa kun heräsin tunti sitten. En jaksais lähteä nyt kauppaan ja kovaa pissahätää pukkaa. Onko raskaustestin tulos yhtä luotettava jos pissaan purkkiin nyt ja hakisin testin kaupasta illalla? Vai voiko se hcg-hormoni jotenkin "hajota" tms?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pissaisit purkkiin sit kun sulla on se testi.

Vierailija
2/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oletettu isä ei juo sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa pissaisit purkkiin sit kun sulla on se testi.

En jaksa pidätellä iltaan asti että pitäis lähteä sitten nyt heti kauppaan. Ja mulla ei oo kuukautiset vielä edes myöhässä (pitäis alkaa 2-3 päivän päästä) niin paras olisi tehdä se aamuvirtsasta (näin sanotaan ihan niissä testipaketeissakin, että varhaisessa vaiheessa testattuna paras tehdä aamuvirtsasta).

Vierailija
4/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ei sen nyt mikään pakko ole aamupissaa olla. Pidättelet pari tuntia ennen testin tekoa. Mikä kp?

Vierailija
5/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pissa käy raskaustestiin, ei vain aamuvirtsa.

Vierailija
6/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee näin: mene pissalle, käy kaupassa ostamassa testi, tee testi huomenna aamulla. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
7/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta ei sen nyt mikään pakko ole aamupissaa olla. Pidättelet pari tuntia ennen testin tekoa. Mikä kp?

kp 28, kierto 30-31

Ovulaatio todennäköisesti 27.3

Ei sen pakko aamupissaa ole ollakaan mutta aamupissassa sen hormonin taso on kaikkein korkein. Mulla myös ainakin edellisessä raskaudessa ei edes kuukautisten pois jäätyä näyttänyt kun niin haaleaa plussaa että ihan valoa vasten sitä sai tiirailla.

Vierailija
8/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pissa käy raskaustestiin, ei vain aamuvirtsa.

Kaikki pissa ei näytä yhtä helposti positiivista aikaisessa vaiheessa kun hormonipitoisuus voi olla vielä hyvin matala. Ei nyt näy vielä välttämättä aamupissastakaan.

ap

Vierailija
9/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee näin: mene pissalle, käy kaupassa ostamassa testi, tee testi huomenna aamulla. Ongelma ratkaistu.

Täähän se ois mutta oon niin malttamaton. Ja en mä huomenna jaksa erikseen kaupasta ostettua testiä tehdä kun maanantaina on tulossa raskaustestejä postista. Sen verran sitten jaksaisin oottaa kuitenkin. Nyt vaan kun eivät perjantaiksi ehtineet niin oon jo malttamattomana harkinnut kauppaan lähtemistä.

ap

Vierailija
10/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa vastata itse kysymykseen? Että säilyykö se pissa iltaan asti jos nyt pissaan? Ja jos säilyy niin huoneenlämmössä vaiko jääkaapissa?

Vierailija
11/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne teinit, jotka ovat tukevasti paksuna olleet, ovat tehneet labrassa posit testin ihan iltapäivästä.

Vierailija
12/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin siinä vaiheessa kun alkoi pahoinvointia. Voi sitä onnen päivää kun testi näytti positiivista. Miehelle shokki.

Vierailija
13/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄÄKAAPISSA

Vierailija
14/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt kauppaan, jos kerta olet malttamaton ja tule kertomaan, mitä näkyi :)

Vierailija
15/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenkin tuli se viiva, vaikka haalea viiva. Sekin lasketaan.

Pissa säilyy niin kauan, kun sitä säilytetään.

Vierailija
16/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sain googlailtua jo itse. Olettaisi että säilyy kun raskaustestejä tehdään myös labroissa niin että ihmiset pissaa kotona purkkiin ja lähettää postissa sen pissan laboratorioon. Eiköhän se sitten kotonakin puoli päivää säily.

ap

Vierailija
17/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois mutta oon niin malttamaton. Ja en mä huomenna jaksa erikseen kaupasta ostettua testiä tehdä kun maanantaina on tulossa raskaustestejä postista. Sen verran sitten jaksaisin oottaa kuitenkin. Nyt vaan kun eivät perjantaiksi ehtineet niin oon jo malttamattomana harkinnut kauppaan lähtemistä.

ap

No on se nyt vaikeeta. Menet ja ostat testin ja teet sen pari-kolme tuntia rakossa olleesta virtsasta tai odotat huomisaamuun. Tiedät kuitenkin, että mitä kauemmin maltat odottaa testin kanssa, sitä luotettavampi tulos on.

Taas tätä osastoa, että kysyn jotain ja tyrmään sitten kaikki vastaukset.

Vierailija
18/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta kaksi testiä, toisen voit dipata siihen purkkiin jossa aamupissa, toiseen lorotat uudet joita olet pidätellyt pari tuntia. Ei nyt ainakaan luulis että väärää positiivista voi tulla seisseelläkään pissalla.

Vierailija
19/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa vastata itse kysymykseen? Että säilyykö se pissa iltaan asti jos nyt pissaan? Ja jos säilyy niin huoneenlämmössä vaiko jääkaapissa?

Joo toki säilyy. Käytä vaan ensin mikrossa, noin 30 sek riittää. Sit jääkaappiin.

Vierailija
20/39 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No on se nyt vaikeeta. Menet ja ostat testin ja teet sen pari-kolme tuntia rakossa olleesta virtsasta tai odotat huomisaamuun. Tiedät kuitenkin, että mitä kauemmin maltat odottaa testin kanssa, sitä luotettavampi tulos on.

Taas tätä osastoa, että kysyn jotain ja tyrmään sitten kaikki vastaukset.

Et tainnut kovin huolella lukea mun kysymystä? En kysynyt että mitä mun teidän mielestänne kannattaisi tehdä. Kysyin että säilyykö pissa purkissa iltaan asti raskaustestiä varten. Yhtäkään kysymääni kysymykseen vastaavaa vastausta en ole tyrmännyt.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme