Joku syö mun edessä bussissa hampurilaisateriaa, ja haju laukaisee mussa pahoinvoinnin ja migreenikohtauksen. Kehtaanko valittaa?
Parin tunnin bussimatka edessä ja edessäni istuva nainen alkoi syödä Mäkin ateriaa.
Voimakkaat hajuvedet on oma lukunsa, joista tietty pitäisi ymmärtää pysyä erossa kun on muita ihmisiä, mutta syöminen ei ole kiellettyä. Mutta olen tosi herkkä hajuille ja nyt yhdessä bussin penkkien ominaishaju ja rasvan ja mausteiden haju purilaisesta laukaisi välittömästi pahoinvoinnin. Myös migreeni on tuloillaan. En voi siirtyä koska jussi on täynnä.
Kehtaisitteko valittaa tälle naiselle?
Kommentit (24)
Aterioinnin jälkeen alkaa luonnollisesti piereskely. Kyllähän pitkän matkan busseissa saa piereskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä sun valittamisesta on? Ruuan haju enää valittamalla häviä, sulla on jo paha olo ja migreeni. Ei bussissa syöminen ole kiellettyä.
Osassa busseissa on kyllä kielto, yleensä ne on paikallisliikenteen busseja...
Tämän kommentin miinustajat eivät ikisnä näköjään kulje linja- autolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkän matkan busseissa saa syödä.
Onnibussissa ei saa.
Höpsis
Minä kärsin kroonisesta migreenistä. En kehtaa valittaa muiden hajuista ja tekemisistä. Tämä on minun sairauteni, ei muiden. Muiden ei tarvitse rajoittaa elämäänsä minun takiani.
Jospa sinulla on muutenkin migreeni tulossa ja ruoan haju tekee pahaa sen takia. Ja valittaminen toiselle tässä vaiheessa lienee myöhäistä. Valittamalla aiheutat toiselle ihmiselle pahan mielen, eikä se paranna oloasi. Saat vain taas yhden ihmisen lisää paheksumaan meitä migreenikkoja ja pitämään hysteerisinä.
Vaihda paikkaa tai laita vaikka huivi kasvojesi suojaksi.