Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kanssa erimielisyyksiä vauvan hoidosta..

Vierailija
07.04.2018 |

Puoliso synnytti esikoisemme viikko sitten. Olin mukana synnytyksessä, mutta jouduin aika pian siitä päivien päästä lähtemään työreissuun. Olen joka päivä soitellut kotiin ja yrittänyt opastaa puolisoa vauvan hoidossa , mutta puoliso suuttuu aina. Olen muistuttanut häntä imetyksessä ja opastanut, koska mielestäni hän imettää liian vähän eli 15 kertaa päivässä . Olen myös kysellyt, mitä vaatteita vauvalla on ja onko hänellä tarpeeksi lämmin. Tästäkin puoliso aina suuttuu. Nyt sitten eilen soitin yöllä ja kysyin, että imettääkö hän ja miten sujuu ym. Niin hän löi luurin korvaan! Mitä ihmettä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan luottaisit, että se sun vauvasi tietää kyllä milloin syödä. Ei tarvi sun vaimon 20 kertaa päivässä tuputtaa vauvalle tissiä, jos ei kerta halua.

Vierailija
2/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kaksoisstandardi tässäkin. Jos mies neuvoo vaimoa vauvan hoidossa hän on sika. Jos mies ei noudata vaimon neuvoja hoidossa hän on myös sika.

Vierailija
4/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Vierailija
5/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Nyt tekis mieli laittaa se kuuluisa 0/5 tähän. No siinä se nyt on, huonon provon arvomerkki.

Vierailija
6/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kaksoisstandardi tässäkin. Jos mies neuvoo vaimoa vauvan hoidossa hän on sika. Jos mies ei noudata vaimon neuvoja hoidossa hän on myös sika.

Vastasyntyneen vauvan isä soittelee vaimolleen keskellä yötä ja kysyy, miten imettäminen sujuu. Ei kukaan tervepäinen tee tuota. Jos mies ei ole imetystukihenkilö, niin hän nyt ei tiedä imettämisestä yhtään mitään. Se voi olla naisellekin olipa lapsi ensimmäinen tai toinen.

Vierailija
7/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän sä tietysti tällä äärimmäisen onnettomalla ja kökköisellä provollasi yritit viritellä, mutta kuule, ei. Ei lähe tää nyt lentoon, ei millään. On ihan liian huono.

Vierailija
8/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa takaisin kotiisi Porvooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän