Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmiset tekee vanhoilla kunniamerkeillä, joita ei ole itse ansainnut. Esim. perinnyt vaan jostain miehensä isän isältä tms.

Vierailija
07.04.2018 |

Tai ostanut joku jostakin kirpparilta. Mitä niillä tekee, kun ei voi kuitenkaan itse niitä pitää? Sehän ois rikollistakin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytettäisiinkö niitä ihan muistoesineinä kertomassa muisteltavan ihmisen elämästä, uusi ja outo ajatus?

Vierailija
2/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän keräilläänkin ja monet niistä on melko arvokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilytettäisiinkö niitä ihan muistoesineinä kertomassa muisteltavan ihmisen elämästä, uusi ja outo ajatus?

no jos on vaan ostanut jostain eikä ees tunne koko ihmistä jolle ne on joskus kuulunu

Vierailija
4/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos on vaan ostanut jostain eikä ees tunne koko ihmistä jolle ne on joskus kuulunu

Ostajaa sitten varmaan kiinnostavat ne itse kunniamerkit, kenties keräilee niitä.

Vierailija
5/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan random-prenikat rinnuksiin, kun lenkille lähden. On mukavampi hölkötellä kilinän tahdissa ja tuovathan ne lisävastustakin!

Vierailija
6/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeni-Reija kirjoitti:

Minä laitan random-prenikat rinnuksiin, kun lenkille lähden. On mukavampi hölkötellä kilinän tahdissa ja tuovathan ne lisävastustakin!

Pysyy pedotkin loitolla kun kilkuttaen hölkötät:)

Vierailija
7/7 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on ihan omat keräilijänsä. Toisinaan toki niitä voidaan käyttää vaikka elokuvissa/teatterissa rekvisiittana. Tämä on oma kapea kokemukseni, sillä isäni oli antiikkikauppias ja noita kunniamerkkejä pyörii yllättävän paljon piireissä. Harvinaisemmat ovat niitä arvokkaampia tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän