Moniko käy joka aamu ja ilta suihkussa ja föönaa aamuisin hiukset ja meikkaa?
Löytyykö ketään? Tuntuu siltä että tuo olisi ainoa keino saada itsestään huoliteltu vaikutelma.
Kommentit (41)
Peseydyn joka aamu ja ilta ja joskus muulloinkin esim hikoilun jälkeen. En föönaa enkä meikkaa koskaan. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut käy suihkussa kahdesti päivässä? Ihan älytöntä!
Käyn aamulla, koska silleen saa ainoastaan raikkaan olon. Se myös herättää hyvin.
Käyn iltaisin, koska kävelen paljon, siksi hikoilen paljon. Töitten jälkeen yleensä myös urheilen. Mulla on myös hormonaalinen akne, joka pysyy kurissa iltasuihkun avulla. Nukahdan myös paremmin, kun olen puhdas.
Kaverini käy ehkä jokatoinen päivä suihkussa, ja haisee ja näyttää ihan rasvaklimpiltä. Välillä tekisi mieli sanoa että mene nyt jumalauta pesulle.
Må en föönaa ikinä ja meikkaan ehkä kerran vuodessa. Saunon joka toinen päivä ja pesen kriittiset paikat päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa miten moni ei käy suihkussa joka päivä! Ettekö liiku ja hikoile ollenkaan? Ap
Eivät kaikki ole sellaisia haisuleita kuin sinä.
Käyn kerran päivässä suihkussa pesten vartalon. Hiukset pesen n. joka kolmas päivä. En föönaa koskaan. Meikkaan pari kertaa kuussa.
Saatan käydä suihkussa päivittäin jos siltä tuntuu, meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen kerran viikkoon. Kuivuvat niin hitaasti. En föönaa, sitä saisi tehdä pitkään enkä viitsi.
Seksiä ei ole kun olen sinkku, eikä sen niin väliäkään.
Käyn suihkussa joka ilta ja meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen vain lauantaisin saunassa :D Miellän kyllä itseni ihan siistin ja huolitellun näköiseksi, sillä minun hiukseni eivät juurikaan rasvoitu. Pikemminkin jos pesen useammin niin rupeaa päänahka hilseilemään eikä valkoinen purukaan tee sen siistimmäksi...
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa joka ilta ja meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen vain lauantaisin saunassa :D Miellän kyllä itseni ihan siistin ja huolitellun näköiseksi, sillä minun hiukseni eivät juurikaan rasvoitu. Pikemminkin jos pesen useammin niin rupeaa päänahka hilseilemään eikä valkoinen purukaan tee sen siistimmäksi...
Ai niin ja seksiä saan n 4-5 kertaa viikossa eli ei valittamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa joka aamu, pesen kropan ja hiukset. En föönaa koskaan, "meikkaan" arkisin laittamalla puuterin, juhliin ja tärkeämpiin menoihin meikkaan laittamalla ripsarin ja välillä huulipunaa.
Seksiä on lähes päivittäin.
Kuinka pitkä suhde ja onko lapsia?
25v kestänyt suhde. Kolme lasta, joista kaksi aikuisia ja asuvat omillaan ja nuorin 15v
17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn suihkussa joka aamu, pesen kropan ja hiukset. En föönaa koskaan, "meikkaan" arkisin laittamalla puuterin, juhliin ja tärkeämpiin menoihin meikkaan laittamalla ripsarin ja välillä huulipunaa.
25v kestänyt suhde. Kolme lasta, joista kaksi aikuisia ja asuvat omillaan ja nuorin 15v
17
Oletko saanut seksiä koko suhteen ajan noin usein?
Käyn aamulla suihkussa ja pesen hiukset, kuivaan föönilla ja meikkaan. Illalla pikasuihku (ei hiuksia) jos olen hikoillut.
Hiukset on ällöt (sähköiset, ohuet, latteat) jos niitä ei pese aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17
En ihan. Raskausaikoina ja lasten ollessa pieniä seksiä ei ollut varmaan kun kerran kuussa, jokainen lapsemme ollut vauvana todella itkuinen ja se verotti voimia eikä ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Lisäks meidän molempien työmatkat aiheuttaa pidempiä taukoja.
17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17
En ihan. Raskausaikoina ja lasten ollessa pieniä seksiä ei ollut varmaan kun kerran kuussa, jokainen lapsemme ollut vauvana todella itkuinen ja se verotti voimia eikä ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Lisäks meidän molempien työmatkat aiheuttaa pidempiä taukoja.
17
OK, hyvä kuulla että lasten takia väljähtynyt suhde voi oikeasti vielä parantua, joten oikeasti kannattaa odottaa lasten kasvamista eikä erota seksin vähyyden vuoksi.
Käyn pikasuihkun jokaisen jumpan/urheilun jälkeen, eli kolmena iltana viikossa. Joka aamu suihku, hiusten pesu, föönaus, meikki. Meikkaan hyvin vähän, maskara, luomiväri, huulikiilto.
Meikkaan joka päivä paitsi, jos olen sairaana. En käy edes kaupassa ilman meikkiä. Hiukset on pakko föönätä etteivät "liiskaudu" päätä myöden. Illalla käyn ennen nukkumaan menoa suihkussa. Kysyit kuinka paljon näin tekevät saa seksiä? Vähintään kerran viikossa. Olen avioliitossa ja meillä on 4v tytär.
Käyn iltaisin suihkussa ja pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa. En koskaan föönaa hiuksia. Aamulla teen nutturan. Jos on menoa tai urheilen, käyn useammin suihkussa. Tietysti siihen päälle normaalit bideesuihkuttelut ja muut.
Minä käyn aamuin illoin suihkussa, föönaan, kampaan, meikkaan, levitän itseruskettavaa, nypin kulmakarvat jne. Olenkin yksin asustava sinkku ja tiedostan täysin että tilanne varmasti muuttuu kunhan minua joku päivä toivottavasti lapsilla siunataan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn aamuin illoin suihkussa, föönaan, kampaan, meikkaan, levitän itseruskettavaa, nypin kulmakarvat jne. Olenkin yksin asustava sinkku ja tiedostan täysin että tilanne varmasti muuttuu kunhan minua joku päivä toivottavasti lapsilla siunataan.
Sulla on hurjasti aikaa aamuisin?
Se ainakin tulee satavarmasti muuttumaan siinä vaiheessa kun päätät hankkia lapsia.
Ja 35 jatkaa, olen 40v, naimisissa 15 v, seksiä noin 2 krt/viikko, sekin näköjään piti vastata. Kolme lasta.
Olet minä! :) Olen pitänyt itseäni kummajaisena, mut en kai sitten olekaan. :))) Kiitos sinulle!