Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko käy joka aamu ja ilta suihkussa ja föönaa aamuisin hiukset ja meikkaa?

Vierailija
07.04.2018 |

Löytyykö ketään? Tuntuu siltä että tuo olisi ainoa keino saada itsestään huoliteltu vaikutelma.

Moniko käy joka aamu ja ilta suihkussa ja föönaa aamuisin hiukset ja meikkaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En föönaa koskaan.

Suihkussa käyn n. jokatoinen päivä. En meikkaa joka päivä, mutta jos menen jonnekin, niin meikkivoidetta laitan ja vähän tummaa puuteria poskien alaosaan varjostukseksi. 

Kajalia vähän laitan kulmakarvoihin, niin ovat ryhdissä. Se kajalikin on sellanen pieni pätkä, yli kymmenne vuotta taitaa olla ikää. Eli en ole meikkien suurkuluttaja.

Olet minä! :) Olen pitänyt itseäni kummajaisena, mut en kai sitten olekaan. :))) Kiitos sinulle!

Vierailija
22/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn joka aamu ja ilta ja joskus muulloinkin esim hikoilun jälkeen. En föönaa enkä meikkaa koskaan. Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut käy suihkussa kahdesti päivässä? Ihan älytöntä!

Käyn aamulla, koska silleen saa ainoastaan raikkaan olon. Se myös herättää hyvin.

Käyn iltaisin, koska kävelen paljon, siksi hikoilen paljon. Töitten jälkeen yleensä myös urheilen. Mulla on myös hormonaalinen akne, joka pysyy kurissa iltasuihkun avulla. Nukahdan myös paremmin, kun olen puhdas.

Kaverini käy ehkä jokatoinen päivä suihkussa, ja haisee ja näyttää ihan rasvaklimpiltä. Välillä tekisi mieli sanoa että mene nyt jumalauta pesulle.

Vierailija
24/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må en föönaa ikinä ja meikkaan ehkä kerran vuodessa. Saunon joka toinen päivä ja pesen kriittiset paikat päivittäin.

Vierailija
25/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa miten moni ei käy suihkussa joka päivä! Ettekö liiku ja hikoile ollenkaan? Ap

Eivät kaikki ole sellaisia haisuleita kuin sinä.

Vierailija
26/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran päivässä suihkussa pesten vartalon. Hiukset pesen n. joka kolmas päivä. En föönaa koskaan. Meikkaan pari kertaa kuussa.

Vierailija
27/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käydä suihkussa päivittäin jos siltä tuntuu, meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen kerran viikkoon. Kuivuvat niin hitaasti. En föönaa, sitä saisi tehdä pitkään enkä viitsi.

Seksiä ei ole kun olen sinkku, eikä sen niin väliäkään.

Vierailija
28/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka ilta ja meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen vain lauantaisin saunassa :D Miellän kyllä itseni ihan siistin ja huolitellun näköiseksi, sillä minun hiukseni eivät juurikaan rasvoitu. Pikemminkin jos pesen useammin niin rupeaa päänahka hilseilemään eikä valkoinen purukaan tee sen siistimmäksi...

Vierailija
29/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa joka ilta ja meikkaan joka aamu, mutta hiukset pesen vain lauantaisin saunassa :D Miellän kyllä itseni ihan siistin ja huolitellun näköiseksi, sillä minun hiukseni eivät juurikaan rasvoitu. Pikemminkin jos pesen useammin niin rupeaa päänahka hilseilemään eikä valkoinen purukaan tee sen siistimmäksi...

Ai niin ja seksiä saan n 4-5 kertaa viikossa eli ei valittamista

Vierailija
30/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa joka aamu, pesen kropan ja hiukset. En föönaa koskaan, "meikkaan" arkisin laittamalla puuterin, juhliin ja tärkeämpiin menoihin meikkaan laittamalla ripsarin ja välillä huulipunaa.

Seksiä on lähes päivittäin.

Kuinka pitkä suhde ja onko lapsia?

25v kestänyt suhde. Kolme lasta, joista kaksi aikuisia ja asuvat omillaan ja nuorin 15v

17

Vierailija
31/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa joka aamu, pesen kropan ja hiukset. En föönaa koskaan, "meikkaan" arkisin laittamalla puuterin, juhliin ja tärkeämpiin menoihin meikkaan laittamalla ripsarin ja välillä huulipunaa.

25v kestänyt suhde. Kolme lasta, joista kaksi aikuisia ja asuvat omillaan ja nuorin 15v

17

Oletko saanut seksiä koko suhteen ajan noin usein?

Vierailija
32/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla suihkussa ja pesen hiukset, kuivaan föönilla ja meikkaan. Illalla pikasuihku (ei hiuksia) jos olen hikoillut.

Hiukset on ällöt (sähköiset, ohuet, latteat) jos niitä ei pese aamulla.

Vierailija
33/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17

En ihan. Raskausaikoina ja lasten ollessa pieniä seksiä ei ollut varmaan kun kerran kuussa, jokainen lapsemme ollut vauvana todella itkuinen ja se verotti voimia eikä ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Lisäks meidän molempien työmatkat aiheuttaa pidempiä taukoja.

17

Vierailija
34/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17

En ihan. Raskausaikoina ja lasten ollessa pieniä seksiä ei ollut varmaan kun kerran kuussa, jokainen lapsemme ollut vauvana todella itkuinen ja se verotti voimia eikä ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Lisäks meidän molempien työmatkat aiheuttaa pidempiä taukoja.

17

OK, hyvä kuulla että lasten takia väljähtynyt suhde voi oikeasti vielä parantua, joten oikeasti kannattaa odottaa lasten kasvamista eikä erota seksin vähyyden vuoksi.

Vierailija
35/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pikasuihkun jokaisen jumpan/urheilun jälkeen, eli kolmena iltana viikossa. Joka aamu suihku, hiusten pesu, föönaus, meikki. Meikkaan hyvin vähän, maskara, luomiväri, huulikiilto.

Vierailija
36/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä paitsi, jos olen sairaana. En käy edes kaupassa ilman meikkiä. Hiukset on pakko föönätä etteivät "liiskaudu" päätä myöden. Illalla käyn ennen nukkumaan menoa suihkussa. Kysyit kuinka paljon näin tekevät saa seksiä? Vähintään kerran viikossa. Olen avioliitossa ja meillä on 4v tytär.

Vierailija
37/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iltaisin suihkussa ja pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa. En koskaan föönaa hiuksia. Aamulla teen nutturan. Jos on menoa tai urheilen, käyn useammin suihkussa. Tietysti siihen päälle normaalit bideesuihkuttelut ja muut.

Vierailija
38/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aamuin illoin suihkussa, föönaan, kampaan, meikkaan, levitän itseruskettavaa,  nypin kulmakarvat jne. Olenkin yksin asustava sinkku ja tiedostan täysin että tilanne varmasti muuttuu kunhan minua joku päivä toivottavasti lapsilla siunataan.

Vierailija
39/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn aamuin illoin suihkussa, föönaan, kampaan, meikkaan, levitän itseruskettavaa,  nypin kulmakarvat jne. Olenkin yksin asustava sinkku ja tiedostan täysin että tilanne varmasti muuttuu kunhan minua joku päivä toivottavasti lapsilla siunataan.

Sulla on hurjasti aikaa aamuisin?

Se ainakin tulee satavarmasti muuttumaan siinä vaiheessa kun päätät hankkia lapsia.

Vierailija
40/41 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 35 jatkaa, olen 40v, naimisissa 15 v, seksiä noin 2 krt/viikko, sekin näköjään piti vastata. Kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi