Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuolisit nyt, minne lapsesi (tai kuviteltu sellainen!) joutuisi?

Vierailija
07.04.2018 |

Eli jos kuolisit nyt, ihan yhtäkkiä ja sinulla olisi lapsia - minne he joutuisivat? Ja kuvitellaan vielä että myös puolisosi kuolisi jos sulla sellainen on.

Mulla ja mun miehellä ei ole lapsia, mutta kuvitellussa tilanteessa menisivät todennäköisesti minun äidille (55v, asuu yksin).

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että pääsisivät läheisen ystäväni luokse, joka on myös lasten kummitäti. Mutta todennäköisesti menisivät veljelleni tai mieheni vanhemmille. Ei hirveä vaihtoehto sekään.

Vierailija
22/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse valmis ottamaan sukulaisesi 2-3 lasta huusholliisi? Mahtuisiko teille?

Jos heillä olisi niin ottaisin. Huoneet ei riitä mutta tila riittää, joutuisi vaan jakamaan huoneet nukkumista varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ja mies molemmat kuoltaisiin, niin ensin menisivät 9v. kaksoset varmaankin mun vanhempien tai siskon luo. Kun esikoinen tulisi hätiin ulkomailta luultavasti hän ottaisi sisaruksensa koska mun vanhemmat on jo yli kuuskymppisiä ja siskolla on itsellään neljä lasta, jää talokin pieneksi jos tulee vielä kaksi lisää. 

Vierailija
24/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry vaan kaikki te jotka luulette, että automaattisesti isovanhemmat tai muut sukulaiset saisivat lapsenne huoltajuuden.

Sosiaaliviranomaiset tutkivat tarkkaan sukulaisten sopivuuden huoltajiksi.

Ensisijaisesti sosiaaliviranomaiset kyllä haluavat lapset sukulaisten luo, koska sehän on aina lapsen parhaaksi olla tuttujen rakkaiden ihmisten luona jotka tunsivat vanhemmat ja voivat pitää muistoa yllä.

Vierailija
25/29 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni/lapsen isän kanssa jäisi asumaan tähän kotiimme kahdestaan.

Vierailija
26/29 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on 21v ja joutuisi ennemminkin miettimään hautajaisia..

Vierailija
27/29 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulaan

Vierailija
28/29 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Isänsä on ihan kelvoton enkä usko että mun äiti enää jaksaisi vaikka nuorehko onkin. Ehkä veljelleni. Onkohan lapsettomalla sinkkumiehellä mahdollisuuksia tulla hyväksytyksi yläkouluikäisen lapsen huoltajaksi?

Vierailija
29/29 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa etupenkkiin ja sen jälkeen varmaan jatkaisivat asumista nykyisissä asunnoissaan ja riitelisivät siitä, mitä tehdä tälle kotitalolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä