Sairaan mustasukkainen
Olen seurustellut vajaan vuoden miehen kanssa, jonka kanssa olemme samassa työpaikassa. Mies on komea, huumoritajuinen ja heittää kepeästä small talkia ja pitää pientä flirttiä yllä, on ollut tälläinen aina eli olen tiennyt millaisen miehen saan. Työpaikalla ei olla hirveästi suhteestamme huudeltu mutta ei mitenkään piiloteltukaan yhdessäoloamme. Nyt tilanne töissä muuttunut kun meille tuli töihin todella kaunis ja vieläpä sympaattisen oloinen nuori nainen. Tuo nainen on hurmannut niin miehet kuin naisetkin ja on oikeasti juuri sellainen elovena-tyttö, ei puhu pahaa kenestäkään, iloinen ja kokonaisuudessaan symppis.
Mieheni oli laitettu hänen opastajakseen ja koska samassa tiimissä työskentelevät niin käyvät yhtä aikaa syömässä, kahvilla jne. Olen tästä ihan sairaan mustasukkainen koska tunnen itseni ihan harmaavarpuseksi tämän naisen rinnalla, enkä siis tarkoita pelkkää ulkoista olemusta. Tuo nainen vaan vaikuttaa niin täydelliseltä pakkaukselta koulutuksia myöten :(
Viime viikon perjantaina mustasukkaisuuteni nousi ihan uudelle levelille kun facebook ilmoitti että "Aki on käyttäjän Sanna kaveri, lisää Sanna kaveriksesi" eli ovat myös facekavereita, mitä mies on joskus aiemmin kritisoinut eikä juuri kollegoita ole faceen kavereiksi hyväksynyt/pyytänyt. Vaikka olemme samassa firmassa töissä olemme eri tiimeissä ja nyt olen todella huolissani kun illalla mieheni ja tämän "Sannan" tiimi on lähdössä tyky-iltaan, argh. Mies ei ole millään lailla muuttanut käyttäytymistään minua kohtaan tai antanut mitään syytä mustasukkaisuudelle, eli syy ei ole siinä vaan minun pään sisässä. Tuota pelkoa vielä ruokki kun joku töissä naureskeli eilen että mahtaa Sannalla olla vientiä lauantaina kun kaikki firman miehet on siihen lääpällään. Miten saan demonit päästäni hiljaiseksi???
Kommentit (10)
Minusta kuulostaa tosi omituiselta että mies on ollut tähän saakka nihkeä facebook kaveruuteen työkaveriensa kanssa ja miten nyt toi Sanna onkin yht äkkiä facebook kaveri! Kyl mullakin nousisi ihmetys päälle.
On toki miespuolisia kavereita, jotenkin vaan tuo Sanna on niin täydellinen kaiken puolin että luulen ettei kukaan mies voisi häntä vastustaa... Voi olla vain minunkin pääni sisäisiä mörköjä mutta minusta näyttää että Sanna olisi kiinnostunut miehestäni :I
Tutustu itsekin Sannaan...
Moni ei kuitenkaan petä kaveriaan.
Muutama harva ja tarkkaan valittu työkaveri on facekaverina, mutta ne on niitä joiden kanssa mies saattaa muutenkin viettää vapaa-aikaa, käydä harrastamassa tai kaljalla jne. Siksi tuo kaveriksi hyväksyminen ihmetyttääkin, en ole kehdannut mieheltä mitään udella tmv.
Koska mies toimii omia oppejaan vastaan eli onkin ottanut fb-kaveriksi kollegan, joten en luottaisi enää muutenkaan. Oletko kertonut tunteistasi miehelle?
Vaihtaisin itse työpaikkaa ja miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu itsekin Sannaan...
Moni ei kuitenkaan petä kaveriaan.
Kun en keksi mitään loogista lähestymistapaa Sannaan kun kuitenkin työskennellään ihan eri tiimeissä eikä edes saman projektin parissa. Pääsääntöisesti ruokaillaan ja kahvitellaan tiimien kesken kun sattuu sopiva aika. Jos väkisin painuisin Sannan ja mieheni pöytään istumaan niin ns työpaikan kirjoittamattomia sääntöjä rikkoisin ja vaikuttaisin mustikselta. Argh
Vierailija kirjoitti:
Koska mies toimii omia oppejaan vastaan eli onkin ottanut fb-kaveriksi kollegan, joten en luottaisi enää muutenkaan. Oletko kertonut tunteistasi miehelle?
Vaihtaisin itse työpaikkaa ja miestä.
Muutamia kolleegoita on kaverina mutta nämä ovat sellaisia miehiä joiden kanssa käy harrastamassa ja kaljallakin eli näkevät myös vapaa-ajalla. Sanna taitaa olla eka joka rikkoo tätä kaavaa. En ole kehdannut miehelle esittää kysymyksiä ja antaa vaikutelmaa että olisin mustis..
No huomennahan olet vähän viisaampi, jos mies ei tule yöksi kotiin-> lähtenyt Sannan luo jatkoille. Tulee kotiin mutta vaikuttaa oudolle->jotain tapahtunut. Jos mies on yön kotona, huomenna normaali niin voit huoahtaa helpotuksesta, testi läpäisty. Jos Sanna vie niin vie, et sinä pysty asiaan nyt vaikuttamaan millään lailla..
En usko, että teillä on tulevaisuutta. Anteeksi suoruuteni. En ymmärrä mustasukkaisuutta. Onko sinulla lainkaan miespuolisia kavereita? Jos ei ole, miksi? Voithan tietenkin mainita miehellesi asiasta. Itse ehkä sinun tilanteessasi pyrkisin tutustumaan tähän Sannaan.