Olisko 116-senttinen huppari liian iso?
Poika on nyt 98 senttiä pitkä ja vanhat hupparit on kokoa 98/104. Just sopivia tai no, ehkä vähän jo kireitä hänen itse pukea. Pituus on aika pitkään junnannut melko samassa, mut nyt on joku kasvuspurtti ehkä. Ellen väärin mitannut, niin kasvanut melkein sentin kolmessa viikossa. Allergioita todettiin ihan hiljattain ja veikkaan, että saattaa pyrähtää pituutta enemmänkin tässä kohta.
Aamun polttava dilemma: tilaisinko 110- vai 116-senttisen hupparin? Oisko 116-senttinen valtavan iso vielä? Hänellä on kyllä tosi pitkä selkä ja muutama 116-senttinen paita on aika hyväkin, tosin ovat vähän pitkiä helmasta, mut ei nyt ihan mekkoja.
Kommentit (5)
Minkälaiset asiat pystyt päättäämään ihan itse, jos tämmöistä täytyy kysyä vauvapalstalta?
Riippuu paljon myös minkä merkkinen vaate kyseessä. Osalla on todella nafti mitoitus.
Tilaa molemmat ja palauta toinen?
Itse asiassa mulla on paljon isompiakin ihan oikeita vaikeuksia elämässä (mm. terveys) ja miljoona kertaa tärkeämpiä asioita, joita pitäisi hoitaa, vaikka tää nyt vaikuttaiskin tällaiselta mun ainoalta elämää suuremmalta kysymykseltä tällä hetkellä, mut ei niistä muista nyt sen enempää. Ette kuitenkaan haluaisi kuulla...
Nyt poika nukkuu ehkä hetken vielä ja eksyin av:lle. Tää on mun aivojen nollaushetki. Ehkä pakenenkin eräällä tavalla niitä asioita ja niiden ajattelua tulemalla tänne ja miettimällä "turhia ja mitättömiä" kuten nyt esimerkiksi tämä. Tosin enpäs saa nollattua niin paljon päätäni, että olisin johonkin turhempaan ketjuun kirjoittanut, vaan tääkin koski lastani.
Osaan kyllä päättää itsekin ja olen itse asiassa päätynyt, että otan sen 116-senttisen. Oli iso tai ei. Rahat on näet nyt vähän tiukassa... Mut kunhan halusin mielipiteitä huvikseni. :)
Kiitos veemäisistä vastauksista ja vielä isompi kiitos siitä, että muistutitte, miten tänne av:lle ei kannata eksyä! :-) En pahoittanut mieltäni <3 vaan mua huvittaa ja samalla kauhistuttaa, kuinka helposti av:hen jää koukkuun ja kuinka pahaa tuhoa tää palsta + ihmiset täällä teki sen vuoden ajan, mitä täällä joskus roikuin. Onneksi pääsin viime kesällä eroon tästä turhaakin turhemmasta koukusta! Tosin nyt jostain syystä eksyin tänne...
Aivot on niin levällään, että saan pitkän sepustuksen aiheesta kuin aiheesta...
Aurinkoista viikonloppua teillekin ihanat! <3
Kiitos 3, sinä olit oikeasti ihana! :-)
Se tässä on se ongelma, kun kyseessä on yksi pieni merkki / eräs ompelija, joka tekee ne itse. Toimitusaika on muutaman viikon ja hän tekee ne siis tilausten perusteella. En viitsisi siksi palautella häntä ajatellen.
Mut ehkä mä otan vaan sen 116-senttisen. Kunhan ajattelin ääneen täällä, kun ei ole nyt muitakaan kelle höpötellä! <3
On sulla ongelmat! Sait mitättömästä asiasta noin pitkän turhan sepustuksen aikaan.