Liidi aiheuttaa riippuvuutta!
Kävin eilen tammiston kitumarketissa kun oli apteekkiin asiaa. Kiertelin pitkään ruokaosastoa, mutta vain maitopurkki jäi haaviin. Sekin 16 % kalliimpana. Pöyristyttävät hinnat tarjouksissakin liidiin verrattuna.
Kommentit (6)
Suklaata hamstraamaan, kymmentä sorttia, parempaa kuin yrmylässä ja 60% halvemmalla ;-)
Vihaan Lidliä, ja siellä kävijöitä, maksoi mitä maksoi
Mä en nyt pysty käymään kun yritän laihduttaa. Tulee muuten mielitekoja ja saa liian halvalla.
En ole käynyt Lidlissä kuin kerran, pari. Ei oo mun kauppani yhtään. Täällä on vastaavia halpisketjuja jotka miellyttää mua enemmän, esim. Aldi. Nettokin ennemmin kuin Lidl.
Terv. Saksasta
Mulla olis minimanikin kävelymatkan päässä ja käynkin joskus. Wikipediasta en löytänyt siitä mitään erikoista. Liittyykö siihen mitään ihmeellistä? Halpa-hallikin on lähellä mut sem ruokapuoli ei oikein nappaa. Työpaikan taloustavarat haetaan sieltä aina.
Ja amazonin tulo suomeen on uutisissa haastatellun yrmykaupan edustajan mukaan "pahempi asia kuin liidin tulo aikoinaan". Kuulostaa tosi hyvältä asiakkaan kannalta. Peli menee 10-0 amazonille, kun sen ei tarvitse maksaa "ostosparatiisien" ylläpidosta vaan robotti tuuppaa ostokset matkaan logistiikkakeskuksessa alta aikayksikön.