Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarpeeksi iso kondomi

Paksumpi
06.04.2018 |

Ongelmana on liian paksu penis. Ympärysmitta on jotain 14,5 cm. Oikeankokoisen kondomin löytäminen hankalaa. Liian pieni kondomi vie kaikki nautinnot, kun mikään ei tunnu. Apteekista löysin kerran "Big & Wide" kokoisen, mutta voin sanoa suoraan, ettei ole tarpeeksi iso. Menee kaikki maku. Olisiko mitään tietoa, että mistä löytyisi tarpeeksi isoa mallia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle saa Sultanin uutta XL Kookas -kondomia normikaupoista. Samoin esim. Pasante King Sizea myy Tokmanni. Molemmissa nimellisleveys 60 mm. Sitä suurempia kun tarvii, niin sitten MySize 64 tai 69.

M 19/16

Vierailija
22/36 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeidoja tuli käytettyä silloin viimeksi yli 20 v sitten kun kumeja joutunut käyttämään. Ne oli sentään siedettäviä muihin verrattuina, enkä tiedä oliko isompia silloin saatavissakaan. Nämä uudet isommat ovat varmaaan vieläkin parempia ja mukavampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 20 vuotta sitten kun kondomeja edellisen kerran käytin, niin Sultan Sensitive oli ihan sopiva. Muistan että niiden perus sinisten kanssa oli jotain ongelmia silloinkin. Kymmenisen vuotta sitten pokasin irtosuhdetta ja hänen luotaan löytyneet kondomit eivät menneet päälle ja seksi jäi saamatta. Ja sitten lopullisen eron jälkeen kun taas kondomit tuli käyttöön, niin kävin käytännössä kaikki markettien nykymerkit ja mallit läpi, eikä sopivaa löytynyt. MySize pelasti.

Vierailija
24/36 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristaa. En tiedä miten herkkä muinaisia miehiä on, mutta ei mulla ainakaan satu mikään kondomi. Käytän tiukkaa penisrengastakin ja mulla se ainakin tuntuu vaan hyvältä. Ja halkaisijaltaan on muna noin 5,3 cm. Sen olen mitannut työntömitalla, sekä leveys että pystysuunnassa. Ja sama 53mm on kumminkinpäin. Eihän se täysin pyöreä ole, mutta kuitenkin näin on. Tasapaksu ja puolesta välistä mitattu. Sopii normi kortsu, mutta vaarana on sen repeäminen. Tosin harvemmin niin on käynyt, kun ei raavi sitä kynsillä ynm... Joten ympärysmitaltaan on reilusti se 16 cm.

Vierailija
25/36 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi mun pitäisi täällä valehtelemaan alkaa, kun esiinnyn anonyyminä? Mitä mä siitä hyötyisin, että alkaisin noin vähäpätöisestä asiasta valehtelemaan. 14cm ympärysmitaltaan oleva penis, itseasiassa aika ohut. Mutta hei, ostele sä vaan extraextralargeja, varo vaan että ei tipahda pippelin päältä pois, kun ruiskautat, tai että ei jää naisen sisään. Vai että vielä oikein sattuu ja verenkierto lakkaa. Ei hyvää päivää taas näitä.

Ei vittu oot huono valehtelemaan :DDDD

Kunnon retardi.

Tästä laskurista voit ihan itse vaikka katsoa minkä kokoisia kondomeja suositellaan millekin ympärysmitoille https://www.condom-sizes.org/condom-sizes/condom-calculator

Kuten näet, 14 cm ympärys vaatii äärimmäisen suuria kondomeja. Ja kuten jo aiemmin todistin linkkaamalla tilastoihin, niin 14cm ympärys on isompi kuin 97.5%:lla koko maailman miehistä.

Ootte te pikkumunaset kyllä kateellisia otuksia, kaikenlaista hevonpaskaa alatte aina sepittään kun ette kestä kohtaloanne. Ei hyvää päivää taas teitä minimuna aisureita.

Ota nyt kakara ihan rennosti, ettei pidä tulla läiskimään poskille oikein isän kädestä. Koita nyt tajuta, sulla on ihan normi kalu ympärysmitaltaan. Minä en ole valehdellut yhtäkään kertaa kirjoituksissani. Mistä helvetistä sä kakara nyt olet vetänyt tolla tavalla herneet nenääs?

Vierailija
26/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!!!!! Mullapa on ympärysmitta 30 cm ja käytän kompostipusseja, kuminauhalla tyvestä kiinni!! Lälälälälälläläälläääläläläläläläääääää!!!!!

Vierailija
27/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin myös itselle sopivia, samointien 100kpl muutama kuukausi sitten. Ei ole ollut käyttöä ensimmäisellekkään.

Vierailija
28/36 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelistä vääntöä. Kumi venyy vaikka pään yli, ei siinä ole ongelmaa. Itse vihasin kumeja, kunnes kokeilin isompaa. Tässä tapauksessa Sultan XL / 60mm. Se on juuri passeli noin 13-13.5cm ympärykselle, eli vähän yli keskiarvon olevalle kalulle. Tyypillisesti sentti ympärystä pienempi kumi on sopiva. Ero normaalikokoisiin on kuin yöllä ja päivällä ja pysyy hyvin päällä.

Vierailija
29/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin iso, niin onneksi on niin kova, että ei ole ongelmia kumien kans

Vierailija
30/36 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 2 litran pakastepussia.

Vierailija
31/36 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otappa vähän mittoja ja katso niitä kondomien mittoja esim. kondomiverkkokaupasta saa kaikenkokoisia kumeja.

Vierailija
32/36 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolle saa Sultanin uutta XL Kookas -kondomia normikaupoista. Samoin esim. Pasante King Sizea myy Tokmanni. Molemmissa nimellisleveys 60 mm. Sitä suurempia kun tarvii, niin sitten MySize 64 tai 69.

M 19/16

Vierailija
33/36 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki

Vierailija
34/36 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan XL. Onko liian helppo ratkaisu tai kokeilu?

Saa ihan normikaupoista.

Vaikka tavallinenkin mahtuu, niin se voi puristaa liikaa. Siis paksuudessa. jonkun tilaston mukaan olenkin siinä top 3%.

Vierailija
35/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan XL ei ole kovinkaan iso vrt standardi. Tosiaan nykyään on MySize jopa72mm ja Mister Size myös kokoja. On kyllä aivan eri juttu painella sopivalla. <3

Vierailija
36/36 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sultan XL ei ole kovinkaan iso vrt standardi. Tosiaan nykyään on MySize jopa72mm ja Mister Size myös kokoja. On kyllä aivan eri juttu painella sopivalla. <3

Mutta Sultan XL on sopivan tiukka 20/15cm kalulle ja se riittää sopivasti kokonaan auki rullattuna. Tämä pienempiä kauluja on maailmassa 99,99%, joten ei ihme, ettei isompia oli ihan yleisesti tarjolla.  Toki joku vielä paksumalla varsutettu saataisi tarvia leveämpää mallia. Sekin olisi fiksumpi tehdä vaikka samalle pituudelle tai jopa lyhyemmäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi