Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryyppää - Mihin ihmeeseen voin lähteä keskellä yötä? Kavereita ei ole ainuttakaan!

Vierailija
06.04.2018 |

Mies juo ja kohta alkaa ihan varmasti raivoaminen. Itse en halua juoda ja haluan olla rauhassa makkarissa, mutta tiedän että tuo ääliö tulee tänne jossain vaiheessa meuhkaamaan. Tiedän myös sen, etten tule nukkumaan koko yönä, kun tuo ryyppää aamuun asti, huutaa ja raivoaa milloin mistäkin :(

Mihin ihmeeseen voin mennä?? Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla, mulla ei ole ollenkaan kavereita, lukuun ottamatta muutamaa nettituttua, joista kummatkin asuu Uudellamaalla.

Vanhemmat on 200km päässä, mulla ei ole autoa, miehen auto on, jolla voin tarvittaessa lähtä, mutta en viitsisi heitäkään vaivata tällä asialla ja saapua sinne tuosta noin vaan keskellä yötä :( Toki jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin menen sinne vaikka kuinka hävettäis :(

En jaksa tätä enään. En jaksa! Kuukaudessa on 4 viikonloppua ja 2-3 niistä menee ryyppäämiseen. Joskus jopa kaikki 4 viikonloppua putkeen (onneksi todella harvoin enään joka vk loppu, mutta kuitenkin..)

Aina pitää saada joku v*tun "nollauspullo", sitten juodaan aamuun asti ja meuhkataan ja seuraavana päivänä krapula ja mun pitäs tuoda ruoat sänkyyn ja hoivata.

Mua niin itkettää, kun mulla ei ole ketään paitsi mun koira (onneksi <3), mutta ei ketään ihmistä, jolle puhua ja jonka luo voisi lähteä esim juuri tälläisenä hetkenä.

Ei ole miestä, joka haluaisi viettää mun kanssa aikaa, kuten pariskunnat yleensä tekee, on vain tuollainen mies joka haluaa käyttää vk loput aina ryyppäämiseen, mutta minä en halua! Haluan muutakin yhdessä oloa kuin juomista!

Luojan kiitos meillä ei ole lapsia, se tästä vielä puuttuisi :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet halua lähteä ryyppykaveriksi, luulen että tulette lähtemään eri suuntiin. Tämän sanon miehenä joka on jättänyt naisensa yksin ryyppäämisen seurauksena ja häpeää sitä vieläkin.

Minäkin jätin, eikä hävetä yhtään, paitsi jos puhutaan nykyisestä.

Vierailija
42/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik aloitus olis provo, niin aika monella on oikeasti tuollainen tilanne aina viikonloppuna. Älkää kukaan jääkö katselemaan tuollaista räyhäämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta viikonloppusi ohjelmaa siten että olet pois pe-su niin saat olla rauhassa

Varaa hotellihuone tai mene vanhemmillesi viikonlopuksi jo perjantaina ja palaa vasta sunnuntaina

Kerro miehellesi että vanhempasi tarvitsevat sinua jos et uskalla kertoa miehellesi

Näin saat aikaa ajatella kannattaako edes palata miehesi luo ja järjestät elämäsi uudelleen

Vierailija
44/47 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen tuhlaa elämääsi tuollaisessa suhteessa! Lähde rakentamaan omaa tulevaisuuttasi.

Etsi asunto ja tosiaankin pidä varasi ettet tule raskaaksi, sittenpä onki jo vaikeampaa lähteä. Nyt mahdollistat miehen käytöksen hyväksymällä. Ehkäpä hänen silmänsä aukeavat kun ihan oikeasti lähdet

etkä vain uhkaile. Tule siskohyvä tänne kertomaan kun olet tehnyt päätöksen. Sitä ei tarvitse hävetä vaan

ennemminkin sitä jos jäät siihen kynnysmatoksi!

Vierailija
45/47 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit soittaa poliisit. Vievät ukon putkaan raivoamaan.

Niin, ei niillä muuta tekemistä olekaan. Jos eivät just ole kuskaamassa jotain muuta ympäristökunnista jostain yli sadan kilometrin päästä pahnoille kun ryyppykaveri/emäntä on saanut tarpeekseen, siltä kertaa. Ja seuraavana viikonloppuna uusiksi.

Vierailija
46/47 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juoppo taitaa alapeukuttaa näitä lähtemiskehoituksia. Naisen pitää kai kiltisti sietää tuollaista

käytöstä?

Vierailija
47/47 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko poliisit soittaa silloin, jos mies huutaa ja raivoaa, mutta ei kuitenkaan käy väkivaltaiseksi?

Voi, väkivallan uhka on hyvä syy.

Juurihan se sanoi, ettei väkivallan uhkaa ole. Kunhan mesoaa ja raivoaa. Joku toinen joka oikeasti tarvitsee poliisin apua ei sitten sitä saa kun partio on katselemassa äänekästä juoppoa nollaamassa itseään. 

Mitä ap:n ongelmaan tulee, niin lusikat jakoon. Ei tuosta mitään tule. Itselläni oli samanlainen akka, tosin kännissä minua kohtaan väkivaltainen. Hän ei myöskään ollut viikonpäivien suhteen niin tarkka, vaan saattoi välillä olla viikonlopun selvä ja nollata viikolla. Katselin kymmenkunta vuotta ennenkuin tajusin nostaa kytkintä. Elämäni paras päätös tupakoinnin lopettamisen ohella.

Jos ihminen nollaa itsensä hänestä tulee nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan