Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ryyppää - Mihin ihmeeseen voin lähteä keskellä yötä? Kavereita ei ole ainuttakaan!

Vierailija
06.04.2018 |

Mies juo ja kohta alkaa ihan varmasti raivoaminen. Itse en halua juoda ja haluan olla rauhassa makkarissa, mutta tiedän että tuo ääliö tulee tänne jossain vaiheessa meuhkaamaan. Tiedän myös sen, etten tule nukkumaan koko yönä, kun tuo ryyppää aamuun asti, huutaa ja raivoaa milloin mistäkin :(

Mihin ihmeeseen voin mennä?? Asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla, mulla ei ole ollenkaan kavereita, lukuun ottamatta muutamaa nettituttua, joista kummatkin asuu Uudellamaalla.

Vanhemmat on 200km päässä, mulla ei ole autoa, miehen auto on, jolla voin tarvittaessa lähtä, mutta en viitsisi heitäkään vaivata tällä asialla ja saapua sinne tuosta noin vaan keskellä yötä :( Toki jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin menen sinne vaikka kuinka hävettäis :(

En jaksa tätä enään. En jaksa! Kuukaudessa on 4 viikonloppua ja 2-3 niistä menee ryyppäämiseen. Joskus jopa kaikki 4 viikonloppua putkeen (onneksi todella harvoin enään joka vk loppu, mutta kuitenkin..)

Aina pitää saada joku v*tun "nollauspullo", sitten juodaan aamuun asti ja meuhkataan ja seuraavana päivänä krapula ja mun pitäs tuoda ruoat sänkyyn ja hoivata.

Mua niin itkettää, kun mulla ei ole ketään paitsi mun koira (onneksi <3), mutta ei ketään ihmistä, jolle puhua ja jonka luo voisi lähteä esim juuri tälläisenä hetkenä.

Ei ole miestä, joka haluaisi viettää mun kanssa aikaa, kuten pariskunnat yleensä tekee, on vain tuollainen mies joka haluaa käyttää vk loput aina ryyppäämiseen, mutta minä en halua! Haluan muutakin yhdessä oloa kuin juomista!

Luojan kiitos meillä ei ole lapsia, se tästä vielä puuttuisi :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä miehelläkään ole kavereita? Tilaa sille taksi ja anna kapakkarahat.

Vierailija
22/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne turvakodit jätettäisiin ihan oikeassa hädässä oleville, ei heikkohermoille porvoolaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Mies ei ole väkivaltainen päissään. Paiskoo kyllä ovia ja saattaa lyödä nyrkillä seinään tai pöytään. Lähinnä kuitenkin mölyää, huutaa, raivoaa. En tiedä mistä, eikä sille raivoamiselle varmaan mitään kummempaa syytä olekaan. Kunhan huutaa kun on niin viinapäissään.

V*tuttaa se, ettei anna mun olla rauhassa, vaan tulee mun makkariin raivoamaan, höpöttämään kaikkea ja jonku hetken saattaa olla ihan ok, kunnes räjähtää taas jostakin.

Tätä se on läpi yön, kunnes joko sammuu tai alkaa niin paljon väsyttämään että menee nukkumaan. Tämä tapahtuu yleensä vasta klo 5-6 aamulla (riippuu paljon sillä sitä viinaa on) Joudun miehen takia valvomaan sinne asti, jolloin sammuu (tai menee nukkuun) koska en minä saa nukuttua siltä sekopäisyydeltä. Tämä valvominen sitten taasen stressaa mua, tulee univelkaa ja on kaikinpuolin paha olla kun ei ole saanut nukutuksi.

En tiedä, kuinka paljon kävi tänään viinaa ostamassa, en ole käynyt katsomassa. 

Arki meillä on ihan tavallista, mies käy töissä, ei juopottele arkipäivinä. Mutta me ei tehdä ikinä mitään yhdessä ja kun se "ihana" viikonloppu tulee, niin tuo ryyppää. Joskus juon minäkin, mutta en enään jaksa moista paskaa harrastaa.

Ollaan oltu 7vuotta yhdessä. Alussa oli mukavaa, join itsekin miehen kanssa, itse asiassa opin juomaan miehen takia. No ei se paha asia ole, siis juominen, kunhan se on hallinnassa (minulla on), eikä viina minua vie. 

Nyt ei vaan jaksa. En oo jaksanu moneen vuoteen, enkä tiedä/osaa vastata, miksi olen jaksanut katsella tällästä touhua näin pitkään. Kai tähän on jotenkin niin turtunut/tottunut, ettei jaksa edes uskoa, että jotain parempaakin voisi löytää.

Miljoona kertaa ollaan puhuttu miehen kanssa juomisesta, olen sanonut monet kerrat että sitä pitäisi hänen vähentää. "Joo joo en juo nyt vähhään aikaan", sitten se saattaakin sen seuraavan viikonlopun olla juomatta, mutta siihempä se sitten jää. Kun taas tulee vk loppu, niin juo, sitten sen jälkeen taas viikonloppu, niin juo.

AP

Vierailija
24/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi viettää pe-la välisen yön ryyppäämällä ja räyhäämällä kotona. Sinä voisit varata lähimmän hotellihuoneen, tilata taksin ja viettää pe-la välisen yön rauhassa nukkuen ja herätä aamulla valmiiseen pöytään aamiaiselle. 

Vierailija
25/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko poliisit soittaa silloin, jos mies huutaa ja raivoaa, mutta ei kuitenkaan käy väkivaltaiseksi?

Voi, väkivallan uhka on hyvä syy.

Vierailija
26/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet juomisesta kun mies on selvin päin?

Vaikea ulkopuolisena ja tuntematta antaa parempaa neuvoa kuin, että älä anna kohdella itseäsi miten tahansa. Miksi jatkat suhdetta miehen kanssa, joka aiheuttaa sinulle tällaista ahdistusta?

Vierailija
27/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista.

Mies ei ole väkivaltainen päissään. Paiskoo kyllä ovia ja saattaa lyödä nyrkillä seinään tai pöytään. Lähinnä kuitenkin mölyää, huutaa, raivoaa. En tiedä mistä, eikä sille raivoamiselle varmaan mitään kummempaa syytä olekaan. Kunhan huutaa kun on niin viinapäissään.

V*tuttaa se, ettei anna mun olla rauhassa, vaan tulee mun makkariin raivoamaan, höpöttämään kaikkea ja jonku hetken saattaa olla ihan ok, kunnes räjähtää taas jostakin.

Tätä se on läpi yön, kunnes joko sammuu tai alkaa niin paljon väsyttämään että menee nukkumaan. Tämä tapahtuu yleensä vasta klo 5-6 aamulla (riippuu paljon sillä sitä viinaa on) Joudun miehen takia valvomaan sinne asti, jolloin sammuu (tai menee nukkuun) koska en minä saa nukuttua siltä sekopäisyydeltä. Tämä valvominen sitten taasen stressaa mua, tulee univelkaa ja on kaikinpuolin paha olla kun ei ole saanut nukutuksi.

En tiedä, kuinka paljon kävi tänään viinaa ostamassa, en ole käynyt katsomassa. 

Arki meillä on ihan tavallista, mies käy töissä, ei juopottele arkipäivinä. Mutta me ei tehdä ikinä mitään yhdessä ja kun se "ihana" viikonloppu tulee, niin tuo ryyppää. Joskus juon minäkin, mutta en enään jaksa moista paskaa harrastaa.

Ollaan oltu 7vuotta yhdessä. Alussa oli mukavaa, join itsekin miehen kanssa, itse asiassa opin juomaan miehen takia. No ei se paha asia ole, siis juominen, kunhan se on hallinnassa (minulla on), eikä viina minua vie. 

Nyt ei vaan jaksa. En oo jaksanu moneen vuoteen, enkä tiedä/osaa vastata, miksi olen jaksanut katsella tällästä touhua näin pitkään. Kai tähän on jotenkin niin turtunut/tottunut, ettei jaksa edes uskoa, että jotain parempaakin voisi löytää.

Miljoona kertaa ollaan puhuttu miehen kanssa juomisesta, olen sanonut monet kerrat että sitä pitäisi hänen vähentää. "Joo joo en juo nyt vähhään aikaan", sitten se saattaakin sen seuraavan viikonlopun olla juomatta, mutta siihempä se sitten jää. Kun taas tulee vk loppu, niin juo, sitten sen jälkeen taas viikonloppu, niin juo.

AP

Ero.

Ei tuo tuosta mihinkään muutu, korkeintaan pahene vaan.

Todellakin ansaitset parempaa. Ukko vie sinut mukanaan katuojaan, jos ei fyysisesti niin henkisesti elämä on pelkkää kakkendaalia.

Vierailija
28/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme eläjiä.

Vierailija
29/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loisit tietysti miehen rahoilla?

Sinutkin on ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
30/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko poliisit soittaa silloin, jos mies huutaa ja raivoaa, mutta ei kuitenkaan käy väkivaltaiseksi?

Voi.

Ihme ettei naapurit ole jo soittanut (paitsi jos asuu ok-talossa jossain missä ei ole naapureita lähellä)

Vierailija
31/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on riittävä syy eroon. Lähde heti. Et tule katumaan päätöstäsi.

Vierailija
32/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä vanhempien luo, jos ei joku huoltoasema kiinnosta. Samanlaisen kokemuksen omaavana JÄTÄ SE MIES VÄLITTÖMÄSTI. Sinun rakkautesi ei alkoholismia paranna ja huonompaan suuntaan vaan menee.

Ei sinun kannata omaa elämääsi pilata, hae jotain harrastuksia tai muuta kavereidesi lähelle. Jos on rahaa hotelli on hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
33/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todella pahoillani. :( Kauanko olet joutunut kestämään tuollaista menoa? Itselleni tarjoutui parisuhde alkoholistin kanssa. Hän oli ihana mies selvänä mutta kännissä taantui kakaraksi ja provosoi ja leikillään vähän uhittelikin. Meni lopullisesti hermo. Minulla on kiltti tyttö -syndrooma eli katselen kaikenlaista apinointia vaikka kuinka kauan. Toivon että annat itsellesi luvan olla katselematta menoa josta on sulle haittaa! Et ole miehelle velkaa mitään krapulahoivaamista tai edes sitä että kuuntelet hänen känniölinöitään. Tiedän että tuntuu jotenkin "oikealta" myötäelää, itselläkin meni monta vuotta ennen kuin tiedostin että ei se ihan niin mene. Sinun ei tarvitse olla pakolainen omasta kodistasi. Eikä olla suhteessa jossa viina menee yhteisen ajan edelle, kun sitäkään ei voi ottaa siivosti tai sovinnossa.

Itse olisin niin ihana että salaa videokuvaisin miehen käytöstä sillä hän ei selvästikään enää aamulla krapuloissaan sitä halua muistaa, ja jos muistaakin niin nuppi on ollut mukavan puuduksissa niin ei sitä sit lasketa kun ei tuntunut missään. Sanot sille että sinä olit selvänä ja sait tällaista kohtelua häneltä (näytät videon) ja sinä muistat. Kysy vielä miltä tuntuis jos sinä alkaisit hillumaan samalla lailla kun mies yrittää olla rauhassa. Jos ei tajua niin harkitsisin vakavasti voiko tuollaisen ihmisen kanssa elää.

Tsemppiä ap. Ja jos olisin lähempänä tarjoaisin "turvatalon". Tosin jos jaksat ajella Turkuun niin sellainen on siltikin tarjolla. :)

Toivon että löydät jotakin, äläkä sinä ainakaan häpeämään ala jos vanhemmillesi menet. Miehen kuuluisi hävetä niin että naama repeää.

Lämminsydäminen olet! Täällä toinen turkulainen väkivaltaisen alkoholistin exä, jolla sama vika. Nykyinenkin kaveri alkoi aikoinaan samanlaisen mesomisen kännissä, ja menetin omasta syystäni useita vuosia ym. mutta nyt on asiat hyvin.

Ap, lähde vaan heti vanhemmillesi, ei se tuosta parane. Jospa mies havahtuu, kun ei olekaan kiltti tyttö riehumista katselemassa? Rakasta ja kunnioita itseäsi, tee tuosta loppu ja alaa elää tervettä elämää. Kunnollinen mies tulee vielä sua vastaan, usko pois. Tulet katumaan raskaasti vanhempana ja viisaampana, kun elämäsi tuhlasit tuollaiseen paskaan. Pitää sinua vain jonain itsestään selvänä roskasäkkinä. Sellainenko haluat oikeasti olla?

Vierailija
34/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällainenkin provo menee mammoille ihan sukkana läpi?

Vierailija
35/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provopa hyvinkin koska yksikään mies ei voi olla rasittava alkoholisti.

Vierailija
36/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaappa asunto, saat nukkua ja olla rauhassa. Olisiko tämä viimeinen viikonloppu, kun valvot ja kurkkua kuristaa?

Vierailija
37/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos :D Ja ihan tiukkana tukisukkana, ellei jo peräti lämpimänä villasukkana.

Oliko sulla vielä jotain muuta?

Vierailija
38/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta itsesi. Lähde tuosta parisuhteesta. Missä miehen vanhemmat asuu? Jos lähellä, eivätkä ole poikansa kaltaisia hulluja juoppoja, mene sinne ja kerro kaikki! Muutenkin puhu: kerro avoimesti kaikille asiasta. Älä häpeä.

Vierailija
39/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on myös ensi- ja turvakoti!

Samaa sanoisin kun muutkin. Lähtisin samalla ovenavauksella koiran kanssa ajamaan kun ukko tulis pullon kanssa kotiin. Sielläpä meuhkaa yksinään. Turha jättää sitä lähtemistä yölle jos kerran tiedät miten kuvio menee. Menet vanhemmillesi ja hommaat sieltä käsin asunnon ja eron.

Vierailija
40/47 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURVAKOTIIN EI MENNÄ SILLÄ PERUSTEELLA ETTÄ ALOITTAJA EI HALUA KUUNNELLA KÄNNISTÄ MIESTÄÄN.

KOITTAKAA NYT JO OIKEASTI TAAS PALATA MAAN PINNALLE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä