Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 1/4 mustalla olla suorat hiukset?

Vierailija
06.04.2018 |

Eli 3/4 valkoinen ja 1/4 musta, onko sellaisilla yleensä suorat vai jonkin asteiset kiharat hiukset?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä sellasiia pellavakikkarapäitä. Vähän niinkuin musta mutta monta astetta vaaleampana versiona. Ne on aika jännän näköisiä.

Vierailija
2/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin epätodennäköistä, että olisi. Luultavasti hiustyyppi on jotain eurooppalaisen ja afrikkalaisen välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on yleensä sellasiia pellavakikkarapäitä. Vähän niinkuin musta mutta monta astetta vaaleampana versiona. Ne on aika jännän näköisiä.

Olet tainnut katsoa kuvia tyynenmerensaarelaisista? Heillä on tuo yhdistelmä.

https://www.google.fi/search?q=pacific+island+blonde+hair&source=lnms&t…

Vierailija
4/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kasvoissa on yleensä selkeästi ripaus länsimaalaisuutta. Esimerkiksi nenä ja huulet ja kasvojen luusto on selkeesti osittain länsimaalaiselle tyypillisen näköisiä. Kapeampi nenä ja ohueammat huulet muun muassa. Verrattuna esimerkiksi puoliksi afrikkalaiseen, jolla on yleensä selvästi afrikkalaisen piirteet toki hiukan vaaleammalla iholla. Neljäsosamusta on sen sijaan mielenkiintoinen sekoitus. Tällaiset periytymisjutut on tosi mielenkiintoisia!

Vierailija
5/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan kyllä se näin on :) Ja monesti nähnyt pariskuntia joissa toinen on selvästi puoliksi afrikkalainen ja toinen suomalainen - lapsi oli juuri sellainen pellavakikkarapää.

Vierailija
6/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin epätodennäköistä, että olisi. Luultavasti hiustyyppi on jotain eurooppalaisen ja afrikkalaisen välistä.

Mun lapsella on piikkisuorat, tummanruskeat (lähes mustat) hiukset. On siis juurikin 1/4 musta ja loput valkoista. En tiedä onko harvinaista vai ei tuo hiusten suoruus. Ap

Vierailija
7/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden kasvoissa on yleensä selkeästi ripaus länsimaalaisuutta. Esimerkiksi nenä ja huulet ja kasvojen luusto on selkeesti osittain länsimaalaiselle tyypillisen näköisiä. Kapeampi nenä ja ohueammat huulet muun muassa. Verrattuna esimerkiksi puoliksi afrikkalaiseen, jolla on yleensä selvästi afrikkalaisen piirteet toki hiukan vaaleammalla iholla. Neljäsosamusta on sen sijaan mielenkiintoinen sekoitus. Tällaiset periytymisjutut on tosi mielenkiintoisia!

Mikä länsimaalaisuus? Ei se geneettistä ole.

Vierailija
8/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suorat hiukset eikä ole edes mitenkään harvinaista.

Vierailija
9/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan kyllä se näin on :) Ja monesti nähnyt pariskuntia joissa toinen on selvästi puoliksi afrikkalainen ja toinen suomalainen - lapsi oli juuri sellainen pellavakikkarapää.

Ok no se on geneettisesti aika jännää, koska melaniinia sääteleviä geenejä on niin monia. Mahdollista se kuitenkin on.

Vierailija
10/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka on neljäsosa musta ja hän on ihan ns. valkoisen näköinen. Hyvin vaalea iho, täysin valkoiset piirteet, hiukset suorat ruskeat, silmät siniharmaat. Ei olisi tullut mieleenkään, että hänellä on etnistä taustaa, ettei itse olisi sanonut. En osaa asiaan tämän kummemmin vastata, tässä vain yksi tapaus, jonka tiedän.

Vierailija
11/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, joka on neljäsosa musta ja hän on ihan ns. valkoisen näköinen. Hyvin vaalea iho, täysin valkoiset piirteet, hiukset suorat ruskeat, silmät siniharmaat. Ei olisi tullut mieleenkään, että hänellä on etnistä taustaa, ettei itse olisi sanonut. En osaa asiaan tämän kummemmin vastata, tässä vain yksi tapaus, jonka tiedän.

Korjaan, silmät harmaanvihreät. En aina muista kaikkien ihmisten silmien väriä. :p

Vierailija
12/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Halsey on muistaakseni puoliksi musta ja menee valkoihoisesta.

Vierailija
13/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok no se on geneettisesti aika jännää, koska melaniinia sääteleviä geenejä on niin monia. Mahdollista se kuitenkin on.

Vaaleita hiuksia esiintyy mustilla lähinnä Solomonsaarilla. Siellä on jossain vaiheessa syntynyt vaaleatukkaisuutta aiheuttava mutaatio. Kyse ei siis ole eurooppalaisten geenien sekoittumisesta paikallisväestöön.

Vierailija
14/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Halsey on muistaakseni puoliksi musta ja menee valkoihoisesta.

En tiedä kyseistä henkilöä, mutta jos hänen musta vanhempansa on itse osin valkoinen geeneiltään, ei tämä ole mitenkään poikkeuksellista. Usassa ja muissakin maissa on paljon ihmisiä, jotka luokittelevat itsensä esim. mustksi, kuka mistäkin syystä, mutta ovat ulkonäöltään sellaisia, että heitä voi pitää valkoisena, latinona tms. Tällä on termikin, can pass as...

Vierailija
15/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suorat hiukset, jopa blondit. Ja silmätkin voi olla siniset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän