Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä oikeasti vaivaa? Pyysin kaveria syömään

Vierailija
06.04.2018 |

eikä vaivaudu edes vastaamaan. Oli lukenut viestin. Tuli tosi paha mieli, minä ystävällisesti pyydän syömään mutta ei mitään reaktiota. Oli kyllä viimeinen kerta kun pyydän, jos ei kiinnosta niin en ala anella. Muutenkin tympii ihmiset, jotka eivät koskaan itse ota yhteyttä. Ei ole pakko ei, mutta tästä eteenpäin poistan ja estän kaikki välinpitämättömät ihmiset. Suosittelen muillekin. Harmi että hyviä ystäviä on tosi vaikea löytää nykypäivänä. Ja sanotaan vielä se, että olen mies ja pyysin siis miestä seuraksi. Eli ei edes mitään naisten draamaa (ei pahalla naiset).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta nyt kannata loukkaantua ja kokonaan katkaista välejä? Odottelisin aikani vastausta ja kysyisin jotain toista. Oon itse välillä todella väsynyt hektiseen arkeen ja toisaalta jatkuvaan käytettävissä oloon. Tuollainen kitinä ei ainakaan kannusta pitämään yhteyttä.

Vierailija
22/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö syömään lyhyellä varoitusajalla vai joskus myöhemmin? Jälkimmäisessä tapauksessa voi olla että joutuu miettimään/tarkistelemaan aikatauluja pidempään ja vastaa joskus sen jälkeen.

Pyysin eilen iltapäivällä, kaveri oli avannut viestin heti kun oli sen saanut. Minulle olisi sopinut tänään tai vaikka huomennakin. Eikä se haittaa jos kieltäytyy, en mene siitä rikki. Mutta se harmittaa, ettei vastata mitään.

Ap

Ehkä luki muttei pystynyt juuri sillä hetkellä vastaamaan, ja unohti vastata myöhemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää mennä muiden kuin sukulaisten kotiin istumaan ja syömään. En halua kenenkään kaverin keitoksia maistella. Olisitko kysynyt pizzalle tai kaljalle.

Vierailija
24/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuosta nyt kannata loukkaantua ja kokonaan katkaista välejä? Odottelisin aikani vastausta ja kysyisin jotain toista. Oon itse välillä todella väsynyt hektiseen arkeen ja toisaalta jatkuvaan käytettävissä oloon. Tuollainen kitinä ei ainakaan kannusta pitämään yhteyttä.

Tämä vain avasi silmäni, sillä tämä ihminen ei ole ilmeisesti minun seurastani ole koskaan ollut kiinnostunut. Ei ollut ensimmäinen kerta kun pyydän häntä. On aiemmin jopa vastannut myöntävästi, mutta sitten kun olisi pitänyt sopia tarkemmin ajasta ja paikasta niin ei kuulu mitään. Onneksi on muita kavereita.

Ap

Vierailija
25/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kitinä? Ei kai ap sille kutsutulle perään kitissyt. Kunhan edelleen odottelee jaksaako se itsekeskeinen herra koskaan vastata juuta tai jaata. Onhan tuo helvetin ärsyttävää jättää roikkumaan kun ei oikein voi kutsua ketään muutakaan kun minkäänlaista vastausta ei kuulu.

Vierailija
26/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää mennä muiden kuin sukulaisten kotiin istumaan ja syömään. En halua kenenkään kaverin keitoksia maistella. Olisitko kysynyt pizzalle tai kaljalle.

Olisin kebabille pyytänyt.

Ap

Vierailija
27/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle voi laittaa perään "ok, unohda". Odotit aikasi, ei kannata tuollaisesta kaverista enää välittää.

Vierailija
28/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan ki*ttimies, kun täällä ulisee. Kestä kun mies äläkä valita!

Vierailija
29/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä ja huonoa käytöstä. Jotkut on niin tomppeleita että ei osaa asettua kutsujan asemaan. Miltä tuntuu odottaa ja tulee tunne että toinen ei välitä. Haluatko olla moisen kanssa enään tekemisissä? Vaikka asia ei ole kovin iso niin se kertoo tyypistä riittävästi. Itsekeskeinen eikä kunnioita sinua pätkänvertaa.

Vierailija
30/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohti vastata kertoo sekin tarpeeksi. Asia mikä kiinnostaa ja ystävä joka kiinnostaa ei unohdu.

Vierailija
31/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaveri teki oharit ja sanoi, että kiireiden takia ensi viikko sopisi paremmin ja että ehdottaa itse aikataulua. Eipä ole kuulunut muutamaan kuukauteen.

Vierailija
32/32 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No mä olen ainakin näin työviikon jälkeen aivan helvetin väsynyt, huomasin päivällä saaneeni kaverilta viestin mutta en ehtinyt siihen vastaamaan ja kotiin tullessa unohdin koko jutun. Mua taas vituttaa tollaset vaatijat, joten on ihan ok, että hylkäätte mut.

Vaatijat?

No onhan tuo jo törkeetä vaatimista, kun kiireiselle tai väsyneelle ehdottaa jotain älytöntä ruuan tarjoomista! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi