Kiitti vaan ja hauskaa iltaa, "kaverit"
Illanviettokuvanne facebookissa on hienoja ja uskon että tunnelma on kiva.
t. sinkkukaveri
Kommentit (15)
Tiedän ton tunteen! T. toinen sinkku.
Jostain syystä parittomat ei mahdu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ton tunteen! T. toinen sinkku.
Jostain syystä parittomat ei mahdu mukaan.
En vaan ymmärrä, miksei pöytään voisi laittaa paritonta määrää lautasia, ettei yhtä tarvitsisi tiputtaa porukasta pois. Tai sitten voisi edes hehkuttaa vähän vähemmän.
Jaa, ei minua haittaa, että ystävät kokoontuvat jokus eri kokoonpanolla. Pariskunnat nyt vaan haluavat välillä hengailla kekenään, tuskin edes ajattelivat, että olisit halunnut mukaan.
Valitse aalto tai aalto valitsee sinut, sanoi surffari. Eli voit itsekin vaikuttaa vointiisi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei minua haittaa, että ystävät kokoontuvat jokus eri kokoonpanolla. Pariskunnat nyt vaan haluavat välillä hengailla kekenään, tuskin edes ajattelivat, että olisit halunnut mukaan.
Miksi pariskunnat haluavat hengailla keskenään? Mitä sellaista he tekevät, ettei sinkku mahdu mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Eri kokoonpanot on ihan okei, mutta YKSI jätetään pois? Reilu meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pariskunnat haluavat hengailla keskenään? Mitä sellaista he tekevät, ettei sinkku mahdu mukaan?
Parinvaihtoa 🤔?
Luovu Facebookista. Problem solved :).
Ymmärräthän että vakiintumisen jälkeen pe-illoilla on "VÄHÄN" eri merkitys kuin sinkkuna? Ne EIVÄT enää ole viikon tapahtumarikkain ja stressaavin kohokohta vaan pikemminkin ne ovat niitä harvoja hetkiä kun istutaan rennosti alas (ystäväpariskuntien kanssa) reflektoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän että vakiintumisen jälkeen pe-illoilla on "VÄHÄN" eri merkitys kuin sinkkuna? Ne EIVÄT enää ole viikon tapahtumarikkain ja stressaavin kohokohta vaan pikemminkin ne ovat niitä harvoja hetkiä kun istutaan rennosti alas (ystäväpariskuntien kanssa) reflektoimaan.
:D
Oli uudenvuoden kekkerit, eli juhlat joissa samat ystäväpariskunnat kokoontuivat vuorotellen toistensa luona vuosittain.
Isäntäpari oli yhtäkkiä tiputtanut pois yhden pariskunnan. Hänelle ei siis annettu kutsua tänä vuona.
Uudenvuoden juhlia hehkutettiin somessa että varmasti tuli tälle parille, joka jäi kutsujen ulkopuolelle selväksi että kaikki muut parit olivat mukana.
Pointti siis se, että tällaisia mänttejä on olemassa, joiden juhliin ei yllättäin mahdu kaikkia ystäviä syystä tai toisesta.
Me emme aio mahtua myöskään , ihan vapaa-ehtoisesti, koska jäi ikävä maku viime uudenvuoden juhlista poisjätetyn kaveripariskunnan puolesta.
Selkeästi halusivat loukata tai "näyttää paikkansa" -- tai ainakin mitätöidä.
Ei kiitos, emme halua olla tuollaisessa mukana emmekä tuollaisten ystäviä, hitto sentään... Ensi vuoden kutsu lentää roskiin, jos nyt me(kään) olemme enää kutsutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne vaan haluaa, ihan niin kuin perheellisetkin. Pelaavat vaikka pareittain jotain seurapeliä. Tuo mielensäpahoittaminen kuulostaa vähän takertuvalta.
P. S. Ihan ilman katkeruutta.